Un produs Blogger.

duminică, mai 12, 2013

Today's make-up

7 comentarii :
Hello girls!

Astazi am purtat acest machiaj si imi place atat de mult cum a iesit :),pacat ca nu am avut o lumina mai buna    :( ,dar sper sa se vada destul de ok :).


Produse folosite:
FDT EverLasting-nuanta Natural Beige
Perle bronzante Giordani Gold
Kit-ul pentru spancene de la Oriflame
Eyeliner stylo Oriflame-Black
Rimelul Volume Build-Black
Creionul dermatograf de la Oriflame-Black
Rujul din gama Pure Colour-Bright Red



Si cam acesta a fost machiajul meu pentru ziua de azi :).


Va pupacesc

P.S. :Voi ce machiaj ati folosit in week-end?

7 comentarii :

  1. Imi place forma sprancenelor tale si culoarea rujului! :D
    Iti sta bine asa machiata,esti o scumpa! :*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti sta foarte bine scumpa:*
    Ai niste sprancene foarte frumoase:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Mada!Si tu esti o frumoasa!Te pupacesc

    RăspundețiȘtergere
  4. Măăăi cât de frumi eşti...Deci nici nu ai habar cât de invidioasă sunt pe tine că ai buzele alea mari ...ale mele sunt mici şi subţiri, nici măcar nu îndrăznesc să mă dau cu ruj. :)) Pupici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D Mersi dear :*.Am si eu prietene cu buze subtiri si atunci cand ne machiem incep intrebarile : "Da mie de ce nu-mi scoate rujul asta buzele in evidenta asa cum ti le scoate tie?","Dar eu vreau buze ca ale tale...nici macar culoarea rujului nu arata la fel...de ce??????" :)).Si atunci incercam sa "retusam" : trasez conturul buzelor cam cu un mm deasupra,pun putin luciu de buze transparent/pudra translucida peste ruj,exact in mijlocul buzei inferioare (chiar are efect :) ) sau...folosesc ruj si luciu pentru volum :D. Te pupacesc

      Ștergere