Un produs Blogger.

marți, iulie 16, 2013

NOTD-Roz de pitzi :D

9 comentarii :
Hello my lovely!



Stiu ca a trecut mult timp de la ultima postare,dar stiti si voi cum e cu timpul liber :D,plus ca week-end-ul care a trecut am fost iar musafir :)).
Ieri am facut un mic shopping de oje,dar nu am avut timp suficient,asa ca mi-am luat doar 3 culori,doua dintre ele sunt neon :x,dar in curand o sa-mi fac timp sa imi maresc colectia :D.
Acestea sunt ojele :




Cum eram pe graba,nu am observat ceva la ele : sunt cam lichide.Cred ca au expirat :)).Scrie doar anul expirarii,2013,dar eu cred ca au expirat pentru ca sunt foarte lichide si pentru a-mi iesi o culoare intensa,fara sa fie transparenta,a trebuit sa aplic cam 3 straturi :D.Dar pe mine nu ma deranjeaza,pentru ca sunt culorile pe care mi le doream de foarte mult timp,asa ca eu sunt happy ca am unghii...de pitzi :)).




In  realitate,culoarea este mult mai intensa,exact rozul ala puternic,neon :).
Voi ce purtati zilele astea pe unghii?
Ce culori sa folosesc pentru urmatoarea manichiura?
Ma bate gandul sa mi le fac verde neon :D.Ce ziceti? :)


P.S: Nu uitati de giveaway :)

9 comentarii :

  1. Imi plac culorile, nu neaparat sa fie expirate si eu am luat si sunt lichide rau...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Singurul inconvenient e ca trebuie sa stau mult sa se usuce.In rest,mie imi plac culorile,chiar daca sunt asa lichide :D

      Ștergere
  2. Buna ! :D Foarte dragute ojele,si manichiura de asemenea. Nu sunt expirate,poate asa sunt ele la inceput :). Mi s-a mai intamplat si mie . Poate treci si pe la blog-ul meu sa arunci o privire,poate gasesti ceva ce-ti place si dai follow :*. Pupici !

    didiibeauty.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi Diana,sper sa-si revina si ojele mele :D.Foarte fain blogul tau si cu o gramada de lucruri interesante :).Diseara iti dau follow,cand intru de pe comp.Pupici

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Am vazut niste nuante de mov foarte faine pe care trebuie sa mi le iau :).Imi place culoarea mov :)

      Ștergere
  4. Sigur nu sunt expirate, doar ca nu au putere mare de acoperire. Imi plac mult nuantele alese de tine. :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Mada :*.M-ai omorat cu trandafirii :D.Sper sa-mi iasa mai bine ca water marble-ul :D.Te pup

      Ștergere
  5. Multumesc Mada mica :).O sa ma uit maine sa vad ce nr e.O sa incerc si cu o baza albicioasa,sa vad daca nu o sa am mai mult succes :D.Mersi pt sfaturi.Pupici :*

    RăspundețiȘtergere