Un produs Blogger.

marți, decembrie 30, 2014

NOTD-Red and green for New Year

6 comentarii :
Buna fetelor!


Da,azi va arat manichiura pe care o voi purta de Revelion in acest an.
E o manichiura simpla,nimic spectaculos,dar facuta cu niste culori pe care pur si simplu le iubesc :) .







Stiu ca era o manichiura mai potrivita de Craciun,pentru ca are rosu si verde,dar merge si de Revelion,nu? :)
Ador cum se imbina verdele si sclipiciul albastru,am purtat aceasta combinatie si in manichiura pentru Craciun 2013 si am vrut s o port si acum,neaparat :).
Am folosit :


-Baza&top coat The One
-Oja The One,nuanta Red Sky
-Oja GR Paris,nr.234
-Oja Orkide,nr.711

Voi ce manichiura purtati de Revelion? :)

In incheiere,as vrea sa fac un mic rezumat al anului 2014.
A fost un an cu bune si cu rele,dar important e ca am ajuns la finalul lui sanatosi :) .
Legat strict de blog,nu pot sa spun ca sunt mandra de mine :( .Anul acesta am scris foarte putin pe blog,si vreau ca in anul care va veni sa-mi iau "revansa" :) .
Sper ca voi ati avut un an bun si va doresc ca noul an,care incepe in curand,sa va gaseasca sanatosi si voinici :) .
Sa fie un 2015 plin de evenimente frumoase,cu multa sanatate si multa putere de munca :) .
Sa luati fiecare zi asa cum e,pentru ca fiecare zi e o binecuvantare :) .
LA MULTI ANI!!!!!!

P.S : Aceasta este o postare programata :) .Imi petrec trecerea dintre ani cu prietenii si am plecat din timp de acasa :D .

Pana anul viitor,va pupacesc!!!

6 comentarii :

  1. La multi ani si tie! Sa ai un an...de o mie de ori mai bun decat 2014! si distractie placuta cu prietenii :D btw, unghiutele arata super! sa vad si eu ce vrajesc pentru maine noapte :D

    RăspundețiȘtergere
  2. arata fain! La multi ani :*

    http://behindthelinesfs.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow!
    Combinatia culorilor arata tare bine. La fel de minunate sunt si unghiile tale. ♥
    Petrecere frumoasa de revelion, draga mea.
    Pupicei. :*

    RăspundețiȘtergere