Un produs Blogger.

sâmbătă, august 31, 2013

LOTD-Din nou roz

8 comentarii :
Hello fetele!

Ce faceti voi?
Pentru ca tot e week-end si vreme de "ieseala" :D m-am gandit sa va arat azi un machiaj,poate va inspir putin in alegerea machiajului din aceasta seara :).
Daca aici buzele au fost rasfatate de roz,in machiajul de azi,ochii sunt cei care au avut parte de rasfat :).
Cam asa arata machiajul pe care l-am purtat intr-o seara la o iesire cu prietenii:




( scuzati parul umed,dar cum singurul meu gand era : "Sa prind lumina naturala sa fac poze pentru blog",m-am machiat si abia dupa aceea mi-am uscat parul :)).Dar important e ca am reusit sa fac pozele si nici machiajul nu a avut de suferit de la aerul cald :D ).

Si cateva poze cu detalii :










Produse folosite :



-Baza pentru machiaj Oriflame Studio Artist
-FDT EverLasting-nuanta Natural Beige
-Fard de pleoape Rimmel London-nuanta 489-Spring to life
-Fard de pleoape no name
-Ruj GG-nuanta Champagne Nude
-Gloss Very Me-nuanta Clear
-Rimel HyperStrach-Black
-Creion khol Oriflame-Black









Scuzati calitatea imaginilor si a machiajului,invat inca :).

Si o manichiura care sa se potrivesca machiajului :







Pana data viitoare va pupacesc!

P.S.: Va place ideea de a posta si o manichiura in ton cu machiajul? :)
P.S 1 : Ce ati vrea sa vedeti pe blog?Cateva idei sunt binevenite :).M-am gandit sa fac si un post gen "favoritele lunii".

8 comentarii :

  1. Imi place nuanta #2 in mod special. Si unghiile, bineinteles :* Da, imi place si ideea de a posta o manichiura in ton cu machiajul. Am vazut ca "se poarta" genul acesta cu "favoritele lunii". Asa ca este binevenita o astfel de postare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Mada :*.Si mie imi place tare mult fardul #2 :).Toate fardurile din acea paletuta sunt absolut superbe :).As vrea sa fac si empties,dar termin foarte greu produsele :D.Te pup si ma bucur ca-ti plac unghiutele si ideile mele :) :*

      Ștergere
  2. Ce draguta e culoarea fardului, iar manichiura arata superb! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Adina :*.Unghiutele si mie mi-au placut tare mult cum au iesit,iar clienta a fost foarte incantata :).Pupici :*

      Ștergere
  3. Foarte dragut machiajul! imi place rozul acela puternic:D
    Si unghiutele sunt pe masura!:X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Lore :*.Mai mult pentru acel roz am luat paletuta :D.Sincer,nu ma asteptam sa fie asa pigmentate culorile :) :*

      Ștergere
  4. Ce frumoasa esti, ai niste buze superbe!! :)

    RăspundețiȘtergere