Un produs Blogger.

marți, mai 07, 2013

Leapsa!

16 comentarii :
Hello girls si Hristos a Inviat!

Azi am avut parte de o surpriza placuta : Oana http://printre-oje-si-sclipici.blogspot.com m-a provocat la leapsa un pic mai personala,pentru a ne cunoaste mai bine.Mersi mult Oana,e prima mea leapsa primita :).
Deci...sa incepem:


  • Descrie-ti viata,in momentul actual,printr-un singur cuvant 
                 SATISFACATOARE -nici prea,prea,nici foarte,foarte :) .Am cate putin din toate,nu pot sa ma plang.


  • Daca L-ai intalni pe Dumnezeu si ai putea sa-i adesezi o singura intrebare,care ar fi aceasta?
                  De ce nu se intoarce mai repede roata?


  • Se spune ca "niciodata sa nu zici niciodata".Insa tu esti convinsa ca NICIODATA nu le voi putea face tuturor pe plac (nici nu incerc prea mult :D )
  • Cum ai defini iubirea in cat mai putine cuvinte?
                   Sinceritate,respect,incredere


  • Daca ai putea sa dai un defect pe o calitate,care ar fi acestea?
                   Numai unul? :D hm...as schimba "las' ca fac maine" cu "trebuie sa fac azi" :D


  • Daca o persoana iti face rau in mod intentionat,cum reactionezi?Ii platesti cu aceeasi moneda sau o ierti?
                  Imi vin in minte doar cuvintele lui John Ford : "Omul care are rabdare sa nu se razbune imediat,ori te iarta,ori se razbuna cumplit!" :D


  • Te-ai intrebat vreodata care ar fi "rolul" tau in aceasta lume?Si daca raspunsul e afirmativ,ai gasit un raspuns?
                     Da,m-am intrebat si nu o data...Am ajuns la concluzia ca fiecare avem rolul nostru bine definit si s-ar putea sa nu stim care e acela toata viata.


  • Ce ai schimba la oameni?
                    Nu cred ca as schimba nimic...in fond si la urma urmei,suntem ceea ce suntem,totul depinzand de educatie si anturaj.


  • Daca ai putea da timpul inapoi,ai schimba ceva la trecutul tau?
                   De multe ori spuneam : "Daca as putea da timpul inapoi....",dar acum mi-am dat seama ca trecutul m-a facut ceea ce sunt azi.Greselile le consider experiente,esecurile,o alta viziune de a vedea rezolvarea problemei.Asa ca nu,nu as schimba nimic.


  • Care este persoana pe care o admiri cel mai mult?
                  Fara sa mai stau pe ganduri,bunica (D-zeu sa o ierte).A fost o femeie puternica,intr-o lume care nu agrea femeile puternice.Singurul meu regret e ca nu am putut sa ma bucur mai mult de ea.


  • Ce faci cand vezi pe cineva necunoscut plangand?
                Sincer,nu mai fac nimic.De prea multe ori,gestul meu s-a interpretat gresit,asa ca daca cineva imi cere ajutorul,sfatul sau pur si simplu sa-l ascult,sunt acolo,pentru orice persoana,dar ca eu sa mai consolez o persoana necunoscuta fara sa mi se ceara de catre persona respectiva,nu o voi mai face.


  • Daca ai afla ca mai ai doar o zi de trait,cum ti-ai petrece-o?
                Alaturi de persoanele cele mai importante pentru mine.


  • Gandeste-te cum erai acum 5 ani,ce aspiratii si vise aveai?Ai realizat ceva din tot ceea ce aveai in plan?
               Da,pot spune cu mana pe inima ca poate am realizat mai mult decat m-as fi gandit acum 5 ani: am luat Bacul,am intrat la o facultate de stat pe loc bugetar,am terminat acea facultate,mi-am dat licenta,mi-am indeplinit unul dintre visele mele mai vechi,si asta din primii mei bani castigati,acum am un job asa cum mi-am dorit mereu,dar nu am indraznit sa sper...asa ca da,eu cred ca am realizat in mare parte ce mi-am propus :)


  • Daca ai putea sa afli ceva din viitorul tau ce anume ai vrea sa stii?       
              Nimic.Vreau ca viata sa ma surprinda asa cum stie ea,cu bune,cu rele,sa simt ca traiesc :)


  • Te deranjeaza cand alta persoana face un lucru pe care nu il suporti,insa tu la randul tau il faci
              Clevetesc :).Stiu,e urat,nu-mi place sa aud pe altcineva facand asta,dar chiar si eu mai clevetesc din cand in cand,dar incerc sa ma dezvat :)





                Si...gata.Ati mai aflat cate ceva despre mine :),acum vreau sa aflu si eu cate ceva despre voi :D.Oana a precizat sa dam leapsa mai departe cui vrem noi,nu a impus nici o regula,asa ca pastram "regulamentul" :D.

                Dau mai departe leapsa :

                       http://polly-lena.blogspot.ro/

                       http://ana-roz-mov.blogspot.ro/
                       http://iamcarmenflower.blogspot.ro
                       http://blackcatsbeautyblog.blogspot.ro/
                       http://ciocolatacuzahar.blogspot.ro/
                       http://adinaphotobeautylife.blogspot.ro/
                       http://www.classyandpink.com/
                       http://miss-lorrie.blogspot.ro/
                       http://cosmeticerecomandatenerecomandate.blogspot.ro/
                       http://rustik-shop.blogspot.ro/

               Si tuturor care o mai doriti,nu va sfiiti sa o luati!




                                                                  Va pupacesc!!!

16 comentarii :

  1. sa ma apuc de scris ? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru nominalizare,chiar imi place tag-ul!:) Sper sa am timp sa raspund provocarii in weekend:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Iti multumesc frumos de nominalizare :-*

    RăspundețiȘtergere
  4. Mersi frumos pentru nominalizare:D
    Trebuie sa ma gandesc serios la raspunsuri;)):)):*
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma bucur ca ai raspuns intrebarilor atat de repede,Vanyna!Sper ca au fost pe placul tau. :) Te pup.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,mi-au placut foarte mult :).Mersi mult de tot Oana!
      Te pupacesc

      Ștergere
  6. Multumesc mult pentru nominalizare. :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Acusica il postez, merci pentu nominalizare :)

    RăspundețiȘtergere