Un produs Blogger.

luni, ianuarie 20, 2014

NOTD- Black flowers

11 comentarii :
Buna dragile mele!

Azi va arat manichiura mea roz...cu floricele negre :D.
Initial,mi-am zis sa incerc oja roz Orkide,nr.707 ca sa vad de cate straturi am nevoie pentru a iesi roz intens :D.
A fost nevoie doar de doua straturi,plus baza,bineinteles :).
Si pentru ca nu puteam sa le las asa simple (si pentru ca ador oja Orkide,nr.711 ,cea sclipicioasa, folosita si aici ),mi-am zis sa incerc sclipici albastru peste oja roz...mi-a placut rezultatul,dar am zis ca o unghie e de-ajuns...si ce-as mai putea eu sa-mi fac pe unghiute?Ca doar nu o sa le las simple,nu? :D
Asa ca m-am hotarat la stampilute si mai cu seama la preferata mea,matrita m73  Si ce ar iesi mai bine in evidenta decat floricele negre pe fundal roz?
Asa ca am trecut la treaba si cam asta a iesit :






Produse folosite :




-baza Oriflame
-oja Orkide nr.707
-oja Orkide nr.711
-oja Konad-neagra
-top coat Oriflame
-matrita m73

Ei,sunt dragute au ba unghiutele mele? :D

Pana data viitoare va pupacesc!!!

P.S. : Sa nu uitati sa va inscrieti la giveaway  !!!

11 comentarii :

  1. Sunt perfecte unghiile tale. Lungi, frumoase si cu un model foarte drag mie. Intodeauna am o slabiciune, pentru imprimeurile cu floricele. Si placuta asta o am si eu, dar nu am mai folosit-o de ceva timp. :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Placuta asta mi-am luat-o doar pentru modelul asta,cu toata ca si celelalte modele sunt frumoase,dar de asta am "abuzat" :D.
      Te pupacesc :*

      Ștergere
  2. Imi place modelul,ti-a iesit super frumoasa manichiura.Eu nu prea reusesc sa-mi stampilez cum trebuie unghiile,imi trebuie practica.:D
    Pupicei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc draga mea :*.
      Mie stampilatul mi se pare partea cea mai usoara :D
      Te puuup :* :* :*

      Ștergere