Un produs Blogger.

miercuri, mai 01, 2013

New stuff

5 comentarii :
Hello girls!


Ieri am fost la un mini shopping :D si mi-am luat aceasta trusa care are culori sidefate si foarte pigmentate!Eu una o ador! ( trusa este no name :) ,am luat-o dintr-un magazin care are o gramada de lucrusoare dragute :) )








Trusa are 2 compartimente,primul are 8 culorii vii si super dragute,iar cel de-al doilea are 4 nuante de maro,foarte pigmentate si acelea.De mult timp imi doream o trusa care sa contina culorile aceste sidefate,deoarece le am si in varianta mata.Abia astept sa le folosesc :) .
Daca vreti,voi pune si machiaje facute cu trusa cea noua :).
Voi cu ce v-ati innoit?






pwpkisstzuk



Later edit : swatch-uri :)
                                                   





P.S.: Iertati-ma pentru calitatea imaginii,dar aparatul meu a vrut neaparat sa se pensioneze.Deocamdata trebuie sa ma multumesc cu aparatul foto al telefonului.

5 comentarii :