Un produs Blogger.

luni, mai 18, 2015

Haul Oriflame C7/2015

12 comentarii :
Buna fetelor!


Saptamana trecuta am fost o lenesa si nu am postat nimic,dar nimic.Eh,incepand din aceasta saptamana ma pun pe treaba,si va anunt ca macar o postare pe saptamana voi avea,pentru ca de sambata incepe "maratonul de unghiute",la care particip si eu alaturi de fetele din grupul TPA,deci stay tune,ca avem o gramada de modele super-duper-bestiale pe care abia asteptam sa vi le aratam :) .Va fi prima mea colaborare de aceasta anvergura :) .Am mai participat la colaborari (putine,dar am participat :D ),dar care aveau doar o tema,nu m-am incumetat pana acum la colaborari "profi",asa ca sa-mi tineti pumnii sa reusesc sa nu ma fac de ras :D .
Sa nu ma mai intind cu vorba,ca daca eu n-am postat nimic o saptamana,asta nu inseamna ca trebuie sa fac postarea asta kilometrica,cu toate ca...n-am prea fost cuminte nici de data asta :D .
Asa cum ati citit din titlu,azi va arat ce produse mi-am achizitionat de la Oriflame din catalogul 7,pe care,cum bine stiti,il puteti rasfoi daca dati click pe Oriflame in partea dreapta a blogului :) .
Gata cu vorbaria,sa va arat "captura" :D :





Incepem cu...inceputul :D si anume cu produsele pentru par :



-samponul si tonicul pentru par Hair X Advenced NeoForce,care face parte din gama pentru incetinirea caderii parului si stimularea cresterii acestuia.Sunt flacoanele nr.2,primele le-am cumparat pe la sfarsitul lui martie si sunt aproape gata.E recomandat sa faci acest "tratament" timp de 3 luni,asa ca in iunie o sa revin cu detalii si cu parerea mea asupra acestei game,acum nu va spun mai multe :) .Pret sampon : 13,99 lei,pret tonic : 25,99 lei
-mi-am cumparat,in sfarsit,si serul reparator pentru varfuri despicate Hair X .Pana acum nu am folosit nici un fel de ser/ulei pentru varfuri,asa ca sunt curioasa sa vad daca va avea vreun efect sau nu :) .Pret : 24,99 lei

Mi-am cumparat un nou creion retractabil pentru buze din gama The One :



De data asta am ales o culoare "cuminte".Nuanta se numeste Nude Rose si este un nude fain,fain :) .Imi plac creioanele din aceasta gama,mai am unu rosu <3 ,pentru ca sunt cremoase si pot fi utilizate cu succes si pe post de ruj :) .Pret : 11,99 lei

Mi-am luat si noul deo din gama Activelle :) :



Cu toate ca pana acum ceva ani nu eram adepta deodorantelor de tip roll-on,ci foloseam doar deo stick,acum imi plac cele deo,in special cele din gama Activelle,pentru ca nu pateaza hainele si te si protejeaza destul de bine (in jur de 10-12 ore) .Pret : 7,99 lei

Mi-am refacut stocul de "cutiute cu minuni" :



Sunt oarecum dependenta de aceste mici recipiente cu crema-minune,iar cand le prind la super pret ca si acum,imi refac stocul :D .Pret : 7,99 lei/buc

In catalogul nr.6 au aparut ojele texturate de la Very Me,iar eu mi-am luat doar o culoare,sa o incerc.Mi-a placut atat de mult,incat acum mi-am mai luat inca 3 culori :



Gama are 5 culori in total,dar eu nu mi-am luat nuanta de mov :) .Mi-am luat nuantele,de la stanga la dreapta : Sweet Orange,Green Crumble,Blue Icing.Pret : 9,99 lei/buc

A aparut o noua aroma in gama pentru ingrijirea picioarelor de la Feet Up,care se numeste Cooling Breeze :



Este cu miros de kiwi si menta,deci va dati seama cum miroase <3 .Pret spray : 11,99 lei ,pret crema : 6,99 lei.

Pentru sfarsit am lasat produsele non-cosmetice :



Mi-am luat setul de cutii de protectie pentru periuta de dinti.Mi se par un must have atunci cand plecam in calatorii.Si sunt si colorate :D .Pret set : 7,99 lei
Mi-am dorit de multa vreme mini recipiente ( mie imi plac muuult de tot ambalajele mici si in general lucrusoarele mici :) ) .Setul contine 3 sticlute,2 borcanele,o spatula si o gentuta transparenta,precum si un sticker cu 6 pozitii pentru a putea scrie denumirile produselor si a le lipi pe recipiente :) .Mi se pare foarte util un astfel de set,e numai bun pentru vacante,iar pretul e unul mai mult decat acceptabil : 14,99 lei.
Detaliu sistem de dozaj :



Si gata cumparaturile :) .
Voi ce v-ati mai luat in ultimul timp?
Va tenteaza ceva dintre produsele cumparate de mine?

Pana data viitoare,va pupacesc!

12 comentarii :

  1. Ma tenteaza toate produsele achizitionate de tine. Serul pentru varfuri este primul si abia astept sa ne spui mai multe despre el. Nuanta creionului este exact pe gustul meu. ♥ Ojutele sunt super cute. Gama Feet up, are un ambalaj prea tare. :D Iar setul de la final, mi se pare foarte util. Mai ales ca are si etichete. ♥
    Pupici draga mea. Sa le folosesti cu spor pe toate. :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc draga mea :* .Si eu sunt curioasa de serul pentru varfuri,sper sa ma ajute :D .Cand am vazut setul pentru calatorii,a trebuit sa mi-l iau,ca era prea fain si la un pret bun.Credeam ca sticlutele vor fi mici,dar cred ca au in jur de 75 de ml :) .
      Te pupacesc :*

      Ștergere
  2. Ce oje micute si dragute!
    Spor la inspiratie! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce de produse dragute,cum sunt texturatele......iti plac?Pupicei <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,chiar imi plac texturatele :) .Am luat prima data doar una,sa vad cum se comporta si mi-a placut tare mult,asa ca acum le-am luat si pe "surorile" ei :D .Am folosit oja texturata de la Oriflame aici http://gothangelworld.blogspot.ro/2015/05/challenge-call-it-summer.html :)
      Pupicei :*

      Ștergere
  4. uhm..what?! oriflame are oje texturate si eu nu stiam??? omg!!! :))
    trebuie sa gasesc un reprezentant!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da Andra,in sfarsit au si ei oje texturate :D ,dar au aparut doar luna trecuta :) .Daca vrei sa vezi cum se vede oja texturata pe unghii iti las link-ul manichiurii pe care am facut-o cu ea :) http://gothangelworld.blogspot.ro/2015/05/challenge-call-it-summer.html .
      Pupici :*

      Ștergere
  5. ojele au culori foarte faine! si produsele non-cosmetice imi plac, sunt utile!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,si mie imi plac mult ojele,mai ales albastrul,are exact culoarea pe care o cautam eu <3 .Recipentele sunt foarte utile pentru pus in bagaje cand plecam undeva,si nu mi se pare ca au fost scumpe :) .
      Pupici :*

      Ștergere