Un produs Blogger.

duminică, decembrie 22, 2013

DIY - Fulgisori de impodobit bradul/casa :x

10 comentarii :
Buna fetelor!

Sper ca v-ati relaxat in ultimul week-end dinainte de Craciun,pentru ca de maine incepe nebunia :D.
Sa va spun ce am facut eu : mi-am dedicat o parte din zi realizarii unor fulgi din hartie colorata,cu care (scuzati cacafonia ) am de gand sa-mi impodobesc bradul marti ( e o traditie pe care o respect,impodobesc bradul doar in Ajun :)  ).
Ideea pentru acesti fulgi am luat-o de la Didi ,care e o draguta si aici ne arata 3 tutoriale pentru decoratiuni de sarbatori :x.
Avem nevoie de 2 coli A4,colorate daca aveti,daca nu,sunt bune si cele albe,foarfeca si lipici.
O sa incerc si eu sa va explic ce si cum,sper sa intelegeti,daca nu,pe blogul Dianei gasiti tutorialul :D (am lasat mai sus link-ul ).
Am taiat fiecare foaie in jumatate,dupa care am taiat fiecare jumatate in jumatate (am inceput bine cu explicatia :)) ),deci dintr-o foaie A4 mi-au iesit 4 bucati sau sferturi :).Avem nevoie de 6 astfel de bucati pentru un fulg.
Mboon,pana acum e totul clar,nu? :D
Am indoit fiecare bucata intr-un triunghi si am taia surplusul.







Apoi am impaturat triunghiul intr-un triunghi mai mic.




L-am desfacut,revenind la triunghiul mai mare si am facut 3 taieturi pe dreapta,3 taieturi pe stanga.


Am desfacut triunghiul la forma de patrat (l-am pozat in forma de romb,dar intelegeti voi :D ) :



Si am inceput sa lipesc ( cateva am lipit cu banda scotch,ca nu am mai avut rabdare pana a venit frate-mio de la magazin cu lipiciul :D ).
Am lipit prima "aripioara" pe dos de cum a fost impaturat triunghiul,ca sa fie cu un pic de bucla,dar mie nu mi-a iesit :D.



Apoi am lipit cealalta aripioara pe cealalta parte,un fel de "una pe fata,una pe dos" :D.



Si asa a aratat prima parte din fulg ( eu am facut 5,deci 30 de bucati...diseara o sa visez cu fulgi :)) ).





Dupa ce am terminat,am lipit tot cate 6 parti,pentru a forma un fulg.La mine nu a mers cu lipici,ci doar cu banda scotch.
Cam asta a iesit :











Cel alb a fost primul,de incercare si l-am lipit cu banda scotch colorata :)).
Nu arata nici pe departe super duper,dar totusi o sa-i pun in brad ( 4, ca unul il dau lui Andrei,copilul meu preferat :D ).
Sper ca am explicat destul de bine :D.
Daca va hotarati sa faceti si voi fulgisori,va rog sa mi aratati si mie!
Sa-mi puneti o poza pe pagina de Facebook a blogului,adica aici :).

Va pupacesc dragile mele!

P.S: Am fost super cuminte,asa ca Mosul mi-a adus ceva super frumos : am castigat la 2 giveaway-uri!!!
Unul tinut de AnytaGyo si sponsorizat de Depozitul de Farduri si unul tinut de Lore si sponsorizat tot de Depozitul de Farduri .Nu va imaginati cat sunt de fericita!!!
P.S.1 : In timpul acestui DIY,nici o unghiuta de-a mea nu a avut de suferit,cu toate ca era sa le tai de foarte multe ori :)))).

10 comentarii :

  1. dragutzi :) ai muncit ceva sa-i faci :)
    http://unghiutele.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Oh, taci ! Ti-au iesit supeeerbi <3 !!
    Te pup scumpa mea, ma bucur ca ti-au placut :*
    Sarbatori fericite ! :*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc,esti o draguta :*.Si multumesc pentru tutorial :x :*.
      Sarbatori fericite si tie,draga mea!
      Te pupacesc! :* :* :*

      Ștergere
  3. Ce frumosi sunt,eu sigur nu as avea rabdare sa ii fac. :D
    Pupici.:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc iubita :*.Si eu am zis ca fac mai multi dupa ce-i termin pe astia,dar...anul viitor :)).
      Te pupacesc :*

      Ștergere