Un produs Blogger.

sâmbătă, iulie 11, 2015

Nail Art Marathon - 8.Gradient

17 comentarii :
Hello ladies!


Dupa cum bine stiti,sambata e zi  de manichiuri colorate,asa ca nici azi nu puteam sa lipsesc :) .
Pentru postarea de azi Madalina ne-a propus ca tehnica gradient,pe care eu o iubesc ( aici aveti prima mea incercare,iar aici pe cea de-a doua),deci da,tehnica asta o stapanesc cat de cat si va spun sincer ca daca as putea,as purta non-stop gradient pe unghii :).Dar sa nu mai pierdem timpul cu vorba si sa va arat "interpretarea" mea :











Am avut multe idei pentru aceasta tema,si pana la urma am ramas la cea in care mi-am facut gradientul pe fiecare unghie cu oje de la acelasi brand,pe cat posibil :D si pe care nu le-am folosit poate niciodata.

Am folosit :


-oja Flormar Matte-M06
-oja Flormar Sorbet-S04
-oja Flormar editia 2012 spring&summer-448
-oja Flormar Plus Quartz-058 Bright Rose
-oja Flormar Light Summer-LS04


-oja The One-Platinum
-oja The One-Amethyst Rock
-oja The One-Gold Sparkle
-oja The One-Purple in Paris


-oja The One-Black Noir
-oja The One-Lush Ivy
-oja The One-Sparkle in Paris
-oja The One-Fuchsia Allure
-oja The One-Red Sky at Night


-oja Very Me Sugar Nail-Blue Icing
-oja Very Me Sugar Nail-Green Crumble
-oja Very Me Sugar Nail-Sweet Orange
-oja Very Me Sugar Nail-Strawberry Pie
-oja Very Me Neon-Orange


-oja Alix Avien-322
-oja Rimmel London 60 seconds-619 Pulsating
-oja Front Cover-Pink Fizz
-oja Essence Colour&Go-131 ballerina's charm


-oja alba SHC pt baza
-top coat gel Farmec


Sa vedem ce unghiute colorate ne-au pregatit fetele dragutele :

  1. Madalina - http://frumusetelapretmic.blogspot.ro
  2. Iulia B. - http://iuliabeldean.blogspot.ro 
  3. Teo - www.taitzel.com
  4. Oana - www.unghiutele.blogspot.ro
  5. Andreea M - www.dittanail.blogspot.ro
  6. Mădălina - http://misshappyandhernails.blogspot.ro
  7. Iulia Maria - http://iuliafairynails.blogspot.be
  8. Deyutza - http://deyutza87.blogspot.ro
  9. Andra Kathttp://andrakat.com
  10. Vanyna - http://gothangelworld.blogspot.ro



Voi ce purtati pe unghiute?
Va place modelul meu?


Pana data viitoare,va pupacesc!

17 comentarii :

  1. Dragute foc 💖
    Mi-a parut bine ca ai participat la tehnica propusa dd mine.Pup.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Madalina!Ai avut o tema si o tehnica foarte frumoase,nu puteam sa le ratez :) .
      Pupici :*

      Ștergere
  2. Uuh ce de culori! <3
    Frumi! 💅
    Pup

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte interesanta ideea ta :) imi place tare!

    RăspundețiȘtergere
  4. Wow, ce mult oje ai folosit pentru aceasta manichiura. Imi place interpretarea ta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vrut cat mai multe si de la cat mai multe branduri si acum mi-am dat seama ca nu am folosit Golden Rose :( .

      Ștergere
  5. Imi place tare mult ca ai ales sa folosesti mai multe culori! Arat bine. Eu intotdeauna m-am oprit la doua. Nu sunt sigura ca mi-ar mai iesi ceva daca as folosi mai multe culori :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie sa incerci si cu mai multe culori,Cristina :) .O sa vezi cat de mult o sa-ti placa si o sa vrei sa porti tot gradient pe unghii :D .
      Pupici :*

      Ștergere
  6. Eu zic ca tu ai muncit cel mai mult si ai facut o treaba minunata! kiss

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vai,multumesc mult Teo!Esti o draguta,ca de obicei!
      Te puuuup :*

      Ștergere
  7. Vă rog să citiți acest lucru, vă sunt foarte recunoscător Dr. WHITE pentru ajutorul pe care l-ați dat familiei mele și pentru că mi-ați adus familia înapoi la mine după ce s-a pierdut orice speranță datorită faptului că am luat contact cu mulți jucători de vrăji atât online, cât și fizic, dar nimeni nu a putut să mă ajute până nu l-am întâlnit pe Dr. WHITE viața mea a fost foarte rănitoare, de asemenea, plină de bucurie fericire, pentru că în cele din urmă familia mea a revenit ca una, de când m-ai ajutat, soțul meu mă tratează foarte frumos și mă tratează ca pe o regină care Întotdeauna mi-am dorit cel mai important lucru să nu mai aibă amantă, îmi acordă atenția de timp ca niciodată. Mulțumesc foarte mult Dr. WHITE, poate ajuta oricare dintre aceste probleme.

    (1) Îți dorești Ex-ul înapoi?
    (2) Ai mereu coșmaruri?
    (3) Vrei să fii promovat la locul de muncă?
    (4) Vrei să alerge după tine femei / bărbați?
    (5) Vrei o vrăjeală să poarte un copil?
    (6) Vrei să fii bogat?
    (7) Vrei ca soțul / soția ta să te iubească pentru totdeauna?
    (8) Vrei să îți crești dimensiunea pula? / Să dureze mult când faci sex?
    (9) Doriți să vă recuperați banii pierduți?
    (10) Vrei să oprești divorțul?
    (11) vraja pentru a primi departamentul.
    (12) Vrei ca orice dorință să fie acordată de cineva?
    (13) Vrei ca vraja să concepă?
    (14) Ai nevoie de un inel magic?
    (15) Vă este greu să câștigați un caz în instanță?
    (16) Vrei să te căsătorești cu partenerul tău cât mai curând posibil?

    adresa de e-mail este: wightmagicmaster@gmail.com
    WhatsApp: +17168691327

    RăspundețiȘtergere