Un produs Blogger.

marți, octombrie 07, 2014

Favoritele lunii septembrie 2014

10 comentarii :
Buna fete dragi!


Mi-a fost asa dor sa scriu,sa stau in fata calculatorului si sa vorbesc cu voi.
Asa,ca de inceput de luna,m-am imbolnavit si am stat 3 zile doar in pat...groaznica experienta :(.
Dar azi am revenit in forta,cu preferatele lunii septembrie :).
In primul rand,luna septembrie e preferata mea,deja v-am innebunit cu asta :)).
Dar sa va arat ce mi-a placut mie in aceasta luna (scuzati claritatea pozei,dar la mine e foarte innorat si nu mai voiam sa aman postarea ) :




Ca si parfum,am folosit parfumul Paradise,al carui review il puteti citi aici  si din care mai am foarte putin :(.



Gelul de dus preferat a fost You Dazzle,care e un adevarat rasfat :) :


Pentru buze am folosit foarte mult balsamul Pure Nature cu acai si rodie :


Si pentru iesiri am folosit mult iubitul meu ruj Colour Drop,nuanta Liquid Red,al carui review il puteti citi aici  (nu stiu de ce a iesit portocaliu in poza) :


L-am purtat si in seara in care am iesit sa-mi serbez ziua,si chiar daca am vrut sa merg pe un smokey mov,am ales tot paletuta de la VS (pe care am folosit-o si aici ) si cam asta a rezultat (aici e surprinsa nuanta reala a rujului ) :



Ca si accesorii,preferatele mele au fost colierul superb de la Mada , pe care vi l-am aratat si pe pagina de Facebook :


Cerceii mei cu multe pietricele colorate :


Si din 15 septembrie sunt posesoarea acestei perechi de ochelari permanenti :( :


Acestea au fost preferatele mele in luna septembrie.

Voi ce preferate ati avut?

Pana data viitoare,va pupacesc!

10 comentarii :

  1. Of, imi pare rau sa aud ca ai fost bolnavioara. Dar ma bucur ca acum esti mai ok.
    Wow! Ce machiaj sexy. Iti sta superb! ♥ Asta am exclamat cand am zarit poza. Daca ai stii ce muult ma bucur ca ti-a placut colierul si mai ales ca se afla printre favorite. Iuhu! :D
    Puup.

    P.S.: Am sters primul comentariu, ca am scris un cuvant total aiurea si imi statea pe creier. :)))) :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru compliment draga mea!Sunt absolut indragostita de colier,l-as purta in permanenta :D.De la culoare pana la material,totul e superb.
      Te puuuup! :*
      P.S : Am rezolvat cu comentariul :))

      Ștergere
  2. uau! ce rosu intens!
    imi plac ochelarii :D sa-i porti sanatoasa! eu sunt fascinata de ei, daca as fi nevoita sa-i port, nu cred ca i-as refuza!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place tare mult rujul :)Deocamdata imi plac si mie ochelarii,doar ca imi e ciudat sa-i port tot timpul :D.
      Pupici :*

      Ștergere
  3. Wow, cât de frumos e colierul! Absolut superb!
    Îmi place și machiajul, foarte frumos!
    Multă sănătate îți doresc! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. L-as purta oricand,oricum Miha,atat de mult imi place :D.
      Multumesc mult,te pup :*

      Ștergere
  4. Colierul albastru este superb <3 . Imi place si machiajul tau. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Colierul e foarte frumos, ma bucur ca ti-ai mai revenit. Tie iti sta foarte bine cred ca cu orice ruj la ce buze ai.
    Imi plac ochelarii, ia zi... ii ai la ochi? :P Te puup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Mihaela :).Da,port ochelarii,sunt tare constiincioasa...deocamdata :)).
      Te puuup :*

      Ștergere