Un produs Blogger.

miercuri, iulie 17, 2013

TAG-20 things I like

7 comentarii :
Hello!


In sfarsit am si eu ceva mai mult timp liber,deci am timp pentru TAG-ul pe care mi l-a oferit scumpa mea "matza" Lari :D si pe care asteptam sa-l fac cu nerabdare,inca de cand mi-a spus de el :).
TAG-ul consta in enumerarea a 20 de lucruri care imi plac (hm,doar 20 :D ?) si e creat chiar de Black Cat :).

Sa incepem,zic :


20.Serialele politiste : Castle,CSI (toate),Minti criminale,Hercule Poirot,Miss Murple , Verdict:crima , Midsomer Murders,Hawaii 5-0,Hannibal,Psihologia crimei,NCIS si lista poate continua :D



                                                                       sursa


19.Channing Tatum-pur si simplu il iubesc :D (nu prea ai ce sa nu iubesti la el :)) )



                                                                           sursa



18.Unghiile-cat mai lungi si mai colorate :D



                             ale mele unghiute,cand nu aveam curaj sa le fac decat french cu sclipici :D


17."Machiajurile"-Nu ma pot abtine,daca vad ceva care-mi place,trebuie sa fie al meu,indiferent daca il folosesc sau nu :))

16.Parfumuri-stiti si voi ca am o adevarata obsesie vizavi de parfumuri :D   

15.Accesoriile-mda,si aici se poate spune ca e vorba de o obsesie :D

14.Posete/genti-pentru ca o femeie nu are niciodata destule :D




                                                                    ale mele :x


13.Boyce Avenue-pentru ca majoritatea cover-urilor lor sunt superbe




                                                                         sursa


12.H.I.M-pentru ca sunt H.I.M.Nu cred ca mai trebuie un alt motiv :D




                                                                    sursa



11.Surprizele-imi place sa fac surprize placute,dar imi place si sa mi se faca surprize placute,bineinteles :D




                                                                         sursa

10.Melodia lui Vunk-Fiecare




9.Masinile mari,jeep-uri sau cum s-or numi ele :D



                                                                       sursa

8.Apa-as putea sa stau o saptamana numai in apa si sa inot,atata timp cat apa este curgatoare sau are o suprafata foarte mare.Nu-mi place sa ma intru in bazin la strand,pentru ca mi se pare ca e ca si cand as invita 10 persoane sa faca baie la mine in vana fara sa schimb apa :D.Stiu,sunt pitici,dar sunt ai mei :D



                                                                        sursa


7.Sa ies cu prietenii-pentru ca de fiecare data ne distram cum stim noi mai bine :D




                                                                      sursa


6.Sa citesc-cartea mea preferata e Cartea Numelor,de J.Gregory si K.Tintori




                                                                    poza personala


5.Inghetata-As putea manca in cantitati industriala,daca nu ar avea atatea calorii :D




                                                                         sursa

4.Culoarea parului meu-nu prea pot sa o definesc,avand in vedere ca au trecut cam 2 ani de cand nu mai m-am vopsit bruneta si vreo 8 luni de cand mi-am bagat ultimele suvite :D.Cred ca pot sa-l descriu cam asa : saten inchis-coniac-suvite in mai multe nuante de blond :D.Revin maine cu o poza :).



3.Inelele mele-nu ma despart niciodata de ele :).Pe cel cu piatra rosie l-am primit cand am avut majoratul,iar pe cel cu piatra mov cand am implinit 21 de ani :).






2.Sa scriu-cat mai mult si in special acte :D.Dintotdeauna mi-a placut si m-am rugat sa imi gasesc un job in acest gen,si am avut noroc :D.


                                                                        sursa



1.Sa bucataresc-imi place sa incerc retete noi,sa decorez mancarea,sa aranjez masa :)



                                                                   tort facut de mine :D


Si cu asta gata :D.
Dau acest TAG tuturor fetelor care au putin timp liber si doresc sa se relaxeze :).Mie mi-a placut foarte mult sa gasesc cele mai placute 20 de lucruri.

Pana data viitoare va pupacesc si astept sa-mi dati link-urile daca v-ati hotarat sa faceti TAG-ul :).



P.S : Nu uitati sa va inscrieti la giveaway :).


7 comentarii :

  1. Ne semanam la foarte multe puncte!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiam eu Claudia :).Pupici
      (daca ai timp,m-as bucura sa iei si tu TAG-ul :) )

      Ștergere
  2. Si eu am pierdut o gramada Mada :(,dar de astea doua nu ma pot dezlipi :).Sunt ca un fel de insemn,unde vezi inelele,acolo e si Vanyna :)).Am si alte inele,dar pe acelea le port doar cand ies undeva,le mai combin,in functie de imbracaminte,dar astea doua sunt forever and ever :)).Pupicei

    RăspundețiȘtergere
  3. Channing Tatum :X:X . Apropo, vezi că diseară vin să îţi fur "machiajurile" :)))). Arată aşa bine :x :))). Mulţumesc că ai făcut tagul iubita :*** Pup.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tot te astept sa vii,dar nu mai ajungi iubita :D.Multumesc eu ca te-ai gandit la mine :*.Pupicei :*

      Ștergere
  4. Cum sa nu iubesti accesoriile, posetele, ojele?
    Sa fie cat mai multeeee!!! :D

    Apropo de inelul tau cu piatra mov, are si sora mea unul exact la fel, super! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa-i Loryloo,cat mai multe :D.
      Si mie imi place tare mult inelul,dovada ca de aproape 3 ani nu l-am mai dat jos :).
      Kisses

      Ștergere