Un produs Blogger.

joi, mai 23, 2013

Blog de beauty-De ce?Cum?Incotro?

14 comentarii :
Hello girls!




Azi va voi spune povestea blogului de beauty.
In primul rand mi se pare pompos numele de "blog de beauty" pentru blogul meu,in comparatie cu adevaratele bloguri de beauty,dar,chiar daca este mic si la inceput,eu sper ca in timp sa-si merite numele :) .
Dupa cum ati putut vedea (sau nu :D ),am inceput sa scriu un blog acum 3 ani.Era un blog mai personal,in care povesteam ce mi se mai intampla,povesti funny sau nu,poezii si alte cele :).Imboldul de a-mi face si eu un blog a venit de la prietena mea cea mai buna, Anny ,care are un blog de poezii (merita citit ).Am scris cat am scris,pana pe la inceputul lui 2012,dupa care am lasat blogul de izbeliste :).
In aprilie,tot urmarind pe Facebook fel de fel de bloguri de beauty (cu sute sau chiar mii de abonati) am dat si peste bloguri care erau la inceput,iar fetele scriau atat de frumos,erau niste dragute,ofereau sfaturi,trucuri,DIY-uri,review-uri atat de folositoare.
Si atunci m-am gandit : "Ce-ar fi sa-mi fac si eu un mini-blog de beauty?"
Pasiunea pentru beauty,in special pentru machiaj si unghii,o am de cand ma stiu :).
Si ca sa vedeti ca nu mint,va spun o povestioara :) : Pe la 4-5 ani,deoarece oricand vedeam "machiajurile" mamei,imi cream o adevarata "capodopera" pe fata demna de Picasso insusi  :D,mama s-a hotarat sa le ascunda de mine...eh,de parca asta ar fi fost destul :)).Am gasit o oja visinie (imi aduc aminte de parca ar fi fost ieri) si am inceput: prima data mi-am machiat ochii,apoi buzele si m-am dus la bunica,sa ii arat cat sunt eu de "frumoasa".Nu va mai spun cat s-au speriat si mama si bunica cand m-au vazut in halul ala,credeau ca o sa orbesc or something like that :)).N-am orbit,din fericire,dar mama si-a dat seama ca nu are cu cine cu mine,ca daca vreau "machiajuri" fac rost si decat sa mai fac cine stie ce  mi-a luat un ruj maro.Nu va spun cat de incantata am fost :D.Unghiile le voiam mereu lungi si rosii,dar pentru ca petalele de trandafir nu se potriveau,imi "faceam" unghii lungi,impreuna cu vecinele mele,din petale de brandusa.Nu va mai spun ca anotimpurile mele preferate erau primavara si toamna,atunci cand aveam "unghii lungi si mov" :)).
Hai ca v-am plictisit destul cu amintirile din copilarie :).Sa trecem la "machiajurile" noastre :D.
Pentru ca aceasta era "lumea mea",am hotarat sa schimb tematica blogului,dar sa raman tot aici.
Imi dau seama ca poate unele fete sunt reticente cand vad adresa mea (gothangelworld),dar sper sa treaca peste si sa-mi dea o sansa,sa-mi citeasca articolele :).
Unde vreau sa ajung?Nu mi-am propus un tel.In primul rand,as vrea ca articolele mele sa fie folositoare,cred ca asta e cel mai important.In al doilea rand,vreau sa cunosc cat mai multe fete care au aceeasi pasiune ca si mine,pentru a impartasi experientele noastre in acest domeniu.Si pentru ca sunt o fire sincera :) ,va spun ca as vrea ca blogul sa aibe multi,multi cititori care sa considere articolele mele utile :).Dupa cum ati observat,nu prea stiu sa fac review-uri,dar sper ca in timp sa ma "specializez" :).
Buuun,gata cu vorbaria:D.Sa va spun unul dintre beneficiile bloggingului: cunosti persoane cu aceleasi pasiuni ca si tine.Una dintre primele fete pe care am "cunoscut-o" a fost Lorena ,care e o draguta si are o pagina frumoasa tare,cu review-uri,machiaje si...in curand un concurs :)... si unde mai pui ca e si din acelasi oras cu mine :D.
Prin intermediul Lorenei am "cunoscut-o" pe Ana  si nu-mi pare rau :).Chiar daca nu sunt o comentatoare in majoritatea timpului,sa stiti ca va citesc pe toate "din umbra" :).
Dar sa vorbim acum despre blogul Anei si de ce imi place :) : are o multime de lucruri interesante.Imi plac review-urile,imi place ca da sansa si bloggeritelor noi sa faca review-uri la ea pe pagina,imi plac articolele ei,parca sta cu noi la o cafea si ne povesteste intamplari din viata ei,intamplari pe care le imbina atat de bine cu produsele testate sau produsele noi,care poate de cele mai multe ori se gasesc  si in wishlist-ul nostru ( articolul meu preferat este despre furoul de dantela ,poate si pentru ca imi aduce aminte de bunica mea,care era o cocheta :) ).
Si pentru ca e o draguta si doreste sa ne ajute,pe noi,cele care ne aflam la inceput de drum,a pregatit si un  concurs .
Va astept cu drag sa va inscrieti.


Nu in ultimul rand as dori sa multumesc tuturor celor care ma urmariti,mi-ati like pe Facebook si imi comentati posturile.Nici nu va puteti imagina cata bucurie simt atunci cand vad un comentariu in plus,sau un like,sau cand vad ca se mareste lista de followers.
Pentru asta va multumesc si ma inclin!


Pana data viitoare,va pupacesc si...




P.S:OMG!Cat am scris!!!!Sper sa aveti rabdare sa cititi tot :D

14 comentarii :

  1. Ce scumpa esti,m-a amuzat partea cu "amintirile din copilarie",asta pentru ca ma regasesc intr-o oarecare masura in ceea ce spui tu.Partea cu unghiile din petale de trandafiri era un "must have" pe atunci..eu le rupeam,ca sa se potriveasca perfect si cred ca toata lumea stie care era "lipiciul". :)))

    Iar in legatura cu blogul tau,eu una citesc tot ceea ce scrii,din momentul in care te-am "descoperit" si sa stii ca imi place mult.Fiecare avem modul nostru de a ne exprima si de a vedea lucrurile,si mai ales,avem "locul" nostru in blogosfera.E drept ca este mai greu la inceput,mai ales ca nu e asa usor sa te faci remarcata printre atatea fete care mai de care mai talentate si cu bloguri foarte cunoscute.Eu nici nu-mi permit sa ma compar cu multe dintre ele,dar asta nu inseamna ca ma consider inferioara.Eu continui sa scriu exact asa cum vad si cum simt lucrurile,fara sa ma las influentata de alte persoane.Desi blogul meu are doar putin peste o luna,am vrut de mai multe ori sa renunt la el,insa un nou follower sau un comentariu postat m-a facut de multe ori sa ma razgandesc.Pentru o persoana care se afla la inceput (in orice domeniu) fiecare detaliu oricat de marunt ar putea sa para conteaza ENORM!

    Gata,nu mai scriu!! :))

    Te pup. :**

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult de tot Oana pentru comentariu!Esti una dintre acele persoane care mi-au inseninat de multe ori ziua cu un comentariu dragut si pentru asta iti multumesc :*.
      Sa nu renunti la blogul tau,e atat de dragut!Imi place enorm de mult si chiar daca nu scriu un comentariu,sa stii ca iti citesc toate postarile si ma bucur ca am cu cine sa conversez despre unghiile tehnice :D(stiu ca nici acolo nu am lasat comentariu,dar ma revansez,pinky promise :D ).
      Te pupacesc

      Ștergere
  2. Blog de beauty, mini blog de beauty, nu contează draga mea. Eu sincer îţi apreciez blogul, orice denumire ar purta pentru că se vede că pui suflet, şi felicitări pentru asta. Pupici! :****

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc scumpa mea!Si tu esti una dintre bloggeritele mele preferate si mereu astept comentriul tau cu multa nerabdare :).Stiu ca sunt restanta la comentarii,dar promit sa ma revansez.Mai are rost sa-ti spun ca-mi place de mor blogul tau? :)
      Te pupacesc draga mea

      Ștergere
  3. Ooooo multumesc nebw meu :* ma bucur ca te-am inspirat cu ceva :D sa sti ca e foarte fain blogul tau de beauty ;) si ai putea sa pui si poze cu unghiutzele pe care le faci (^_^) esti foarte talentata :* te pup si iti doresc succes in continuare love u :X <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stii doar ca tu mai mereu ma inspiri ;)).
      Siiiiii....sper ca stii ca vei fi my model pentru machiaje :D...hai fie,si pentru unghiute :D.
      Wove u nebw meu :X :*

      Ștergere
  4. Ce mi-a placut postarea ta:) Cred ca fiecare dintre noi isi doreste multi cititori si vrea sa fie de folos:) Fiindca.......e o senzatie foarte frumoasa sa stii ca esti apreciata!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Claudia :*
      Subscriu intru totul la tot ce ai spus :)
      Te pup

      Ștergere
  5. Frumos articol:) Felicitari si multa bafta pe viitor :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Heiii mersi pentru mentionare draguta!:)
    Poate ne vedem prin oras si nu ne recunoastem:)))
    Ai scris foarte frumos!
    Bravos!:)
    Pupici scumpa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eiiii...poate ne vedem la o cafea,ai vrut sa zici :)).
      Mersi scumpa!
      Te pupacesc!

      Ștergere
  7. Mersi Mada.O sa fac si postari cu unghiute,numai ca o sa fie cam rare(cam o data pe luna),dar poate va arat si cateva modele de-ale clientelor mele :D.
    Mersi pentru atentionarea in legatura cu hieroglifele.Acum ma si duc sa le scot,nici nu stiam ca le am :).
    Te pup

    RăspundețiȘtergere