Un produs Blogger.

sâmbătă, noiembrie 14, 2015

Nail Art Marathon-26.One Stroke

14 comentarii :
Buna fetelor!


Printre bagaje,ramas bunuri si alte asemenea am reusit sa-mi fac timp si pentru manichiura din cadrul colaborarii  noastre pe care Taitzelul Teo ne-a propus-o pentru azi (va spun mai multe despre bagaje la sfarsitul postarii :D ).
Pentru mine pot sa zic ca e o premiera,pentru ca nu am mai facut niciodata o manichiura cu tehnica one stroke,ci doar m-am jucat cu aceasta tehnica si nu prea mi-a iesit :D .
Va arat ce am pregatit si va rog sa fiti ingaduitoare :D .







Da,da,sa stiti ca acelea albastre sunt flori,chiar daca seamana cu niste norisori :D .
Pentru prima data nu o sa va arat o poza cu produsele folosite deoarece mi-am impachetat toate ojele si abia apoi mi-am dat seama ca nu le-am pozat si chiar nu mai am cum sa le mai scot pe toate si sa le pozez :D.Va pot spune ca am folosit oja noua de la Oriflame,pe care v-am aratat-o in haul-ul de saptamana asta,si anume The One in nuanta Ice Pink si pe cele doua unghii accent am folosit si o oja cu sclipici multicolor de la Hean,dar nu-i mai stiu numarul :(.Florile le-am facut cu culori acrilice.

Sa vedem modelele mult mai reusite ale fetelor talentate :

  1. Teo - www.taitzel.com
  2. Oana - www.unghiutele.blogspot.ro
  3. Mihaela - http://elasdreams.blogspot.ro
  4. Mădălina - http://misshappyandhernails.blogspot.ro
  5. Claudia - http://claudiaschoice88.blogspot.ro
  6. Vanyna - http://gothangelworld.blogspot.ro
  7. Iulia Maria - http://iuliafairynails.blogspot.be

Off Topic :
Timp de vreo doua saptamani nu stiu cum voi putea posta,deoarece au loc niste schimbari (bune) in viata mea si voi fi cam ocupata :),dar sper ca macar maratonul de unghiute sa nu-l ratez.Stiu ca sunteti niste dragute,ma intelegeti si nu ma veti uita :).


Pana data viitoare,va pupacesc!

14 comentarii :

  1. Norisori :)) nu m-as fi gandit la asta,chiar seamana cu flori si arata bine!
    Succes :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt minunate chiar seamana a flori mie nu mi-a iesit nimic asa ca am folosit water decals , felicitari <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoasa, ce vorbesti? Superb arata! Succes cu toate.

    RăspundețiȘtergere
  4. Arata minunat,sa mai faci,iti ies foarte frumos!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Madalina!O sa mai fac,o sa mai fac :) :*

      Ștergere
  5. Arata foarte bine manichiura! Chiar ai talent! :D Bafta in ceea ce vei face, noi te asteptam cu manichiuri noi cand ai timp! :D

    RăspundețiȘtergere