Un produs Blogger.

miercuri, septembrie 11, 2013

TAG...fun beauty tag :D

11 comentarii :
Hey fetelor!


Azi m-am gandit sa fac un tag care mi-a atras atentia de cand a inceput sa circule prin blogosfera :D.
Prima data l-am vazut la Alina ,apoi la Mada si la Maria si mi-a placut tare mult :).
Deci,sa vedem :) :

                                                                       
                                                                         sursa




1.Mergi la intalnire si ai la dispozitie doar cinci minute pentru a te machia.Ce produse folosesti in acest caz?
Hm...cel mai simplu machiaj : rimel,tus,creion dermatograf si ruj rosu :).



                                                                          sursa

2.Alege un trend - "ochi de pisica",un blush roz super hot sau gene false sub forma de pene?
Clar ochi de pisica!


                                                                        sursa

3.Daca ar trebui sa renunti la toate produsele de machiaj pentru doua luni sau ar trebui sa renunti la toate produsele de ingrijire a tenului pentru o saptamana,ce ai alege?
Nimeni nu se pune cu produsele mele...de machiaj!!!Tenul meu rezista o saptamana fara ingrijire,fac si eu ce pot cu apa :),dar sa renunt pentru 2 luni (!!!) la produsele mele de machiaj?NO WAY...like NEVER! :))





4.Ce produse de machiaj nu iti lipsesc din poseta?
Rimel,tus,creion dermatograf negru si ruj/lipgloss.


5.Care sunt acele produse la care te intorci mereu de-a lungul timpului?
Hm...intrebarea asta mi-a dat de gandit.Nu prea am avut produse pe care sa le recumpar sau la care sa ma reintorc pentru ca au avut un efect wow asupra mea...am cateva noi iubiri pe care nu le voi mai lasa niciodata din mana :).Sigurul produs care imi vine acum in minte si la care o sa ma reintorc in curand este samponul Hair X Advanced cu efect de stimulare a cresterii parului.Atata timp cat l-am folosit nu mai imi cadea parul,nu am facut matreata sau alte minuni.Dar bineinteles ca dupa vreo 3 tuburi,am vrut volum si uite asa l-am abandonat,dar trebuie sa mi-l iau din nou,pentru ca in ritmul asta,pana ajung la 25 de ani o sa fiu cheala :)).

                                                                             sursa



6.Smokey eyes sau buze rosii?
Si si,depinde de cat timp am la dispozitie :)



                                                                            sursa


7.Ruj sau lipgloss?
Si si,depinde de situatie :).


8.S-a intamplat sa iubesti la nebunie niste produse care nu te asteptai sa-ti placa?
Nu cred :).Nu-mi amintesc momentan :).




Fetelor,care sunteti doritoare,va invit sa preluati TAG-ul :).
Sa-mi lasati in comentariu link-ul catre postarea voastra,daca va hotarati sa-l faceti!


Pana data viitoare,va pupacesc!

XOXO

11 comentarii :

  1. Ce dragut, la intrebarea nr. 3 sunt la fel si eu, poate ca o saptamana as rezista, dar mai mult nu :)))
    Te invit sa participi la giveaway-ul pe care il organizez acum! :*

    http://visiononfashion.blogspot.ro/2013/09/international-giveaway-win-free-pair-of.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D ma bucur ca ne asemanam,Adina :D.Daca ai timp si placere,te invit sa faci si tu TAG-ul :).Cat despre giveaway,just WOW!Clar ma inscriu,dar diseara cand intru de pe pc,pentru ca de pe telefon nu pot indeplini conditiile :).Kisses :*

      Ștergere
  2. Hihi, a fost Fun sa-l citesc. ^_^
    Mi-au placut raspunsurile tale. Mai ales la 2 si 3.
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hihi :D.Daca ai timp,te invit cu draga inima sa-l faci si tu :).Te pup Mada :*

      Ștergere
  3. Rujul rosu nu-l pot aplica intr-un machiaj pe fuga :D Good for you xo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma ajuta putin si buzele,Mihaela :D.Daca ai timp si placere,te invit sa preiei si tu tag-ul :) .
      Te pup

      Ștergere
  4. Cred ca esti prima persoana care ar alege make-up in locul produselor de ingrijire.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dintre fetele care au facut tag-ul pana acum,sunt singura care a ales produsele de make-up,nu de ingrijire :D.Avand in vedere ca nu am folosit creme de fata pana anul trecut,decat demachiant crema,fata mea ar rezista o saptamana fara produse de ingrijire,doar demachiere cu apa :)

      Ștergere
  5. Cam asa ceva Mada :)).De fapt cam asa sta treaba cu toate lucrurile mele :D.Te pup

    RăspundețiȘtergere
  6. eu de abia acum am edscoperit ca ai facut tag-ul, dar mi-a facut placere sa-l citesc :).

    RăspundețiȘtergere