Un produs Blogger.

marți, noiembrie 11, 2014

Top produse sub 25 de lei

10 comentarii :
Buna fetelor!

Am vazut acest gen de postare la multe dintre fetele pe care le urmaresc,atat pe Youtube cat si in blogosfera si pentru ca ieri am votat pe pagina de Facebook si 95% ati vrut ca prima postare sa fie aceasta,astazi va prezint produsele mele ieftine si bune :).
Incep prin a va spune ca majoritatea produselor sunt de la Oriflame.Nu scriu aceasta postare pentru a face reclama,ci pentru ca mie chiar imi plac aceste produse,sunt accesibile si le folosesc de mult timp.






Pentru ingrijirea tenului,recomand cu drag gelul exfoliant cu acid salicilic Pure Skin de la Oriflame - pret: 23 de lei,dar aproape in fiecare catalog este la reducere,avand un pret de 13-14 lei - review-ul il gasiti aici


Pentru hidratarea tenului folosesc cremele din gama Optimals,pentru ten normal/mixt,a caror review il gasiti aici .



Nu pot sa nu va spun despre balsamul Tender Care sau cutiuta cu minuni de la Oriflame.O folosesc la o gramada de lucru : o pun pe cosuri si le usuca mai repede,o pun pe arsura ( ca deh,gospodina din mine mereu are accidente ) si pe langa faptul ca usturimea dispare in maxim 15 minute,nu ramane nici o urma de arsura,nu se fac basicute,nimic.Se gaseste si in varianta simpla,dar si in diferite arome.Eu o am in aproape toate aromele : cocos,caramel,cirese,afine,vanilie.Am avut si de cacao,dar nu stiu pe unde am ratacit-o si mai exista varianta cu migdale,pe care eu nu o mai am .Cele cu arome le folosesc in special ca si balsam pentru buze,fiind foarte hidratante si cu un miros absolut delicios.O crema multifunctionala de care ma declar super multumita!Am cate una in fiecare camera :).Pretul ei intreg este de 18 lei,dar de cele mai multe ori este la reducere la 7-8 lei.



Folosesc gelurile de dus de la Oriflame de vreo 3-4 ani,aproape in exclusivitate.Despre gelurile exfoliante am scris aici  ,dar folosesc si gelurile din celelalte game,mai ales cele din gamele pentru sarbatori :) .Sunt cremoase,curata bine,sunt ieftine,ce-mi mai pot dori?Le gasiti la preturi variind intre 7 lei si 20 de lei,cele la 750 ml.


Ca si sampone,din nou,folosesc aproape in exclusivitate (in afara de samponul mult iubit Aussie primit de la Oana  :x) tot sampoanele de la Oriflame din gama HairX.Au un miros foarte placut si isi fac tare bine treaba.Am folosit samponul pentru par vopsit si am fost tare multumita de rezultate.Parca si culoarea mi-a tinut mai mult timp in par.Imi place tare mult si saponul impotriva matretii,m-a scapat de micutii monstruleti.Pretul lor este de 12 lei - 250 ml,iar uneori sunt si la 400 de ml si atunci au un pret de 16-17 lei.Mi se pare foarte avantajos,mai ales ca sunt niste produse bune care isi fac treaba bine.Singurul minue este ambalajul.Dupa mai multe folosinte,nu se mai inchide bine,dupa cum puteti vedea si in poza.



Aliatele mele in lupta impotriva transpiratiei sunt deodorantele roll-on din gama Activelle,care costa 8 lei.Imi plac pentru ca ma protejeaza,chiar daca doar vreo 10-12 ore,dar mie mi se pare suficient pentru rutina pe care o am zilnic :) ,iar cel mai mult imi place faptul ca nu-mi pateaza hainele,chiar daca doar cel Invisible promite acest fapt,nu am avut absolut nici o problema in acest sens nici din partea celorlalte.



Pana acum vreo 2 ani,nu-mi conturam sprancenele pentru ca mi se parea ca arat muuuult prea matur ( normal ca nu stiam sa folosesc creionul pentru sprancene si iesea ceva total aiurea) ,dar am descoperit trusa pentru sprancene de la Oriflame si de atunci o tot folosesc.Am avut perioade cand nu am folosit-o decat din an in Paste,dar din primavara am folosit-o aproape zilnic.Da,aceasta trusa o am de 2 ani si abia acum mi se termina.Dupa cum v-am spus,probabil folosita regulat,fardul ajunge pentru 10-12 luni.Am una noua care abia asteapta sa fie folosita :).Are un pret la reducere de 20-23 de lei ( de cele mai multe ori e la reducere,chiar si in catalogul16 il gasiti la reducere).Are doua nuante de fard,unul inchis si unul deschis si ceara.



Nu prea sunt eu adepta fardurilor mono din simplul fapt ca imi "iau ochii" paletutele cu o gramada de culori,dar trebuie sa fiu sincera fata de mine si sa recunosc ca niciodata nu am folosit toate culorile dintr-o paleta :) (cred ca nu sunt singura).Cand am vazut aceasta culoare in catalog,am zis ca trebuie sa fie a mea,mai ales ca nu a costat decat 9 lei si mi se parea tare potrivita pentru un machiaj de zi si nu m-am inselat :).Fardul este pigmentat,se blenduieste usor si imi place tare mult,a intrat chiar si in favoritele lunii.Ma gandesc sa-mi mai iau si alte culori,iar in catalogul 16 o sa-l gasiti la pretul de 10 lei.Parerea mea e ca merita acesti banuti :).


Ca si trimel l-am ales pe cel preferat momentan si anume Volume Blast de la The One.Gasiti multe review-uri la el in blogosfera,dar pot sa va spun ca mie imi place tare mult,e super potrivit si daca vrei un machiaj simplu,de zi si daca vrei un machaij mai sofisticat.Pretul lui este de 16-17 lei.



Pentru a da culoare buzelor,am ales sa va arat rujul din gama Pure Colour ( eu il am in nuanta Bright Red) care costa 7-8 lei ( in catalogul 16 cred ca e la pretul de 7,5 lei).Sunt disponibile mai multe nuante,rujul este unul hidratant si foarte pigmentat ( cel putin acest rosu).



Pentru unghii am ales doua branduri : ojele The One by Oriflame,pretul lor fiind de 10-12 lei,depinde de campanie si ojele de la Golden Rose ( eu am mai multe din gama GR Paris,care costa in jur de 3-4 lei,dar nici celelalte nu sar peste 15-16 lei).





Pentru a indeparta oja de pe unghiute am folosit de-a lungul timpului diferite dizolvante,cu sau fara acetona,dar raman fidela dizolvantului cu acetona de la Farmec.E cel mai bun.Pret-4,5 lei.



In sfarsit am terminat si aceasta postare kilometrica :D.Defectul meu e ca nu stiu sa fac scurte rezumate si mereu ma intind :D.
Va multumesc tuturor care ati avut rabdarea sa o cititi pana la capat :).
Voi ce produse ieftine si bune folositi?

Pana data viitoare,va pupacesc!

10 comentarii :

  1. Frumoasa postare,si eu folosesc cutiuta cu minuni si alte produse oriflame si-mi plac <3,pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Oana :) .Ma bucur ca iti plac si tie :).
      Te pup :*

      Ștergere
  2. Si in rutina mea se gasesc multe din produsele folosite de tine. In special gelurile de dus, fardul de sprancene (pe care il ador), cutiuta cu minuni cu miros de migdala. De aia nu mai ai cu aroma asta, pentru ca mi-ai daruit-o mie. ♥ :D Nu a fost deloc lunga postarea, ba din contra mi s-a parut foarte utila. Te puup.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca avem atatea produse preferate in comun :).Sa o folosesti sanatoasa :*.
      Ma bucur ca iti place postarea si o gasesti utila :).
      Te puup :*

      Ștergere
  3. Am si eu ceva preferate ieftine de la oriflame,iar din alegerile tale pot spune ca ador rimelul si ojele the one!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti plac si tie cateva dintre produsele pe care le am si eu la favorite :).
      Pupici Gabriela :*

      Ștergere
  4. Am avut balsamul Tender Care, dar l-am daruit inainte sa-l incerc, nu-mi pare rau caci persoana care l-a folosit a fost super incantata, dupa cele spuse de tine inteleg si de ce. Trebuie sa o iau si pentru mine. Super postare. pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Mihaela :).Intr-adevar,balsamul merita fiecare banut :).
      Te pupacesc:*

      Ștergere
  5. Wohoo, colectia Tender care, ai destule ^_^
    Fardul de sprancene l-am avut si eu, cam un sfert din el am folosit si l-am facut cadou cuiva :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am facut poze doar la cate una din fiecare aroma,dar am in aceleasi arome 2-3 la fiecare :D .Sunt super-duper si nu ma pot lipsi de ele :).
      Cutiuta pentru sprancene e my bff de cand mi-am dat si eu seama ca un machiaj nu e complet daca nu sunt si sprancenele stilizate :D.
      Pupici :*

      Ștergere