Un produs Blogger.

joi, iulie 02, 2015

Haul Oriflame C9/2015

Niciun comentariu :
Buna fetelor!


Azi revin cu noua comanda de la Oriflame.Am intarziat un pic cu postarea aceasta,am primit comanda luni sau marti,dar am fost super ocupata si azi am putin timp liber si am zis sa nu mai aman :) .
Vor urma si favoritele lunii si produsele terminate,dar abia saptamana viitoare,pentru ca in weekend voi pleca intr-o mini vacanta :) .
Bun,sa va arat ce mi-am cumparat din catalogul C9 de la Oriflame (da,catalogul il vizualizati in partea dreapta  :) ).
Nu mi-am luat multe produse pentru mine de data asta,am fost super cuminte :D (in catalogul urmator nu va mai fi asa :)) ) .





Mi-am luat doua balsamuri Tender Care cu trandafir,au fost la oferta,8,99 lei/buc.Sunt super bune,eu am stocuri de aceste balsamuri :) .



Si acum sa va arat 3 dintre produsele noi care au aparut in acest catalog si pe mi le-am achizitionat.
Prima ar fi crema de corp cu castravete si galbenele,care miroase exact a castravete si a...verde :D .Are 200 ml si a costat 13,99 lei.O sa va intrebati de ce mi-am luat alta crema de corp...o sa vedeti in produse terminate :D .



Mi-am luat noul scrub pentru fata cu zmeura de la Love Nature.Are 50 ml si a costat 9,99 lei.E foarte potrivit pentru calatorii.Abia astept sa-l folosesc.



Gelul pentru igiena intima de la Feminelle cu aloe vera este si el nou intrat in catalog,asa ca mi l-am luat :) .Are 300 ml si a costat 14,99 lei.Folosesc gelurile Feminelle de 4 ani si ceva,in diferite arome,si nu am avut neplaceri din cauza lor.


Din flayer mi-am luat si un tirbuson cu...mustata :D.Pret : 14,99 lei :



Si cam atat cu produsele pe care mi le-am achizitionat in acest catalog.Nu ca nu as fi vrut mai multe,chiar am avut si un ruj mat pus in cos,dar a fost stoc 0 :( .

Voi v-ati cumparat ceva din acest catalog?
Va tenteaza ceva?

Pana data viitoare,va pupacesc!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu