Un produs Blogger.

marți, iulie 09, 2013

Dizolvant pentru unghii cu acetona vs fara acetona

25 de comentarii :
Hello girls!


Dupa cum stiti,de ceva timp am renuntat la unghiutele tehnice si m-am reprofilat pe cele cu oja.Nu le pot spune chiar naturale,deorece inca mai am un strat de gel de protectie pe ele,nu doar oja simpla :).
Ei bine,pentru ca nu mai folosisem oja de vreo 2 ani,doar la pedichiura,aveam doar acetona (sau dizolvant cu acetona,ca sa fiu in trend :D ).
Dar pentru ca "dizolvantul cu acetona distruge unghia",mi-am luat din acela fara acetona...hm...
Prima sticluta am luat-o de la Oriflame si arata cam asa (se pare ca nu i-am facut poza inainte de a incepe sa-l folosesc) :




A doua sticluta am luat-o dintr-un magazin si arata cam asa :






Bine,recunosc,pe asta am luat-o pentru ca era mai deosebita :D.
Nu contest faptul ca probabil nu mai stiu sa imi sterg unghiile cu dizolvant,dar o sticluta imi ajungea cam la trei-patru (!!!) manichiuri si chiar nu o sa ajunga sa ma coste mai mult manichiura cu gel decat cea cu oja,asa ca,o face bine sau rau unghiutelor,eu de azi inainte folosesc dizolvant cu acetona!




Cu toate ca sunt adepta dizolvantelor Farmec,acum am luat un dizolvant cu acetona Mara si pentru pretul sau se descurca chiar foarte bine :).A costat 3 lei 100 ml :D.

Voi ce dizolvant folositi fetelor?


P.S. :Nu uitati sa va inscrieti la giveaway !
P.S.1 : Ati vazut noile reduceri StrawberryNET ?



Va pupacesc!

25 de comentarii :

  1. De cand ma stiu am folosit dizolvant cu acetona si unghiile mele sunt intregi,la locul lor,nu mi-a picat niciuna fereasca Dumnezeu. :))
    Am si dizolvant fara acetona Cien,dar nici nu l-am incercat.Eu folosesc unul Auchan de mult timp si il adooor.:D
    Pupici,scumpo.:**

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa ziceam si eu iubita :).De cand am intrat in U.E. nimic din ce faceam inainte nu mai e bine :)).Auchan nu am prin apropiere :(,din pacate.Te pupacesc :*

      Ștergere
  2. Trebuie sa caut si eu acetona de la Secret Emotion.Mersi mult pt pont iubita :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu folosesc dizolvant fara acetona :)
    Timp de un an l-am folosit pe cel de la Kaufland, Blanchette B, dar de curand mi-am luat altul, Cien :) Despre cel de la Kaufland am scris un review aici: http://sunafterstormblog.blogspot.ro/2013/06/dizolvant-pentru-lac-de-unghii.html
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am citit articolul tau si chiar ma gandeam sa mi-l achizitionez,dar daca nu-mi scriu pe lista,uit ce trebuie sa iau (varsta :)) ),am ramas in pana si mi l-am luat pe acesta.Mersi ca mi-am dat link-ul articolului,pentru ca de data asta imi scriu lista si in week-end mi-l iau...mai ales ca am unghii sclipicioase :D.
      Te pup

      Ștergere
  4. Si eu tot adepta dizolvantului cu acetona sunt si nu am niciun fel de problema cu el.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu am avut pana acum,Mada.Si probabil ca nici nu vom avea de acum incolo :).Te pup

      Ștergere
  5. si eu il folosesc tot pe acesta si nu am probleme :)

    ps:ti-am dat follow.te astept si pe blogul meu, poate iti place si ma urmaresti si tu :)
    http://aaannniiieee.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru follow.O sa intru si eu la tine pe blog si o sa ne urmarim reciproc :D :*

      Ștergere
  6. Cand este timpul sa imi cumpar o acetona este unul din produsele carora nu le acord o asa mare importanta. Tot ce imi doresc e sa scap de oja atat. Este una in Auchan cu miros de capsuni dementiala. Pacat ca i-am uitat numele...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din pacate nu am Auchan in zona :(.Pe mine uneori ma atrage si ambalajul/culorile,cum a fost cu acetona in doua culori :D

      Ștergere
  7. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  8. Bună, te-am nominalizat să faci un tag, creat de mine. Mi-ar plăcea dacă ai putea să îl faci, îl găseşti aici : http://blackcatsbeautyblog.blogspot.ro/2013/07/tag-20-things-i-like.html . Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  9. I let you know dear.Of course I wish to follow each other :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Pana acum am folosit Cien fara acetona, dar zilele trecute mi-am luat Byphasse cu acetona din greseala si este foarte bun. Nu-i asa o tragedie :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru unghiile tehnice este recomandat dizolvantul fara acetona,dar mie nu mi s-a intamplat nimic daca am folosit cu acetona :D.Gelul e tot acolo :D

      Ștergere
  11. Tor pe cel cu acetona il folosesc si eu.

    RăspundețiȘtergere
  12. eu folosesc de mult ani o acetona la 2 lei, cea mai buna!
    am incercat sa fiu oleaca ... mai fitzoasa sa zic asa :))) si mi-am luat un dizolvant de la yves rocher, nu stiu cat am dat pe el, dar a fost destul de scump pe langa cei 2 lei obisnuiti. NIMIC n-am putut sa fac cu el! eu ma duc cu sclipici, culori puternice. Daca ma dadeam cu apa sau cu el..acelasi lucru
    I l-am dat mamei, pentru culorile ei pale, merge, dar pentru mine, 0!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu o sa mai folosesc ever dizolvant fara acetona,si in nici un caz ceva scump.Mi-am iesit din mana,de aproape 2 ani am unghii tenhice,deci nu am mai folosit acetona,dar vazand ca "se poarta" dizolvantul fara acetona,mi-am zis sa incerc...mda,am incercat si atat :D.Acetona ramane "iubirea" :D.

      Ștergere
  13. Eu folosesc in prezent un dizolvant de la Kiko. L-am achizitionat recent si e foarte eficient! Si rapid!
    Sunt foarte multumita de el.
    Anterior am avut si eu unul tare aiurea, cum spune Andra mai sus, cu el sau cu apa era acelasi lucru... dar macar era un no name, noroc ca nu dadusem multi bani pe el :))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-am linistit cu dat bani multi pe dizolvante/acetone :D.Sunt un fel de Toma necredinciosul,pana nu incerc,nu cred,dar raman la acetona,e mult mai buna :D

      Ștergere