Un produs Blogger.

joi, martie 20, 2014

Haul Oriflame C4

7 comentarii :
Buna fetelor!

Azi va arat bunatatile comandate de la Oriflame din catalogul C4,catalog pe care il puteti vizualiza in partea dreapta.
Poza de grup :





Si acum sa vi le prezint :).
Ca accesoriu mi-am ales aceasta pereche superba de cercei,care au costat doar 14,99 lei si care au un detaliu care mie imi place tare mult : dantela neagra pe pietricica :x.



Mi-am mai comandat si gelul meu de dus preferat,cel exfoliant cu zmeura si menta,la 400 ml si care a costat 17,99 lei.Review-ul il gasiti aici .



Doua creme de corp nou aparute,pentru ca aveam parfumurile,dar nu si cremele de corp (logic,acum au aparut :D ),asa ca au trebuit sa fie ale mele.In apararea mea,va spun ca am terminat o crema de corp(yeyyyyyyyy) :D.
Acestea au costat 19,99 lei/fiecare



Sapun Swedish Spa,pentru ca il iubesc!I-am facut un mic review aici .A costat 4,99 lei



Un sampon antimatreata din gama Hair X pentru ca mie chiar imi face bine.Pret 11,99 lei



Patru deo-roll-uri Activelle,pentru ca isi fac foarte bine treaba si nu puteam rata oferta de 6,49 lei/buc.



O crema de zi si una de noapte pentru ten normal/mixt din gama Optimals Oxygen Boost.Setul a costat 25,99 lei.O sa revin cu un review la ele,pentru ca sunt tare curioasa :) .



Pieptenul pentru descurcat parul,nou aparut,si care a costat 9,99 lei.La prima vedere am avut un soc,va spun sincer.Nu ma asteptam sa fie atat de mare :D.Dar va pot spune cu mana pe inima ca intr-adevar isi face foarte bine treaba.



Si cam asta a fost captura mea din acest catalog :).
Pe voi ce va tenteaza?

Pana data viitoare,va pupacesc!


7 comentarii :

  1. Iar vad numai si numai bunatati. Imi plac toate alegerile tale. Gelul de dus este si preferatul meu. :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gelul de dus e the best :D.Ma bucur ca avem produse preferate comune :).
      Te pup :*

      Ștergere
  2. Si eu am avut ceva probleme cu matreata in ultimul timp si dupa ce am folosit un flacon din acest sampon si am vazut ca mi-a facut bine,m-am hotarat sa-mi mai iau unul :).
    Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  3. In sfarsit,am "aterizat" si eu in casuta ta.In ultima perioada nu am avut timp de nimic dar sper sa se linisteasca apele in curand. Sunt curioasa cum sunt cremele de fata,mi se par ieftine.Exfoliantul cu zmeura e tentant,la vara sigur mi-l iau si eu.:D
    Sa le folosesti cu drag si spor,iubita!!
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc scumpo :*.Te inteleg perfect cu lipsa timpului liber :).
      Exfoliantul e the best,trebuie sa-l ai si tu :D.
      Te pupacesc :*

      Ștergere
  4. Si mie imi place sa cumpar tot felul de produse de corp, pacat ca nu prea le termin :)) insa mi-am propus sa termin ce am inainte sa cumpar altceva :D
    Imi place gelul de dus, chiar m-ar atrage sa il cumpar :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vreo 15-16 creme de corp si nu ma pot abtine sa nu le cumpar :)).Si eu tot incerc sa le termin si sa nu-mi mai cumpar pana nu le mai raresc,dar nu tot timpul reusesc :D.
      Gelul de dus e foarte fain,eu nu ma mai pot desparti de el :).
      Te pup :*

      Ștergere