Un produs Blogger.

miercuri, mai 15, 2013

TAG-My Perfect Imperfection

11 comentarii :
Hey girls!


Mada ,care e o scumpa,m-a taguit si pe mine intr-o leapsa (ha,am reusit sa evit oarecum pleonasmul :D ) care mi se pare foarte fain.Mersi Mada! :*


                                                                 sursa


Regulile sunt :

  1. Enumera 3 defecte fizice/imperfectiuni care te deranjeaza
  2. Enumera 3 calitati fizice,lucruri care iti plac la tine
  3. Vorbeste despre ele,exact de ce te deranjeaza/iti plac ,modul in care te fac sa te simti
  4. Da TAG-ul mai departe altor 5 persoane
 

Buuuuuuuuun...sa incepem:
     1-3. Enumera 3 defecte fizice/imperfectiuni care te deranjeaza
               -Kilogramele in plus : De cand ma stiu,am fost o grasuta,lucru care mi-a dispalcut intotdeauna.Reusisem sa slabesc intr-o perioada,aratam chiar bine,dar in timp,kilogramele s-au adunat din nou.Acum sunt la dieta si sper ca pana in toamna sa reusesc ce mi-am propus.Din cauza acestora,am momente de nesiguranta,de anxietate si urasc atat de mult treaba asta!Dar incet,incet,sper sa scap de povara asta :D. (Wish me luck :D )
              -Nasul : Mi se pare gigantic!Chiar daca lumea imi spune ca e doar in mintea mea,eu stiu ca nu-i asa :D
              -Pielea de pe maini : nu e fina,de asta trebuie sa folosesc mereu gel de dus exfoliant si exfoliant pentru corp.Nu stiu cum sa explic fenomenul...daca pun mana,o simt "grunjoasa" :)

    2-3.  Enumera 3 calitati fizice,lucruri care iti plac la tine

             -Buzele : Imi plac pentru ca sunt mari,carnoase (dar nu in sensul grotesc,gen EBa :D ) si nu trebuie sa imi trasez conturul,il am natural (macar aici nu pierd atat de mult timp cand ma machiez :D )
             -Ochii : Au o nuanta de coniac,iar daca sunt obosita,devin cu 2-3 nuante mai inchisi
             -Culoarea parului : Am trecut prin toate fazele : suvite blonde,blond,suvite roz,verzi,albastre si mov,roscat,negru albastrui.Dupa 4 ani in care am fost bruneta (parul meu natural e saten inchis cu varfurile blonde,dar asta nu m-a impiedicat sa ma vopsesc :D ) ,m-am hotarat sa nu ma mai vopsesc...nu am rezistat tentatiei de a avea suvite rosii de Craciun,dar de atunci nimic...si acum am un fel de "ombre",deci sunt in trend :)),dar partea de jos e saten deschis cu "n" nuante de blond :D.Mi se spune ca imi sta bine asa...si mie chiar imi place nuanta :D

   4.Cele 5 fete nominalizate sunt :

Ana- http://ana-roz-mov.blogspot.ro/
Black Cat- http://blackcatsbeautyblog.blogspot.ro/
Adina- http://adinaphotobeautylife.blogspot.ro/
Sorana- http://mychoicebysorana.blogspot.ro/
Claudia- http://ciocolatacuzahar.blogspot.ro


Va pupacesc fetelor si daca aveti placerea,nu ezitati sa luati tag-ul!Eu va nominalizez pe toate.

:*

11 comentarii :

  1. Interesant tag, o să îl fac cu siguranţă şi mulţumesc încă o dată pentru nominalizare, te pup.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc ca te-ai gandit la mine:)Sunt foarte in urma cu tag-urile,dar sa vedem ce pot sa fac in legatura cu ei:P
    Stii ce e bine?Ca ti-ai propus sa slabesti pana in toamna!Inseamna ca iti alci timp si nu astepti minunea din a doua zi!Asa o sa reusesti,o sa vezi;) Cum mi-ai scris si tu in comentariu,reusim impreuna;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cand si doar daca ai timp pt tag,Claudia :).
      Eh,inainte asteptam si eu "minunea de a doua zi",pana cand nutritionistul meu mi-a pus o intrebare care a avut efectul unui dus rece : "Am inteles ca vrei sa slabesti intr-o luna toate kg in plus,dar da-mi voie sa te intreb ceva : In cat timp ai acumulat aaceste kg?" Si atunci mi-am dat seama ca asa cum nu m-am ingrasat intr-o luna,nu pot da jos toate kg intr-o luna.Si pt a slabi frumos,fara aspect inestetic (piele lasata s.a.),trebuie sa slabesc incet,dar sigur :).Cu dieta,sport si multa ambitie,se rezolva si acest aspect :).Te pupacesc

      Ștergere
  3. multumesc pentru nominalizare :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc,la fel :).Eu am fost la nutritionist,mi-a facut o dieta personalizata,dar s-ar putea sa tin si eu dieta Dukan,ma tenteaza :D.
    Kisses

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi plac mult raspunsurile :) Succes cu slabitul, sunt sigura ca vei reusi!

    RăspundețiȘtergere
  6. Succes cu slabitul :-* eu am slabit aproape cat mi-am propus :-x cu multa perseverenta :-) :-x si apropo de nas, si mie mi se pare ca al meu e mare, insa toti imi spun ca e mic :-))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc draga mea :* !
      Am vazut ca tu ai slabit atat de frumos si da-mi voie sa te mai felicit inca o data :*!Ma bucur pentru tine si sper ca in curand sa dau si eu jos kg in plus (eu am mai multe de dat :D ).
      Referitor la nas,mie chiar nu mi se pare ca al tau ar fi mare :)
      Te pupacesc

      Ștergere