Un produs Blogger.

vineri, mai 17, 2013

Haul Oriflame C7

22 de comentarii :
Hello girls!

Azi mi-a venit coletul de la Oriflame,plin cu bunatati :).




Sa vi le prezint,in ordinea numerelor de pe tricouri :D :
-Sampon&balsam pentru par normal Pure Nature,cu soc si mar
-EDT Vivacity ( care merita un review ,cat de curand :x )
-Exfoliant pentru corp Discover Hawaii-miroase DEMENTIAL!!!
-Corector Very Me -nuanta gold ( acopera foarte bine,sunt foarte multumita de el)
-Crema reparatoare pentru calcaie Feet Up ( chiar daca nu am probleme cu craparea calcaielor,o folosesc dupa ce folosesc exfoliantul pentru calcaie,pentru ca imi place cat de fine mi le lasa dupa aceea)
-Crema de maini pentru piele foarte uscata Happy Skin
-Deo Feminelle
-Benzi depilatoare pentru fata Silk Beauty
-Solutie pentru indepartarea ojei Oriflame Beauty


Si cam atat campania aceasta :).
Daca doriti review la un produs in special,nu ezitati sa-mi scrieti :).


Va pupacesc!

22 de comentarii :

  1. Ce de bunatati :)
    Sa le folosesti snatoasa !

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. Duminica,luni,voi face un review...va las in suspans :D

      Ștergere
  3. Am si eu crema pentu calcaie dar nu am inceract-o pana acum. Bine ca mi-ai amintit de ea :)
    Sa folosesti sanatosa toate produsele!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) multumesc :* ( si eu am o gramada de produse pe care uit sa le folosesc :D )

      Ștergere
  4. Woow ti-ai luat noul parfum:X
    Sa-l folosesti sanatoasa!:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa le folosesti cu placere! Sunt curioasa cum este exfoliantul pentru corp, e bun?
    Si ma bucur mult ca imi urmaresti blogul, te urmaresc si eu acum prin GFC si Facebook! :*

    http://visiononfashion.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc si eu :*!
      O sa fac un review cu exfoliantul,deorece chiar merita!
      Kisses

      Ștergere
    2. Si eu te urmaresc si prin GFC si pe Facebook.Ai un blog foarte bine structurat si plin de lucruri interesante :*

      Ștergere
  6. Sa le folosesti cu drag :*

    Pup

    shoeper-women.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc
      Imi place mult blogul tau,chiar daca doar acum l-am descoperit,nu ma mai pot opri din citit :).
      Te urmaresc atat prin GFC cat si pe pagina de Facebook
      Kisses

      Ștergere
  7. Să le foloseşti cu plăcere. Arată apetisant toate. Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  8. Numai eu nu prea am ce sa comentez pe aici :D dar pentru ca eram in trecere trebuia sa las ceva caci si tu ai trecut pe la mine! Ms de comm!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu erai obligat sa-mi lasi comm,Goda :D.Am schimbat tema blogului,dar eu am ramas aceeasi,asa ca uneori o sa mai ai comm-uri si de la mine :D,fara obligatie :P.Succes pe mai departe si keep in touch :D

      Ștergere
  9. sa le folosesti cu placere!!!
    te pup

    RăspundețiȘtergere