Un produs Blogger.

marți, august 04, 2015

TAG - The Liebster Award #2

4 comentarii :
Buna fetelor!


Saptamana trecuta am fost nominalizata de Deya la Liebster Award si pe aceasta cale ii multumesc tare mult,pentru ca imi era dor sa fac un tag (daca stiti tag-uri interesante,let me know sau taguiti-ma :D ).
Am mai facut acest tag anul trecut parca,dar intrebarile au fost diferite,asa ca abia astept sa raspund si la intrebarile Deyei :) .




Regulile sunt simple :

1.Sa-i multumesti persoanei care te-a nominalizat ,mentionand in postare link-ul catre blogul ei.
2.Sa raspunzi la toate intrebarile primite.
3.Sa nominalizezi la randul tau 11 bloggeri.
4.Sa formulezi 11 intrebari la care sa raspunda cei nominalizati de tine.
5.Nu poti nominaliza persoana care te-a nominalizat pe tine.
6.Sa le trimiti celor 11 nominalizati un link la postarea in care i-ai numit,pentru a-i informa.

1.Multumesc inca o data Deya :) .

2.Intrebari,intrebari :

1.Cum ti-ai inceput viata de blogger?
          Am inceput sa scriu pe blog acum ceva timp,mai exact in 2010,dar blogul de atunci nu avea absolut nici o legatura cu sfera de beauty :D .Imboldul in a incepe sa scriu pe blog mi l-a dat prietena mea cea mai buna Anny ,careia ii multumesc :* (wove u).Blogul de beauty l-am inceput ceva mai tarziu,in 2013 si de atunci ma tot vedeti pe aici (nu v-ati saturat de mine,nu?! :)) ).

2.Ce satisfactii ai primit odata cu inceperea acestei etape din viata ta?
         Am cunoscut persoane noi,persoane care au aceleasi pasiuni ca si mine si totodata mi-am facut noi prietene,carora le multumesc pe acesta cale ca ma suporta :)) <3 .Nu tin secret,vi le spun si voua : Madalina  , Mada  si Oana <3 .Un alt plus ar fi faptul ca am descoperit mai multe bloguri foarte interesante,cu fete dragute,care chiar se dedica blogului si se vede asta din postarile lor.Aici nu o sa va mai dau nume,pentru ca sunt multe si chiar nu vreau sa uit pe nimeni,dar sunt sigura ca le stiti si voi :) .

3.Make-up sau nail art?
        OMG!Cred ca e cea mai grea intrebare ever!Sunt pasionata de unghiute,cred ca v-ati dat seama,dar nu as putea sa traiesc fara make-up :D .Cu toate ca pe blog nu v-am aratat de mult timp un machiaj,sa stiti ca sunt pasionata si de make up.Mi-e foarte greu sa aleg....nu pot sa aleg,sa-mi fie cu iertare :).

4.Cate oje ai si care sunt preferatele tale?
       148 de oje,numarate si clasificate :)) .Sa aleg preferate mi-ar fi extrem de greu.Imi plac culorile,imi plac texturile...As putea sa va spun ce oje am recumparat : o oja mint Neo Chic de la Oriflame,care e absolut minunata si una din gama The One,nuanta Tiramisu,care e nude-ul perfect :D .Manichiura cu oja mint aveti aici (click) iar oja nude o puteti vedea aici (click) .

5.Unde ai calatorit si unde ti-a placut cel mai mult?
       Daca va spun ca nu am iesit din tara ma credeti? :D  Poate o sa vi se para ciudat raspunsul meu,dar eu ma relaxez in orasele mari,unde e mult zgomot :) .Nu as putea sa aleg un oras preferat,pentru ca mi-au placut toate pe care le-am vizitat.Mi-a placut si Bucurestiul,cu toate ca nu cred ca mi-ar placea sa locuiesc acolo,poate numai pentru ca acolo gasesti tot ce vrei in materie de beauty :D ,mi-a placut Sibiul,Oradea, Clujul,Timisoara,Deva,Brad etc.

6.Culoarea preferata?
       Albastru,fara doar si poate <3 .

7.Ce te face sa revii pe un blog?
       Continutul,asta cred ca e cel mai important.Si apoi comunicarea dintre blogger si cititor.Mi se pare o chestie de respect ca tu ca blogger sa iti aloci un timp de n minute pentru a raspunde comentariilor,pentru ca persoanele care ti-au citit si comentat postarea si-au rupt din timpul lor.Nu sunt absurda sa vreau sa mi se raspunda dupa 2 secunde,nici eu nu mai pot raspunde zilnic la comentarii,dar totusi,atunci cand se publica o alta postare,daca nu se poate mai repede,eu zic ca e frumos sa se raspunda la comentarii :) .

8.Un produs esential in viata ta?Fie el de beauty,gadget sau mai stiu eu ce altceva.
        Telefonul :D .Pentru ca intru pe facebook,blog,instagram,pot sa sun,sa trimit mesaje.Da,telefonul e unul dintre lucrurile esentiale din viata mea :) .

9.Ce filme preferi?
        Prefer comediile romantice :) .Serialele imi plac cele politiste si ma mai uit si la filme politiste,gen Sherlock (abia astept partea 3 ),dar in principiu,cand vreau sa ma uit la un film atunci aleg comediile romantice :) .

10.Care e motto-ul tau?
          Momentan nu am nici un motto :).

11.Ce sfaturi mi-ai da pentru o reusita in arta bloggingului?
           Nu cred ca sunt in masura sa dau sfaturi,dar cred ca raspunsul la intrebarea 7 s-ar potrivi si aici :).

Gat tag-ul :).Intrebarile mi-au placut super mult,asa ca voi lasa si eu aceleasi intrebari.
M-am uitat acum la fete si am vazut ca multe au facut acest tag sau au fost nominalizate de curand,asa ca eu nu voi mai nominaliza pe nimeni,dar daca aveti placerea,va invit sa-l preluati si sa raspundeti la intrebari  in comentarii sau la voi pe blog,lasandu-mi link-ul in casuta de comentarii,pentru a vedea si eu raspunsurile voastre :) .


Pana data viitoare,va pupacesc!

4 comentarii :

  1. Cum sa ne saturam de tine? Asa repede?! Din contra, vrem sa fii din ce in ce mai activa. Ma bucur tare mult ca ma consideri ca fiind una din prietenele cunoscute in mediul online. Si iti multumesc frumos ca m-ai mentionat. :* Super simpatice raspunsurile tale. La no. 9 ne potrivim de minune. :D :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cine se aseamana se aduna,nu? :D
      Te pupacesc draga mea :*

      Ștergere
  2. Dragute raspunsuri! Si eu am facut tag-ul si observ ca avem cateva lucruri in comun :D

    https://voxofvanity.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Alexa :) .
      Acum fug si la tine sa vad tag-ul :) .
      Pupici :*

      Ștergere