Un produs Blogger.

luni, mai 20, 2013

Review EDT Vivacity

8 comentarii :
Hello girls!

Dupa cum v-am promis aici ,azi va voi face un mic review al apei de toaleta Vivacity by Oriflame.






De cand a aparut in catalog,mi-am dorit-o,chiar daca mi-am promis ca nu-mi voi mai cumpara parfumuri pana nu le folosesc pe cele pe care le am ( in jur de 20 :D,cumparate in ultimul an :D ) ,nu am putut rezista tentatie,asa ca l-am achizitionat.


Pot spune cu mana pe inima ca mi-am gasit parfumul perfect pentru aceasta vara!
Oriflame il prezinta astfel : Vibranta si emanand pofta de viata,apa de toaleta Vivacity este esenta femeii spontane cu spirit liber.Grepfruit roz efervescent,floare delicata de portocal si vetiver senzual-totul se combina armonios intr-o inlantuire olfactiva ce incanta simturile.
Parerea mea : 50 de ml de vara!Are un parfum care pe mine ma duce cu gandul la soare,la o plimbare relaxanta intr-un satuc grecesc.Fiind o apa de toaleta,mirosul tine in jur la 4-5 ore.O aroma feminina,fresh,usoara.







Pretul lui intreg este de 82 de lei,dar acum,fiind lansat in catalogul C7,il gasiti la pretul de 53 de lei.




Pana data viitoare,va pupacesc!

8 comentarii :

  1. Si mie mi-a placut aroma din catalog:)Foloseste-l cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow ce review convingator! Foarte frumos ai scris iubita:*
    Sa-l porti sanatoasa!! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca mi-ar placea si mie, la cum il descrii. :D
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) m-as bucura sa vad si review-ul tau,daca tehotarasti sa ti-l achizitionezi :)
      Kisses

      Ștergere
  4. Chiar miroase bine, sa il folosesti sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere