Un produs Blogger.

sâmbătă, mai 25, 2013

NOTD-rosu si alb :)

13 comentarii :
Hello girls!

Azi va prezint manichiura mea,care e facuta cu oja de data asta,nu cu gel :).
Pentru ca nu am timpul necesar la dispozitie pentru a-mi face intretinerea ( dureaza cam 3-4 ore :D si acum am foarte multa treaba atat la job cat si acasa) si pentru ca unghiile mele crescusera mult si voiam sa le dau un aer mai de luna mai,m-am gandit sa imi dau cu o alta culoare de oja peste model si sa-mi fac niste floricele  si ceva abstract :D cu stampilutele din dotare :D.
Cam asta a iesit :) :



Produsele folosite :






Pentru ca sunt adepta unghiutelor tehnice,nu mi-am mai cumparat oje profi de foarte mult timp :).Dupa cum vedeti,am folosit oje Golden Rose :),care costa in jur la 2-3 lei,cred :)
Ojele astea doua sunt nuantele care am crezut eu ca se potrivesc,asa ca le-am folosit.Cea rosie/visinie este sidefata si i-am cumparat-o mamei,cand era in perioada "sidefata" :D,iar cea alba o am de mult timp,nu am folosit-o decat o data,cred,si cum este veche s-a ingrosat si am putut-o folosi linistita pentru stampila :D.
Am uitat sa-i fac poza base&top coat-ului de la Oriflame pe care l-am  folosit.
Am oja asta pe unghii de ieri si am supus-o si la testul suprem : spalatul vaselor :D.Inca nu mi-a sarit de pe unghii,deci cred ca se poate face o manichiura simpla si care sa reziste vreo 2-3 zile si cu oje ieftine :).
Voi ce credeti? :)


Va pupacesc!


Later edit : Unghiile mele cresc cam strambe: la mana stanga aratatorul si mijlociul cresc inspre  stanga,iar inelarul si cel mic cresc inspre dreapta ,iar la mana dreapta e invers  :D.

13 comentarii :

  1. Sunt dragute unghiutele tale ! Da , ojele ieftine tin de obicei mai mult :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Ana.
      Asta cred si eu...mai bine imi iau 5 culori cu 10 lei decat o culoare cu 10 lei,nu? :D

      Ștergere
  2. Ti-a iesit foarte frumos si elegant:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte dragut e modelul.Nici eu nu as da multi bani pe o oja,in cazul acesta prefer cantitatea..nu calitatea. :D

    Un week-end placut sa ai! Te pup. :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt de acord cu tine,Oana :).
      Multumesc,la fel iti doresc si eu!
      Te pup

      Ștergere
  4. Superbe unghiutele! Ah, de cand n-am mai vazut oje Golden Rose! Mie, sincer, mai bune mi se par ojele mai ieftine decat cele scumpe.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Carmen,esti o draguta,ca de obicei.
      Eu am incercat inainte si oje mai scumpe ( nu OPI) si am vazut ca durabilitatea era aceeasi cu a ojelor ieftine (de multe ori imi rezistau o zi).
      Te pup

      Ștergere
  5. Multumesc Mada.Da,asa-i.Decat sa dai 50 de lei pe o singura culoare,mai bine iti iei 10-15 culori.Si mie mi se pare cam mare pretul ojelor OPI (nu le contest durabilitatea),dar ma gandesc ca de 50 de lei imi iau 2 nuante de gel colorat :),ca sa nu mai vorbim de oje :)...M-ati zapacit la cap cu atatea modele dragute si cred ca renunt la a-mi mai face modele cu gel si investesc in oje :D...dar inca nu sunt foarte sigura :D
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte draguț modelul și unghiile sunt frumoase :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce unghiute lungi si frumoase ai! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc :*.Cam asta e lungimea lor (am asteptat 2 luni dupa ele :D )

      Ștergere