Un produs Blogger.

sâmbătă, iulie 19, 2014

Review crema de fata Optimals Oxygen Boost

3 comentarii :
Buna fetele!

Azi am ales sa va vorbesc despre primele mele creme de fata :D.






Acum va voi spune de ce aceste creme sunt primele mele creme de fata ( in varianta normal-size,pentru ca mostre am mai folosit,cand,cum) .Am considerat mereu ca atata timp cat sunt inca adolescenta,tenul meu trebuie sa treaca prin toate "starile" si nu voiam sa-mi stric tenul punandu-mi fel de fel de creme pe el,doar pentru a-l incarca si ajungand sa am riduri dupa varsta de 30 de ani mai adanci decat Groapa Marianelor :D.
Mi-am propus ca pana la 25 de ani sa nu folosesc creme (nu ma loviti prea tare :D ).Daca am facut bine sau nu,asta chiar nu pot sa stiu,pentru ca nu sunt avizata in acest domeniu,dar tenul meu nu a avut probleme ( in afara de acei "monstruleti" despre care v-am povestit aici si bineinteles,nelipsitele 3 cosuri din perioadele mai delicate ) si nici riduri fine nu mi-au aparut :).Din ce am citit eu,ar cam trebui sa folosim creme de pe la varsta de 20 de ani,pentru ca atunci incepe pielea sa-si piarda din elasticitate (am o marja de aproape 5 ani :D ).
Inca nu am 25 de ani,mai am cateva luni pana atunci,dar totusi,m-am hotarat sa incep sa acord o atentie mai mare tenului meu,asa ca am inceput cautarea unor creme adecvate atat varstei cat si tenului meu,care este normal, vara tinzand spre mixt (foarte putin,deci cred ca as putea sa zic ca am un ten normal :) ).
Cam in perioada  de "cautare",gama Optimals de la Oriflame s-a reinventat,asa ca am profitat de oferta care includea doua creme din gama Optimals Oxygen Boost,de zi si de noapte,potrivite tuturor varstelor si tenului normal/mixt.
Gama Optimals este prezentata de catre Oriflame astfel:
Gama OPTIMALS oferǎ un portofoliu complet de produse pentru rutina de îngrijire a feței.
Fiecare femeie este unicǎ și are nevoi diferite. Același lucru se întamplǎ și cu pielea. Optimals oferǎ o gamǎ de produse care acoperǎ toate necesitǎțile tenului.
Combinǎ știința și natura creând un amestec menit sǎ se adapteze nevoilor specifice ale tenului, îmbunǎtǎțnd frumusețea naturală a tenului. Aceastǎ combinație puternicǎ de ingrediente oferǎ produse de îngrijire a tenului personalizate și îmbunǎtǎțite pentru femeile de toate vârstele.
OPTIMALS a fost dezvoltat pentru: Femei de toate vârstele cu nevoi diferite ale tenului. 
Gama pe care o folosesc eu, Optimals Oxygen Boost ,a fost creata pentru o improspatare completa a pielii,astfel ca cercetatorii Oriflame au dezvoltat o noua formula,bazata pe o combinatia de O2 active incorporat in tehnologia patentata unica in lume LINGON 50:50.
O2 actve este un ingredient personalizat,specific pentru Oxygen Boost,care "atrage" moleculele de oxigen in centrul celulelor pielii.Prin stimularea consumului de oxigen,imbunatateste respiratia la nivelul pielii,avand ca rezultat o improspatare totala a acesteia.
Lingon 50:50 este o tehnologie superioara de protectie derivata dintr-o specie suedeza eficienta de merisoare de munte-jumatate fruct,jumatate frunze-care creeaza un scut impotriva radicalilor liberi.
Este gama adaptata perfect pielii afectate de poluare si in cautarea unei guri de aer proaspat.

Au venit,le-am desfacut nerabdatoare si primul meu gand a fost : "Ce ambalaj dragut si rezistent :)".


Crema vine ambalata intr-un borcanel de sticla,care e rezistent (eu le-am scapat pe ale mele pe jos ,normal :D ) si ce imi place cel mai mult e faptul ca capacelele lor sunt in nuante diferite de albastru (asa sunt si cutiutele lor ),asa ca nu mai trebuie sa citesc de fiecare data pe ambalaj pentru care perioada a zilei este crema,pentru ca stiu ca cea albastru deschis este pentru zi iar cea albastru inchis pentru noapte :).
Dupa ce mi-am facut o impresie asupra prezentarii produsului,eram foarte curioasa daca acele creme vor interactiona bine cu tenul meu :) .
Va spun ca le-am incercat cu oarecare frica,pentru ca nu voiam sa imi mai apara cine stie ce "monstruleti" sau sa mi se inroseasca toata fata,cum v-am povestit aici .
Ziua 1 a trecut cu bine...la fel si ziua 2,asa ca am capatat incredere :).Le folosesc de prin aprilie,in mod regulat,dar am avut unele zile in crae nu le-am folosit din cauza ca am fost prea lenesa uitat :).
Consistenta cremelor este aerata,foarte usoara pe ten,non-comedogenica,iar parfumul este unul fresh,dar relaxant.Are miros de citrice,mi se pare mie.


Este de ajuns o cantitate mica pentru toata fata,cam atat :



Fata mea a devenit mai catifelata si intr-adevar, parca e mai luminoasa :) .
Cand uit ( sau imi este lene sa aplic crema,ca deh,se mai intampla :D ) ,parca tenul meu simte ca ceva nu este in regula si il simt foarte incarcat ( nu stiu cum sa explic alfel ).
Ingrediente :
      Crema de zi :


    Crema de noapte :


Singurul minus pe care l-am gasit acestor creme ar fi faptul ca nu au spf  :(,dar atunci cand stiu ca plec de acasa pe timpul zilei,folosesc fluidul pentru zi Fresh Down,care are SPF 35 si fondurile mele de ten/BB Cream-ul au si ele SPF,asa ca sunt linistita :) .
Si poate ca ar fi fost mai igienic ambalajul cu pompita,dar ma gandesc ca atunci si consistenta cremei ar fi fost mai lichida si nu cred ca mi-ar fi placut,asa ca nu pot sa zic ca acesta e un inconvenient prea mare.

In concluzie sunt multumita de aceste creme,imi plac tare mult si nu stiu daca le voi schimba prea curand,pentru ca tenul meu se simte bine cu ele si sincer,de cand am avut problema cu acei insuportabili "monstruleti" imi este frica sa "testez" produse pe tenul meu,in special creme,pentru ca ele sunt cele care raman pe ten o zi intreaga.

Voi ce creme folositi?
De la ce varsta ati inceput folosirea cremelor de fata?

DISCLAIMER : Aceasta este parerea mea sincera despre acest produs si despre modul cum a interactionat cu tenul meu!


Pana data viitoare,va pupacesc!

3 comentarii :

  1. Foarte bine structurat review-ul tau. Mi-a placut cum ai prezentat cremele. Sa stii ca nu esti singura. Nici eu nu foloseam prea des creme de fata. :)) Chiar nu simteam nevoia. Tenul meu era multumit doar cu demachiant si lotiune tonica. Asta se intampla pana acum 5 ani cam asa. Acum folosesc o crema de la Ivatherm pt piele mixta sau grasa.
    Te pup. :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Mada.Ma bucur ca iti place review-ul meu,am incercat sa ofer cat mai multe informatii,dar si parerea mea despre produse :) .
      Oh,ce ma bucur ca nu sunt singura care a folosit doar demachiant ,fara creme :D .Cred ca atata timp cat tenul nostru nu simte nevoia si nu ne "atentioneaza",e ok sa nu ne punem fel si fel de creme pe fata :).
      Te pup draga mea :*

      Ștergere
  2. In general nu prea imi piresc mie cremele de la Oriflame. Imi place in schimb scrub-ul lor.
    Te pup
    http://strumfette.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere