Un produs Blogger.

marți, iulie 23, 2013

Premiu :)

17 comentarii :
Hello my lovelys!


Azi va arat premiul pe care l-am primit in urma concursului organizat de Colourfulbazaar si Enchanted Ana format din 3 paletute cu farduri Rimmel.
Vineri a ajuns coletul,dar cum am avut un week-end mai incarcat,abia azi reusesc sa vi le arat.







Si acum fiecare in parte :) :

Nuanta 421 Desert







swatch:



Nuanta 481 Slow Motion






Swatch:



Nuanta 489 Spring to life





Swatch:






Tin sa le multumesc si pe aceasta cale celor doua fete si va invit sa le vizitati blogurile,merita!

Abia astept sa pot sa fac diferite machiaje cu ele,sper eu cat de curand (o sa va povestesc si de ce nu prea postez deocamdata machiaje pe blog :) ).



Pana data viitoare va pupacesc si nu uitati de giveaway -ul care se incheie in data de 28 iulie,ora 23:59.



XOXO




17 comentarii :

  1. Sa le folosesti cu drag. Toate sunt frumoase. Insa imi place mult Desert si Spring to life. :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa le folosesti cu drag!
    A doua paletuta o am si eu :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc :*.Si mie imi plac tare mult. :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Thank you so much for the follow.^^
    Follow you back on bloglovin and gfc,too.
    Do you also follow me on gfc?
    Lovely greets

    RăspundețiȘtergere
  5. Beautiful colors!!! would you like to follow each other with GFC and Bloglovin?
    Besos, desde España, Marcela♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hello Marcela.
      Of course,I follow you with GFC and Bloglovin
      Kisses

      Ștergere
    2. Thank you so much for your visit!!! I follow you with GFC and Bloglovin!!!
      Have a nice day!! my like in bloglovin for your post too!!!:)))

      Ștergere
  6. Sa le folosesti cu drag !

    RăspundețiȘtergere
  7. Mamăăă ce mişto aratăăă :X, mai ales Spring to life , se potriveşte de minune cu ochişorii tăi. Să le foloseşti cu plăcere iubita. Te puuuup! :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Hello Lara!
    I follow you on GFC and I like your page on Facebook.
    Kisses from Romania
    xoxo

    RăspundețiȘtergere
  9. O vara minunata si mult spor in tot ceea ce-ti propui !

    RăspundețiȘtergere