Un produs Blogger.

miercuri, mai 15, 2013

Tips&tricks-Tusul pentru ochi

11 comentarii :
Hey girls!


In postarea de azi m-am gandit sa va vorbesc despre tusul de ochi si cum sa-l folosim :).
Eu sunt o impatimita a tusului pentru ochi,pentru mine machiajul de zi inseamna : tus pentru ochi,rimel,creion kohl,FDT si luciu/ruj.
Cate dintre noi nu au pierdut ore in fata oglinzii incercand sa trasam acea linie perfect?Si cate dischete/servetele demachiante nu am folosit? :D
Pentru a trasa o linie cat mai aproape de perfectiune,avem nevoie de :

-o oglinda de poseta
-tus -lichid,gel sau tip carioca (btw,eu ma impac foarte bine cu tusul carioca)
-betisoare pentru urechi
-demachiant
Pana aici,nimic special,dar acum vine trucul :) : personal,atunci cand foloseam tusul,ma postam in fata oglinzii si incepeam operatiunea :D.Dar sa va spun ceva ce usureaza foarte mult trasarea liniei cu tus : tinem oglinda in mana sau o punem pe masa,in asa fel incat sa privim in jos,inspre ea si incepem sa trasam cu periuta tusului/varful o linie cat mai aprope de gene,in tot acest timp privind in jos.Dupa ce am terminat,luam un betisor,punem putin demachiant pe el si finut stergem surplusul de tus de deasupra,astfel incat vom avea o linie perfecta (sau aproape perfecta) :) .Pentru codita aceea enervanta,care niciodata nu iese la fel ca cealalta,cu toate ca amandoua arata bine,dar nu poti iesi pe strada asa :D (sau numai mie mi se intampla?) am alt truc : banda scoch :D. Da,da,ati citit bine : lipim banda scoch (btw,nu stiu daca am scris corect) pe diagonala langa ochi,cam asa cum ne-am dori sa arate codita si incepem operatiunea.Cand am terminat,dezlipim banda si...voila!Una bucata fata fericita gata sa cucereasca lumea! :D
Trucul cu oglinda l-am vazut la o emisiune,nu mai tin minte la care, si am avut cam reactia asta "mdeah,pentru un MUA e simplu,normal,dar pentru mine...",dar m-am gandit ca incercarea moarte nu are si nu aveam nimic de pierdut,asa ca am incercat.Sa va mai spun cam ce reactie am avut cand am vazut ca imi trasasem linia cu tus aproape perfect in cateva secunde?Mai aveam putin si dansam prin casa :D
Cel cu banda scoch l-am vazut tot intr-o emisiune,dar se folosea pentru machiaj,asa ca mi-am zis ca daca as incerca si cu tus?Si a mers :D.
Personal,de cand am descoperit tusul-carioca,nu mai folosesc banda scoch,imi iese codita bine :).
Sper sa va fie de folos aceste mici trucuri.


V-am pupacit!


P.S.:Pentru ca Black Cat  http://blackcatsbeautyblog.blogspot.ro/ m-a rugat sa pun o poza a "catelusului" meu care doarme exact ca si pisica ei :D,ma conformez,nu inainte de a va "avertiza" ca "catelusul" meu e ditamai "cateloiul" de vreo 30-40 kg :)) (nu-mi plac cateii mici :D).Chiar azi am avut noroc si l-am prins in postura lui preferata :D


11 comentarii :

  1. imi place catelusul tau :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Vaaai ce mare şi frumos e .. şi ce blănos, numai bun de smotocit. :)) Mulţumesc frumos că ai pus poza. Pup.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi :*.Da,e foarte pufos :D.Toata ziua il smotocesc,el ar vrea non-stop :D.Te pupacesc si eu

      Ștergere
  3. Conturarea sprancenelor si aplicarea tusului mereu mi-au dat batai de cap. :D Nu tin minte sa imi fi iesit vreodata coditele la fel. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie imi spui? :D
      Peste tot in jurul meu doar dischete demachiante,pana ma enervam si imi faceam alt machiaj :D

      Ștergere
  4. O sa incerc si eu. Stai linistita, nu esti singura caruia nu-i ies coditele la fel. Ce adorabil e catelul. Si mie imi plac cainii mari si cu multa blana, ce i-as tine in brate, asa mari cum sunt. Pupuci.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu rabdare,foooooooooooarte multa rabdare reusim noi si coditele,doar suntem fete descurcarete :D.
      Eu ador cainii de talie mare,asa cum ai spus si tu i-as tine in brate si i-as smotoci mult timp.Ce nu-mi place,ca trebuie sa-l pieptan,ca acum isi schimba blana...dar naravul ba :D.Am noroc cu tati,ca il mai piaptana el :D.
      Te pupacesc

      Ștergere
  5. Cu putina practica o sa reusesti ;).Multumesc pentru tag.Sper sa am timp sa-l fac azi sau maine :) .Te pupacesc

    RăspundețiȘtergere
  6. Pfff mie niciodata nu-mi ies coditele la fel:D
    Stiam si eu de trucul cu scotch dar deobicei uit de scotch si imi stric machiajele retusand coditele de tus.
    Mi se pare imposibil sa le fac perfecte:)):D
    Pup si multumim pentru trucuri:)

    RăspundețiȘtergere