Un produs Blogger.

vineri, septembrie 12, 2014

LOTD-Victoria's Secrets Grey

15 comentarii :
Buna fetelor!

Pentru ca e inceput de week-end, m-am gandit ca azi sa va arat un machiaj pe care l-am purtat luna trecuta si care mie mi-a placut tare mult :) .
Stiu ca nu am mai postat de mult un machiaj ( shame on me),dar sper ca acesta sa fie primul dintr-un lung sir :D.
Nu am folosit foarte multe produse,pozele sunt facute de mine,deh,cred ca se observa :)).
Acesta este machiajul :






 A fost pentru prima data cand nu am folosit la un machiaj creionul dermatograf pe linia apei:).Mi s-a parut ca arata mai bine asa,iar daca as fi pus negru pe linia apei i-ar fi stricat din eleganta,parerea mea :).
Am folosit :



-baza pentru machiaj Studio Artist ( Oriflame)
-FDT Perfect Fusion Oriflame-nuanta Natural Beige
-Perle bronzante Giordani Gold Festive
-Pudra Very Me No Time For Shine-nuanta Matte Latte (medium)-nu mai stiu exact care e nuanta :D
-Fard pentru pleope Victoria Secrets-nuanta Filtry&Fierce
-Iluminator e.l.f
-Rimel VolumeBuild-Black
-Trusa pentru sprancene de la Oriflame
-Rimelul transparent pentru sprancene Giordani Gold
-Ruj Giordani Gold in nuanta Champagne Nude
-Gloss No.7-nuanta Coral Kiss

Pe parcursul serii nu mi-am mai retusat decat rujul,dar dupa vreo 16 ore de mers prin caldura/zbantuiala si alte cele,machiajul meu arata inca bine.Imi pare rau ca nu am mai facut poza la incheierea serii,am doar una facuta cu telefonul din care nu se vede mare lucru,dar eram super obosita :D.

Va place machiajul meu?
Voi ati fi adaugat si creion negru pe linia apei?Sau tus pe pleoapa mobila?

Astept cu interes atat parerile voastre cat si criticile constructive :) .

Pana data viitoare,va pupacesc!

15 comentarii :

  1. Mie mi se pare ca e frumos asa machiajul, fara creion sau tus :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos, nu m-am mai machiat de la ult nunta la care am fost,adica in iunie, numai ruj si rimel,am folosit in cel mai fericit caz : D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Meris mult Ade :*.Am deveit si eu o lenesa in ultimul timp,nici macar tus nu am prea folosit,decat rimel,creion negru si ruj/gloss :D.
      Pupici :*

      Ștergere
  3. Foarte frumos!

    http://claudiaschoice88.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  4. Da-mi voie sa te admir! Ai un ten impecabil, sprancene superbe si mor dupa culoarea ochilor tai. Nici verzi, nici caprui! Perfect!
    Cateva produse folosite de tine, imi sunt tare dragi. In special rujul, lipgloss-ul si fardul de sprancene. Chiar daca nu ai folosit contur, arata foarte bine si asa machiajul ochilor. Sa postezi mai des! ♥ Pretty please. ^^ :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea,iti multumesc tare mult pentru cuvintele frumoase :x :*.Ma bucur ca iti place machiajul meu :x :).
      O sa incerc sa postez mai des machiaje,pinky promise :).
      Te pupacesc :*

      Ștergere
  5. Foarte frumos si natural machiajul,arata foarte bine <3

    RăspundețiȘtergere
  6. Arata foarte biine!
    Iti sugerez sa nu mai pui creion negru pe linia apei niciodata, iti micsoreaza ochii si nu arata ok.
    P.S. Semeni cu Sanziana de la Vocea Romaniei :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Lore :*.Ma bucur ca-ti place.E greu sa ma dezobisnuiesc de creionul negru,il folosesc de vreo 11 ani :D,dar o sa incerc.
      Te pup :*
      P.S. : Nu stiu cine e Sanziana,dar multumesc :D

      Ștergere
  7. S-a facut Mada draga,dar cu o conditie : te joci si tu pe unghiile mele :D.
    Te pupacesc :*

    RăspundețiȘtergere
  8. te-am nominalizat la un tag. as fi incantata sa-l vad si la tine, daca ai buna placere! http://paginidezisinoapte.blogspot.ro/2014/09/tag-very-inspiring-blogger-award.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc pentru nominalizare Gabriela si pentru ca te-ai gandit la mine :*.Chiar zilele astea am facut tag-ul :|.
      Pupici :*

      Ștergere