Un produs Blogger.

joi, ianuarie 15, 2015

Haul Oriflame C1/2015

8 comentarii :
Buna fetelor!


Azi e zi de cumparaturi Oriflame,primele pe acest an :D.
Dupa cum veti vedea,am fost tare cumpatata ( lucru ce nu se va mai intampla si in catalogul 2,presimt :)) ) :





Mi-am luat doua rimeluri:



Preferatul meu,The One Volume Blast,care l-a detronat pe mult iubitul VolumeBuild .Cel vechi imi e pe terminate,asa ca mi-am mai achizitionat unul,mai ales ca a avut un pret bun,16,99 lei .Va arat periuta de la cel vechi,ca nu vreau sa-l deschid pe acesta pana nu-l termina pe celalalt,ca si asa am prea multe rimeluri deschise :



Mi-am luat si rimelul nou aparut de la Very Me,Extendablack Mascara Carbon Black,care a costat doar 5,99 lei.Sunt tare curioasa de el :



Mi-am luat si o pereche de papuci-soseta Purple,care au costat 7,99 lei si care sunt foarte moi si pufosi :



Si o pila de unghii in forma de floare,care a costat 3,99 lei :



Pila am luat-o pentru "colectie",nu o voi folosi,dar e tare draguta :D.

Cam astea au fost produsele pe care mi le-am achizitionat din catalogul 1...vedem cum o fi in catalogul 2 :D.
Catalogul 1 il gasiti in partea dreapta si il puteti si voi rasfoi,iar daca doriti sa va comandati ceva,e de-ajuns sa completati formularul pe care il gasiti tot in partea drepta si eu voi lua legatura cu voi pentru mai multe detalii :) .

Pe voi va tenteaza ceva din acest catalog?

Pana data viitoare,va pupacesc!

8 comentarii :

  1. ai fost prea cuminte! :D ma asteptam la muuuult :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In urmatorul haul sigur vor fi mai multe :))...si ceva parfumat... :))

      Ștergere
  2. Foaaaaarte cuminte :))))).Pup sa le folosesti cu drag <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Oana.Daaa,fooooorte cuminte am fost (nu prea imi sta in caracter :)) ).Cred ca aceasta comanda e pe locul II la comanda cu cele mai putine produse Oriflame comandate :D .Stiu ca anul trecut mi-am comandat dintr-un catalog doar o oja :D.
      Te puuup :*

      Ștergere
  3. Ai fost foarte cuminte, dar eu am fost și mai și: nu mi-am luat nimic-nimic de la Avon din catalogul 1. :)) Și plănuiesc să nu iau nici din 2, am zis! :))
    Am în schimb în plan o comandă la Oriflame pe viitor, mai vreau niște oje The One și mă bate gândul să-mi mai cumpăr concealer-ul The One, să fie de rezervă. Mă mai gândesc. :D
    Pila îmi place foarte mult, dar și șosetele sunt tare haioase.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O vai,dar tu esti cumintenia cuminteniilor,Miha :)).Ojele The One sunt la oferta in catalogul 2 si apare si noul concelear The One rezistent 24h,parca :D ,deci cred ca nu vei mai fi cuminte :D .
      Te pupacesc :*

      Ștergere
  4. si eu trebuie sa-mi comand extendablack, am mai avut rimeluri de la very me si mi-au placut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu n-am incercat inca nici un rimel de la Very Me,dar au mare trecere la clientele mele si toate le lauda :) .Sunt tare curioasa de el :) :*

      Ștergere