Un produs Blogger.

sâmbătă, ianuarie 25, 2014

Mini haul Oriflame C1

14 comentarii :
Buna fetelor!

Scuzati-mi "misterioasa" absenta,dar calculatorul meu a vrut neaparat sa-i fie innoit windows-ul,asa ca a refuzat sa-mi mai asculte comenzile pana nu i-am ascultat si eu lui doleantele,iar azi suntem fericiti,amandoi :D.
Vreau sa va arat ce mi-am comandat de la Oriflame din primul catalog din acest an.Am fost super cuminte,dupa cum veti vedea .
Poza de grup :







Si acum sa vi le prezint:

-portfard Rose-14.99 lei



-demachiant crema 3-in-1 Essentials-14,99 lei



-FDT Perfect Fusion-nuanta Natural Beige-24,99 lei



Ieri a ajuns si premiul de la giveaway-ul Ancai in colaborare cu Boots Romania .



Produse No.7 pe care abia astept sa le folosesc :x
Multumesc inca o data!!!

Si acum fetelor,va intreb ce doriti sa mai cititi pe blogul meu?
Machiaje cu produsele castigate la giveaway-urile Anytei , Loredanei si a lui Aby?
Sau NOTD?
Sau...alte idei? :D

Sper sa ma ajutati sa ma hotarasc :D.

Pana data viitoare,va pupacesc!


14 comentarii :

  1. Am comandat si eu fondul de ten si sunt foarte multumita de el!:D Nu e la fel de bun ca Vichy-ul,dar merita toti banutii!Sunt curioasa de parerea ta:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. L-am folosit de doua ori si am o impresie tare buna despre el :),sa vedem cum se va comporta pe viitor :).Nu l-am folosit pe cel de la Vichy :).

      Ștergere
  2. Dragut Haul :) Felicitari pentru premiile No7 :D Sa faci numai treaba buna cu ele. Referitor la intrebarea de la final: vreau sa vad machiajeeee cu premiile de la giveaway-ul meu :D Pusiiii!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce dragut este portfardul! Si felicitari pentru premiu!

    http://visiononfashion.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  4. Am impresia ca postare nu e intreaga la cat de putin ai postat:*
    Sa folosesti cu palcere toate produsele si vreu machiaj ca nu am vazut unul de un cad de ani.
    pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Incredibil,dar adevarat,Mada.Doar atat am comandat pt mine de data asta :D .
      O sa fie machiaj :D .
      Te pupacesc :*

      Ștergere
  5. Ce frumos e portfardul!!

    Gazduiesc un super giveaway pe pagina blogului meu in care pun la bataie o frumoasa esarfa de inspiratie ruseasca!
    Te invit cu drag sa te inscrii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc,si mie mi-a placut tare mult cand l-am vazut :) .

      Ștergere
  6. Oare sa te cred ca ai fost atat de cumintica??Hmmm..ma mai gandesc. :))
    Felicitari pentru premiu,sa folosesti cu drag produsele.Si asteptam pareri despre...toate! :D
    Te pup,scumpa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa cuminte n-am fost never,si eu ma mir :D .
      O sa fie si machiaj :D .
      Te puuuup :*

      Ștergere
  7. Te felicit pentru premiu, Vany! Sa te bucuri de fiecare produs primit sau achizitionat! :)
    Uite, eu de-abia astept sa scrii impresii despre produsele No 7. :)

    Pupicei!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Ilda!Voi scrie,voi scrie...am mult de scris :D.
      Te pup :*

      Ștergere