Un produs Blogger.

miercuri, august 28, 2013

Povestea "monstruletilor" si review :)

9 comentarii :
Hey fetele mele!



Ce faceti voi?
Va spuneam intr-un post anterior ca o sa va dezvalui de ce nu am postat machiaje pe blog decat o data pana de curand.
Ei bine,anul trecut prin vara mi-a aparut ca un fel de cos pe barba.Eu nu am mania "stoarcerii" cosurilor,ii dau fond de ten/pudra/cutiuta cu minuni si se usuca,dar nu il bazai sub nici o forma.Eh,domnul "cos" nu se mai dadea plecat.Eu am o "filozofie" :atata timp cat nu ma doare/deranjeaza nu il bazai.Asa am facut si cu acest "cos".
Pana in iarna cand au inceput sa-mi mai apara...si tot au aparut...pana cand am ajuns la vreo 10 "cosuri" pe fata.Nu se vedeau foarte tare,dar eu sunt obisnuita ca fata mea sa fie curata,iar acum,in interval de o saptamana mi-au aparut noua "chestii" pe fata si nu intelegeam de ce mi-au aparut dintr-o data,pentru ca primul "monstrulet" a fost singur cateva luni bune.M-am dus la dermatolog,pentru ca intrasem in panica,nu mai voiam sa ies din casa cand ma vedeam in ce hal aratam (nu am nici o poza de atunci,se intelege :D ).Pentru ca momentan nu mai locuiesc in Arad ci intr-o comuna din judet,m-am dus la doamna doctor dermatolog de aici.Aveam un virus in corp,nu mi-a spus cum s-a declansat dar solutia era arderea "monstrilor".Am fost de acord,cu toate ca ma gandeam ca voi ramane cu cicatricii,dar speram sa le pot masca cu fond de ten.As fi acceptat orice,numai sa scap de ei.Problema era ca trebuia sa mai astept vreo luna-doua pana cand isi aducea doamna doctor aparatura necesara,pentru ca numai ce isi deschisese cabinetul.Ei,ce mai conta o luna-doua?Singura conditie : sa nu ii bazai....bun...stiti ca tot ce e interzis dintr-o data,chiar daca pana atunci nu ai facut lucrul respectiv,este foarte tentant,nu?Eh,asa mi s-a intamplat si mie.Asa ca iata-ma,pentru prima data in viata mea,foarte tentata sa imi bazai monstruletii :)).Stateam cu orele in oglinda si ii analizam,ma gandeam cum ar fi sa-i storc sau sa-i zgandaresc cu unghiile :)).Si ma apucase frica : daca o sa raman cu pete mari,daca voi face alte "n" boli?
Dar m-am gandit ca oricum o sa ma duc la doamna doctor,asa ca ce ar fi sa incep sa-mi spal fata cu gelul de curatare exfoliant Pure Skin de la Oriflame?






Descrierea Oriflame :


    Un gel exfoliant de curatare,care actioneaza asupra cosurilor si punctelor negre,penetrand porii cu ajutorul ingredientelor antibacteriene foarte puternice.Continua sa actioneze mult timp dupa spalarea fetei.Pentru uz zilnic.
Cantitate : 150 ml
Pret : in catalogul curent se gaseste la pretul de 12,99 lei,pretul intreg este de 22 de lei.

Parerea mea:

E destul de soft,deoarece este pentru uz zilnic,nu are particule foarte grunjoase,dar imi place cat de catifelata lasa pielea.M-am gandit ca tot acolo eram : ori 10 monstrii ori 11 :D.Si l-am folosit zilnic vreo saptamana...
Si ce sa vezi?"Monstruletii" au inceput sa se micsoreze!Si nu mi-am dat eu seama,ci mami.M-a intrebat ce-am facut de mi s-au micsorat monstruletii de pe fata.Pentru ca el a fost singurul produs nou introdus in rutina mea de ingrijire a fetei,sunt sigura ca el m-a ajutat in lupta cu acei oribili "monstrii".


Si pentru ca am eu ce am cu exfolierea,de doua ori pe saptamana folosesc si exfoliantul de la Optimals.





Descrierea Oriflame:

Gelul abrziv cu particule albastre este perfect pentru indepartarea celulelor moarte de la suprafata pielii fara a afecta stratul protector.Pielea capata un aspect sanatos si devine catifelata datorita complexului Calming.
Cantitate: 75 ml.
Pret: 20 de lei,dar in majoritatea timpului este la reducere si il puteti achizitiona la un pret mai mic,undeva la 12  lei.

Parerea mea :

Exfoliantul de la Optimals este mai dur decat gelul exfoliant de la Pure Skin,si de aceea se recomanda folosirea lui doar de doua ori pe saptamana.Imi place felul in care pielea mea se simte dupa utilizarea lui,intr-adevar o simt catifelata si moale la atingere.In plus,are un miros foarte fresh.


Eu sunt cea mai fericita deoarece nu mai am nici un monstrulet!!!Mi-a ramas o mica pata,dar doar una singura,nimic semnificativ!







Cele doua produse au fost aliatele mele de incredere in aceasta perioada si de aceea le voi recumpara garantat!

Voi ati incercat aceste produse?


Pana data viitoare va pupacesc!
xoxo


Dislaimer:
Aceasta este parerea mea sincera si aceste produse au reactionat foarte bine cu tipul meu de ten.
Nu stiu cum reactioneaza cu alte tipuri de ten!

9 comentarii :

  1. Eu nici pana acum nu stiu de la mi-au aparut...cica as fi avut ceva virus in corp...Si eu le vedeam foarte pronuntat,chiar daca nu se vedeau foarte tare :D.Pupilici scumpa

    RăspundețiȘtergere
  2. Clar la urmatoarea comanda la oriflame aceste 2 produse sunt primele pe lista!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ti-a fost de ajutor review-ul meu,Polly :).Astept si parerea ta referitoare la produse :).Te pup

      Ștergere
  3. Ai aplicat si crema hidratanta sau toner dupa folosirea gelurilor ? Si eu am probleme cu cosurile si folosesc gelul exfoliant Pure Skin, insa cam usuca fata.Am incercat si crema de la Oriflame tot Pure Skin si mi se pare ca se exfoliaza de pe fata :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Atunci nu am mai aplicat nici o crema pe fata,doar ma spalam cu acele geluri si atat.Am un ten normal/mixt.Acum folosesc cremele de zi si noapte din gama Optimals (cele cu capac albastru) pentru ten normal/mixt si tenul meu se simte foarte bine :).
      Daca mai ai alte intrebari,imi poti scrie la adresa de e-mail vanyna.bodea@yahoo.com . :*

      Ștergere
    2. Si eu folosesc crema de zi de la Optimals pentru ten gras (cea cu capac verde) si imi place mai mult decat cea de la Pure Skin.Insa "monstruleti" tot imi apar.Ma spal cu gelul exfoliant seara si dimineata cu celalalt gel de la Pure Skin...Poate nu merge combinatia de gel + crema Optimals (fiind din game diferite). :( Acum voi incerca sa experimentez putin ca sa vad ce produs imi face rau, sa nu mai folosesc crema si gelul simplu, doar pe cel exfoliant dimineata si seara si vad cum se comporta tenul.Si apoi mai incerc si lotiunea tonica tot de la Pure Skin sa vad daca imi face bine, tot fara crema.Si daca nu sunt schimbari, elimin exfoliantul si folosesc doar gelul simplu si vad cum se comporta...Cu atatea produse nu mai stii ce sa alegi si nu e prea bine nici sa combini atatea produse din game diferite sau de firme diferite...Ma tenteaza de la oriflame si cele cu arbore de ceai.Lanseaza in C7 gel de spalat, lotiunea tonica si crema...poate au efect la mine...

      Ștergere
    3. Eu folosesc si tonicul de la Pure Skin,cel cu grepfruit,zilnic,dar nu am avut probleme pana acum.Incearca sa folosesti o saptamana doar exfoliantul singur si vezi ce rezultate are.Sunt curioasa de noua gama cu arbore de ceai.Sau poti folosi lotiunea tonica si gelul de curatare de la Optimals.Parerea mea ar fi sa incerci,asa cum am zis si mai sus,o saptamana doar exfoliantul.Astept sa-mi spui parerea ta.

      Ștergere
  4. eu folosesc gama pure skin si sunt f multumita ! <3

    RăspundețiȘtergere