Un produs Blogger.

miercuri, iulie 08, 2015

Favoritele lunii iunie 2015

Niciun comentariu :
Buna fetelor!


A venit vara?A venit!!!Inca nu m-am topit (nici mult nu mai am :)) ),daca va intrebati de ce atata liniste pe blog :) .
Am fost intr-o scurta vacanta,am revenit cu bateriile incarcate si sper ca lenea timpul sa imi permita sa scriu cat am planuit,asa ca stati pe aproape,am de "finisat" vreo 3 articole care,sper eu,va vor placea :).
Azi m-am gandit sa va arat ce produse am folosit eu cel mai mult in prima luna de vara :






De cand mi-am luat ADT Solar de la Oriflame,am folosit-o incontinuu si imi place,place,place.Se vede,nu? :) Daca va plac mirosurile fresh,de vara,va recomand sa o incercati.O gasiti tot la 36 de lei si in catalogul 10,pe care il puteti vizualiza in partea dreapta :) .Daca vreti mai multe informatii despre Oriflame,contactati-ma pe Facebook :) .



Stiti ca va spuneam ca in vara aceasta vreau si eu sa ma bronzez frumos,nu ca tractoristii? :D Ei bine,ce credeti?Nu numai ca m-am bronzat ca tractoristii ci chiar am si reusit sa ma ard...de doua ori chiar!Si pigmentul pielii mele e destul de inchis,dar pentru ca Vanyna si pentru ca "n-are ce sa mi se intample daca ies fara protectie solara 30 de min" am reusit sa ma ard.Nu foarte tare,dar pielea mi s-a inrosit.Aliatul meu de incredere a fost uleiul de corp Love Potion,pe care l-am inclus si in proiectul Finish 7 by Spring si pe care l-am dat gata,in sfarsit!!!Oricum acum,in iulie expira,asa ca m-am bucurat ca nu a trebuit sa-l arunc,ci l-am folosit si chiar m-a ajutat :) .Si tot pentru hidratarea corpului am folosit si lotiunea de corp din aceeasi gama ca si parfumul.E o lotiune usoara,perfecta pentru vara,intra repede in piele,nu hidrateaza ca si un unt de corp dar mie mi-a placut maxim :) .Singurul minus,care pentru mine nu a fost un minus,chiar m-a bucurat :D ,este ca se consuma destul de repede.Am folosit-o de vreo 10 ori si mai am in tub pentru o singura folosire,dar are doar 150 ml,nu 250 cum sunt eu obisnuita.


Luna ce a trecut m-am machiat si eu in tonuri mai indraznete,asa ca am folosit paletica de la Meis,cu acele culori "turbate" de vara :) .Nu va imaginati ca mi-am facut cine stie ce machiaje,ci doar am folosit rozul,verdele,movul ca si eyeliner si mi-a placuuuut :) .Tot pe post de eyeliner am folosit si creionul SuperShock de la Avon in nuanta Savage.Asa cum v-am mai spus,relatia mea cu aceste creioane din gama SuperShock e una de dragoste-ura.Imi plac mult de tot,sunt super reziste si pigmentate,dar imi irita ochii ceva de groaza.De-abia reusesc sa le port pe pleoape superioara.Cand am incercat sa le pun pe pleoapa inferioara m-au usturat ochii,mi s-au inrosit si am inceput sa lacrimez,in sensul ca imi curgeau lacrimi din ochi :( .Si imi pare atat de rau ca nu le pot folosi mai des :(.
Pentru ca am avut parte de culori indraznete la ochi,pentru buze am folosit pe post de ruj mat creionul de buze The One de la Oriflame,in nuanta Nude Rose.Dar l-am folosit si in machiajul de zi cu zi,pentru ca se aplica usor iar culoarea rezista!


Ca si accesorii,am purtat noua mea pereche de cercei rosii,pe care ii iubesc,dar pe care nu-i pot purta cand e foarte cald si transpir,pentru ca ma irita pe maxilar :( .



Serialele mele au luat pauza,asa ca pana cand voi gasi alt serial care sa "ma dea pe spate",m-au uitat la Murder,She wrote si Miss Fisher Murder Mysteries ,de care sigur v-am mai spus :





Voi ce preferate ati avut in luna iunie?
Ati incercat vreunul dintre produsele care mi-au placut mie?

Pana data viitoare,va pupacesc!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu