Un produs Blogger.

miercuri, aprilie 24, 2013

Samponul uscat de la Oriflame

5 comentarii :



Hello girls!


Azi revin cu un review despre un produs care pentru mine este indispensabil : samponul uscat.
Samponul uscat pe care eu il folosesc este din gama HairX de la Oriflame.Asa cum am spus,pentru mine este indispensabil,pentru ca parul meu are tendinta de ingrasare.Ca sa va dati seama putin mai bine despre ce vorbesc,parul meu necesita spalare zilnica,pentru ca mi se ingrasa foarte tare la radacina.
Orice sampon as folosi ( de balsam nici nu poate fi vorba ) rezultatul este acelasi.Alta solutie nu exista,decat sa-mi spal parul zilnic...bun,dar pentru asta imi trebuia un sampon pentru uz zilnic,iar eu voiam sa folosesc un sampon pentru volum ( parul meu e fin,fara volum si cu tendinta de ingrasare ) ...deci ce ramane de facut?Si raspunsul l-am primit intr-unul dintre cataloagele Oriflame :samponul uscat.Dupa atatea sampoane uscate,tratamente si alte alea,ce mai conta daca incercam si samponul uscat,mai ales ca era la oferta,doar vreo 18 lei.Asa ca mi l-am comandat,l-am primit si...am inceput sa-l folosesc.Wow,deci wow!Pulverizez produsul pe par,il masez la radacina si il pieptan si arata ca si proaspat spalat!Super!!!
Atunci cand esti pe graba si nu ai timp sa-ti speli parul, samponul acesta face minuni! Improspateaza parul, reduce aproape in totalitate sebumul, ofera volum si are un miros proaspat!
Un must have pentru persoanele al caror par are tendinte de ingrasare.

5 comentarii :

  1. Eu folosesc pudra pt bebelusi cand vreau sa-mi reimprospatez parul:)Are acelasi efect:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu tot remediul Claudiei il folosesc, insa imi lasa un pic imbacsit parul :-(

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu foloseam pudra pulbere,care era pentru machiaj :D.Acum m-am obisnuit cu samponul asta si zau ca nu mai m-as lasa de el.Faptul ca nu-mi lasa parul imbacsit,ci parca e proaspat spalat imi place la el,Alina.Poate o sa-l incerci si tu si o sa ne spui parerea ta:).

    Va pupacesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu sper sa-l incerc cat mai curand, mai ales ca nu ma mai inteleg deloc cu parul meu, mai ales cand da caldura degeaba il spal :-(

      Ștergere
    2. Stiu cum e Alina!Si la mine e aceeasi problema cand vine vara.De exemplu imi las parul liber azi,dar a doua zi nici nu mai poate fi vorba sa-l las liber,ca deja s-a ingrasat la radacina.Samponul asta ma scoate din incurcatura,pentru ca firului de par chiar nu-i place sa fie spalat foarte des (zilnic),indiferent ce sampon am folosi,mai ales ca eu am firul de par subtire.Sper sa-ti fie si tie folositor.te pupacesc

      Ștergere