Un produs Blogger.

luni, iulie 01, 2013

NOTD-A little sparkle

15 comentarii :
Buna fetele!


Azi va arat noua mea manichiura :).
Pentru ca de la un timp tot voiam sa imi fac unghiile albe,nu stiu de unde chestia asta,dar mi se par mie misto :D,dar totusi nu voiam sa mi le fac cu gel,nu e o manichiura pe care sa o porti o luna,doua (cateodata sunt mai lenesa si port si doua luni aceeasi manichiura cu gel :D ) ,asa ca azi mi-am amintit de "pasiunea" mea,asa ca i-am dat bataie si mi-am "non-colorat" unghiutele :D.
Sincer,le-as fi lasat asa,dar mi-am zis ca trebuie putina culoare si nu vreau sa va dezamagesc aratandu-va niste unghii albe,asa ca le-am adaugat putin sclipici si cam asta a iesit :




Se pare ca modelul meu,chiar daca e simplu,a prins destul de repede,pentru ca azi a venit o prietena sa-i pun gel pe unghii si cand le-a vazut pe ale mele,a zis ca vrea si ea modelul asta :D.Si avand in vedere ca de obicei,schimbam modelul de vreo 5 ori pana ramane cel propriu-zis,azi a ramas acesta,de la inceput pana la sfarsit :D.
Unghiutele ei arata cam asa :





Voi ce purtati saptamana aceasta pe unghii? :)




Va pupacesc!

15 comentarii :

  1. Imi plac cele mov :) Eu le am roz :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Urmatoarea manichiura va fi cu roz :D...daca reusesc sa gasesc oja roz "de pitzi" :D

      Ștergere
  2. Măăăi ce unghii frumoase ai tu şi domnişoara! Şi mie îmi plac unghiile albe vara, pentru că scot în evidenţă bronzul. Te pupic Vany! :****

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multu iubita :*.Si mie imi plac tare mult culorile deschise vara,pt ca asa cum ai spus si tu,scot in evidenta bronzul :).Pupici :* :* :*

      Ștergere
  3. Ce coincidenta..si eu le am tot albe acum,dar fara niciun model ca n-am timp. :(
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Suntem telepatice,iubita :D.Si eu le-as fi lasat albe :).Pupicei :*

      Ștergere
  4. Multu Mada :*.Da,am vazut ca ai luat o pauza,ceea ce e foarte bine pt unghiute.Te-as sfatui sa le faci putin tratament,un lac pt intarire,un tratament pt crestere,lucruri simple,dar de care unghiutele noastre au nevoie.Te pupacesc :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Mie imi place mult varianta pe alb. Sclipiciul acela arata super. Te pup.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Mada :).Sper sa prind indemanarea sa fac macar in parte modele tale superbe.Pupici :*

      Ștergere
  6. Superbe unghiutele. Am avut gel pe unghia naturala dar acum am ramas cu unghiute chinuite.:) Folosesc tratament si se observa rezultate dar cu siguranta nu imi voi mai pune. Sunt frumoase dar dupa ce le scoti unghiutele sufera. :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am gel pe unghiile mele de vreun an si jumatate,dar nu am intampinat probleme.Din contra,parca acum sunt mai tari,mai rezistente.Depinde de unghia fiecaruia,de gel si de manichiurista.

      Ștergere
  7. I love the first nail style. The combination of gold and white looks amazing together.

    www.neverfullcloset.blogspot.cz
    XOXO

    RăspundețiȘtergere