Un produs Blogger.

joi, mai 16, 2013

My nails :)

8 comentarii :
Hello girls!


Pana acum nu am postat nimic legat de unghii,deoarece eu sunt adepta unghiilor cu gel ( mi le aplic singura :D ) ,dar azi m-am gandit sa va arat unghiutele pe care mi le-am facut acum 3 saptamani,inainte de Paste.
Le voiam neaparat rosii,pentru ca mi se pare ca in materie de eleganta rosul pe unghii este echivalentul costumului deux pieces :).
Si pentru ca nu am vrut sa-mi fac un model specific sarbatorii pascale,pentru ca stiam ca voi purta acest model mult timp dupa ce sarborile au trecut,m-am hotarat asupra culorii rosii ,iar pe degetul aratator si pe cel mijlociu mi-am facut un model cu sclipici rosu.Initial am vrut alt model,acesta a iesit in plin proces si mi-a placut atat de mult cum a iesit,incat am hotarat sa mi-l fac si pe celelalte 3 unghii :).
Acesta e modelul:




Imi pare rau pentru claritate,dar alta poza nu mai am de atunci.
Asa arata acum...ar cam fi timpul sa le schimb,nu? :D



In sfarsit au inceput sa creasca :D.
In martie mi le-am taiat scurte,scurte,mi se parea ca nu mai am degete :D,pentru ca am vrut sa-mi creasca unghiile mele naturale,sa aplic gel pe ele,sa nu mai fiu nevoita sa-mi pun prelungire.
Urmatorul model cred ca va fi cu...negru :D


Va pupacesc!

8 comentarii :