Un produs Blogger.

vineri, noiembrie 06, 2015

Favoritele lunii octombrie 2015

18 comentarii :
Buna fetelor!


Azi revin cu o postare tare draga mie,pentru ca asa mai tin si eu cont de ce produse am (re)descoperit pe parcursul unei luni si de ce sa mint,imi place sa am o scuza pentru a-mi cumpara lucruri noi :D (nu-s singura,asa-i? :D ) .
Nu am extrem de multe favorite in aceasta luna,dar acestea care au intrat in aceasta postare chiar au fost (si sunt in continuare) extrem de folosite si iubite in octombrie :) .


Cu ce sa incep,cu ce sa incep?Hm...incep cu noua mea achizitie parfumata si anume Giordani Gold Essenza de la Oriflame.


L-am tot folosit de cand l-am primit si mi-a placut (ca doar de asta se afla printre favorite :D ) ,dar nu pot sa spun ca mi-am format o parere finala despre el...mai vreau sa-l folosesc un timp,sa mai cer niste pareri,sa-l pun la munca,cum s-ar zice si abia apoi sa-i fac un review :) .Dar da,mi-a placut si il folosesc cu drag...si spor :D .

Daca tot suntem la capitolul parfumele/parfumate/frumos mirositoare/ingrijirea/rasfatul corpului,vreau sa ma laud ca am inceput sa termin din cremele de corp (yey,aplauze va rog :)) ),iar favorita din aceasta luna a fost crema de corp Lady Avebury :


Miroase DIVIN!!!Am si parfumelul din aceeasi gama,care e pe terminate :( si de asta m-am gandit sa incep sa folosesc,din nou,crema de corp,ca sa o termin cumva in acelasi timp cu parfumelul.Dintre toate parfumurile pe care le-am incercat de la Oriflame,Lady Avebury si Paradise m-au convins sa le recumpar.Nu acum,dar cu siguranta le voi recumpara cand imi mai micsorez colectia (in ritmul asta,nu prea curand,dar eu am sperante :D ) .

Si acum sa trecem la make-up <3.Stiti ca va spuneam acum ceva timp ca mi-am luat o noua mascara de la Oriflame din gama The One,dar nu vreau sa o deschid pana cand nu mai termin din cele pe care le am deschise?Mhm,de parca ma pot abtine :)) .Normal si logic ca am deschis-o si imi place enorm!


Este vorba despre The One Instant Extension Mascara,cea care are periuta rasucita (nu stiu cat observati voi din poza forma periutei).Este un negru intens,crbeaza genele,le alungeste,le separa asa ca da,imi place :D.Oi fi eu mai ciudatica,dar eu ma inteleg tare bine cu orice periuta de mascara din cate am incercat.Nu am avut probleme cu nici unele (nu numai cu cele de la Oriflame,ci si cu cele din comert).Acest rimel il gasiti in catalogul curent la 17 lei,parca (click pe casuta unde scrie Catalog Oriflame ).

Un alt favorit este rujul The One Colour Unlimited Matte in nuanta Soft Rose.


Nuanta de care am prins drag este Soft Rose (si pe el il gasiti in catalogul curent,la 17-18 lei ) .Pregatesc si review-ul acestui ruj,un fel de 2-in-1,pentru ca am doua nuante :) .

Am lasat piesa de rezistenta la sfarsit <3 .Este vorba despre trusa de la Essence-Party Look,primita de la draga mea Madalina de ziua mea :


Imi plac si fardurile,le-am folosit in cateva machiaje,sunt putin prafoase,unele mai pigmentate,altele nu chiar (sper sa reusesc sa fac si un machiaj cu aceasta trusa si sa-l postez aici) ,dar m-am indragostit de iluminator.OMG!!!Nu prea am fost eu adepta iluminatorelor,dar acesta fetelor este absolut superb!L-as purta non-stop si nu glumesc!Se numeste Season's Greetings,dar am cautat de atoatestiutorul Google si nu l-am gasit in varianta single,asa ca s-ar putea sa se gaseasca doar in aceasta trusa :( .Am incercat sa fac un swatch,dar nu prea mi-a iesit.O sa pun totusi poza,poate va dati seama cat de superb este :


Atat despre favoritele de beauty :) .Am si doua favorite random,un serial si o serie de carti :) .

Serialul pe care l-am descoperit in luna octombrie (a inceput in septembrie parca,deci e nou-nout) se numeste Blindspot.


Este vorba despre o tipa care se trezeste in Times Square,dezbracata si cu intregul corp acoperit de tatuaje,iar cel mai vizibil este cel al agentului FBI Kurt Weller.Este amnezica si nu-si aminteste nimic din viata ei anterioara descoperirii ei in Times Square.FBI descopera ca tatuajele ei sunt facute proaspat si au legatura cu diferite cazuri...mai multe nu va spun,dar va las promo-ul oficial,poate o sa va placa si o sa-l urmariti si voi :) :



A doua favorita non-beauty este o serie de carti politiste scrisa de Julia Garwood,si anume seria Buchanan-Renard.



Seria are 12 carti,dar doar primele 11 sunt tranduse in romana deocamdata :) .Eu le-am citit sub forma de e-book si mi-au placut tare mult :) .Nu le-am citit pe toate in octombrie,ci am inceput seria in septembrie,dar am uitat sa o includ printre favorite,dar s-a potrivit mai bine asa :) .In mare este vorba despre agenti FBI care isi gasesc dragostea in timp ce protejeaza victimele de tot felul de psihopati si criminali.Mi s-au parut interesante si daca va plac genul asta de carti va recomand aceasta serie.


Cam atatea favorite am avut eu in luna octombrie.
Voi ce favorite ati avut?
Ce parere aveti despre favoritele mele?Se numara printre ele si favorite de-ale voastre?


Pana data viitoare,va pupacesc!

18 comentarii :

  1. Nu am folosit nimic din favoritele tale..din pacate!Imi place mult de tot rujul si paletuta care e superba!!!:-*

    RăspundețiȘtergere
  2. Rimelul este si preferatul meu, de cand l-am primit de la tine. :D Si eu "ma lupt" cu o crema de corp sa o termin. Am observat ca expira pe la jumatatea anului viitor si trebuie neaparat sa o folosesc, ca e pacat de ea si imi place mirosul.
    Serialul suna foarte interesant. Sigur ma apuc de el, dar parca l-as mai lasa putin, sa se mai stranga episoade. :))
    Pupicei scumpa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca-ti place si tie rimelul <3 .Greu cu cremele de corp,daca s-ar aplica singure ar fi perfect :)) .Deja au aparut 7 episoade din serial,deci ai ceva material :D .
      Te pupacesc draga mea :*

      Ștergere
  3. Mi-a ramas gandul la crema de corp Avebury ( desi nu le am cu aplicarea) si la mascara The One (desi sunt very much in love de o alta din aceeasi gama 5 in 1 Wonder lash)... Retin recomandarea de serial, sotul si socrul meu ar rezona cu ideea! :)
    Favoritele mele? Un ruj Melkior, un deo Vichy, mascara mentionata anterior...
    Hugs, Vany! <3
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ata crema de corp cat si parfumelul miros absolut divin <3.Da,Wonder Lash e si printre preferatele mele,dar cred eu ca ti-ar placea mult si aceasta varianta :) .Serialul e chiar misto,pentru pasionatii genului :) .
      Te imbratisez cu drag Ilda :*

      Ștergere
  4. Rujul e genial si zau ca as cumpara si eu paleta de make-up! kisses fata frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Teo,paleta merita cu siguranta cumparata,daca nu pentru farduri,cu toate ca sunt ok,atunci sigur pentru iluminator <3 .Rujul e fain,culoarea draguta...mai multe detalii nu dau acum :D .
      Te pupacesc :*

      Ștergere
  5. Ce frumoasa este paletuta si rujul este foarte deosebit <3 Tu esti fana infocata Oriflame <3 :)) Te pup:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate Andra,paletuta e chiar frumoasa <3 iar rujuletul dragu' rau :D .Pai daca tot sunt consultant Oriflame imi iau toate noutatile de la ei :D .
      Te pup :*

      Ștergere
  6. Trusa de la ELF e atat de girlish si simpatica! <3
    http://behindthelinesfs.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  7. Am mirosit si eu parfumelul si imi place, o sa mi-l cumpar si eu. cand mai faci un articol cu empties? pupici :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In catalogul 16 e parfumul Giordani Gold Essenza la oferta,impreuna cu noua crema de corp,la 89,99 lei,in caz ca te tenteaza :) .
      Articol cu empties voi posta in decembrie :) .Postez o data la 3 luni,pentru a se strange produse :) .
      Pupici :*

      Ștergere
    2. Am vazut si eu oferta la parfumul Gold Essenza,cred ca o sa mi-l cumpar hihihi :) de-abia astept articolul din decembrie :) pupici :*

      Ștergere
  8. Vreau rimelul The One! Cred ca m-am inteles cel mai bine cu el din toate cate am incercat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie imi plac toate rimelurile din gama The One :D .Tie care ti-a placut cel mai mult? :*

      Ștergere