Un produs Blogger.

sâmbătă, noiembrie 09, 2013

Haul Oriflame C15

13 comentarii :
Buna fetelor!

Azi,dupa nervi,telefoane si certuri cu nesimtitii de la Fan Curier,mi-a ajuns si mie in sfarsit comanda de la Oriflame.
Nesimtitul ala de curier,scuzati limbajul,dar simt cum imi urca iar tensiunea,are impresia ca el face legea si daca am doar 24 de ani,tin telefonul pe post de gadget,sa fac poze,sa intru pe FB si cam atat.Sunt atat de incuiata incat nu stiu sa sun la sediu,sa-mi sun directoarea si alte cele.I-am demonstrat ca se inseala si sa nu mai creada el ca tineretul este chiar atat de prost si el e cel mai destept,"zeul zeilor",vorba unui prieten,de pe traseul asta.
Oricum,sa lasam partea neplacuta si sa trecem la minunatii :x.
V-am spus data trecuta ca in acest catalog imi voi face de cap,deci...pregatite? :D
Comanda mea :




Sa incepem cu minunatul si noul parfum de la Demi Moore,My Red :x.Are un miros absolut superb!Genul acela de miros scump,nu stiu cum sa va spun altfel :D.Pentru ca s-a lansat in C15,a fost la oferta si am primit si crema de corp cadou.Pret : 89,99 lei,dar am avut voucherul cu reducere de 10 lei,asa ca am platit 79,99 lei.Inca il mai puteti comanda la acest pret,pana maine la ora 18 ;) .Eu zic ca merita!


Manusile mele superbe,lungi,fara degete,Felipa :x-29,00 lei



Gel pentru igiena intima,formula noua-17,99 lei



Pudra parfumata pentru talpi-8,99 lei



Namol exfoliant Swedish Spa-17,99 lei (il folosesc pentru prima data,sunt curioasa :)  )


Deo roll-on Activelle Invisible-6.99 lei ( mai am unul inceput,unul neinceput si inca 6 diferite,dar a trebuit sa-mi fac stocul :))  )


Creion retractabil pentru buze-nuanta Real Red-7,99 lei 



Pila pentru talpi-Winter Treat-4,49 lei



Si cam astea au fost cumparaturile mele din aceasta campanie :).Daca va tenteaza vreun produs si doriti un review,dati-mi de stire :).
Daca doriti sa deveniti consultant Oriflame,scrieti-mi pe adresa de e-mail vanyna.bodea@yahoo.com :) , noul program pentru noii inscrisi este disponibil si e absolut wow :x sau inscrieti-va aici :)

Carla mi-a inseninat ziua cand am vazut ca am castigat la concursul organizat de ea si Depozitul de frumusete :x.Multumesc inca o data! :*


13 comentarii :

  1. Ma bucur ca ai intrat in posesia coletului. Ai numai minunatii aici! :X Sa te bucuri de ele. :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. Multumesc :*!M-ai convins sa-mi iau creionul de buze si iti sunt recunoscatoare,e superb :x.
      Te pup :*

      Ștergere
  3. Sa le folosesti cu placere ! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa folosesti produsele cu placere! Imi pare rau pentu tine ca ai dat peste un curier fara respect, am avut si eu parte de cativa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Polly :*.Am mai colaborat si cu alte firme de curierat dar niciodata nu am dat peste nesimtiti,ca acum.Probabil acum am parte de ei,daca am fost atat de linistita pana acum :)).
      Te pup :*

      Ștergere
  5. Dar ai fost foarte cumintica,scumpa mea.Eu spun ca de data aceasta ai cumparat DOAR ce era necesar.Ma asteptam la cel putin o crema sau un exfoliant..nu mai zic de geluri de dus. :))
    Sa le folosesti cu mare drag! Pupici.:*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma uimesti cat de bine ma cunosti draga mea :D.Crema de corp-check (am primit-o cadou,sa stii :)) ),exfoliant-check...geluri de dus am vreo 14 noi,de diferite arome :)),nu mi-am mai comandat,dar recuperez la viitoarea comanda (au un nou gel de dus...OMG :)) ).
      Te pupacesc scumpa mea :* :* :*

      Ștergere
  6. sa le folosesti cu placere draga mea !!!
    pupici

    RăspundețiȘtergere