Un produs Blogger.

marți, septembrie 22, 2015

Haul-C&A si Jumbo

10 comentarii :
Buna fete dragi!


In luna asta am facut o gramada de shopping,dar pentru ca in mai putin de o saptamana e ziua mea si deci septembrie e luna mea,tot ce mi-am cumparat poarta denumirea de "cadou" de la mine pentru mine :)) (bine ca doar o data pe an e ziua mea,ca as intra in faliment :)) ).
Da,am fost din nou in Jumbo pentru a-mi cumpara talonete de gel invizibile pentru tocuri/calcaie si bineinteles ca mi-am luat si cateva lucrusoare "absolut-necesare-si-de-care-am-mare-nevoie" :)) :




Incep cu lucrurile pentru care am intrat in Jumbo,si anume talonete de gel invizibile pentru tocuri si pentru calcaie :


Mi-am luat un set din fiecare,sunt mega-curioasa daca o sa ajute sa nu-mi mai alunece piciorul in sandale.O sa revin cu pareri,daca mai apuc sa port sandale anul asta :D .Pret : 3,99 lei/set

Mi-am luat si plasturi :


Mereu am asa ceva in geanta,ca nu se stie cand ai nevoie de ei.Cutia cu 40 de bucati a costat 2,99 lei,un chilipir,zic eu.

Mi-am mai luat si doua seturi de rezerve pentru creionul corector pt manichiura,a carui review il puteti citi aici (click) :


De data asta au fost 4 si a costat 1,99 lei/set.

M-am bucurat mult cand am vazut aceste etajere,pentru ca imi doream de mult timp una :



Bine,am nevoie de mult mai multe :)) .Sunt disponibile in diferite marimi (eu o am pe cea mai mare) si culori.Mai vreau :D .Pret : 14,99 lei

Si daca tot sunt axata pe rozisme :D ,mi-am luat si un "cosulet" pentru depozitare in aceeasi culoare :


Imi place ataaaat de mult designul lui <3.M-am gandit sa imi pun in el produsele de demachiere pe care le folosesc zilnic :) .Pret : 1,99 lei

Pentru momentele de relaxare,mi-am luat o lumanarica parfumata :


Miroase tare bine,a fructe,zic eu :D .Pret :1,99 lei

Si pentru ca nu mai am multe pixuri colorate si am nevoie pentru agendele mele,mi-am luat si un set cu 45 de pixuri colorate :


Sunt 12 culori,la care am dubluri,tripluri s.a.m.d :D .Setul acesta a costat doar 12,99 lei!OMG!!!Jumbo,unde ai fost cand eram eu in liceu si facultate?!

Si cum de multa vreme am ramas fara sticky notes si am tot uitat sa-mi iau,de data asta mi-am facut "plinul" :)) :


500 de bucati au costat 4,99 lei :) .

Astea au fost cumparaturile pe care le-am facut pentru mine din Jumbo.Am mai cumparat cate ceva si pentru casa si am mai luat un puzzle 3D,foarte misto,ilustrand o motocicleta (pret 4,99 lei) :) .O sa pun o poza cu el pe pagina de Facebook odata ce e gata facut :) .

Si pentru ca aveam nevoie de jeans (eu port doar jeans,as dormi in jeans,m-as marita in jeans :)) ) am fost si in C&A,unde gasesc si jeans-i pe marimea mea,adica plus-size :D .Mi-am luat doua perechi :



Perechea din partea stanga,cei care au si curea,cred ca sunt din colectia noua,dar nu am gasit pe eticheta nicaieri denumirea :) .Au costat 149 lei.
Cei din partea dreapta sunt din colectia Stretch,nu au fermoar,au un look mai elegant,i-am luat pentru a-i purta la pantofi cu toc :) .Pret : 99,90 lei.

Saptamana trecuta am gasit,dupa 2 ani de cautari,pantofii perfecti :D :


Mi-am dorit mult pantofi stil Oxford cu toc gros,negri complet,dar nu am gasit decat negru combinat cu alte culori,iar eu ii voiam negri,simpli.De pe site-uri nu sunt extrem de convinsa sa-mi cumpar,deoarece traiesc pe picior mare (port 40) si sunt si destul de lata si va spun sincer ca nu as da 100 de lei (in cel mai bun caz) pe niste pantofi care sa ma stranga sau sa-mi fie mici.
Pe acestia i-am luat dintr-un magazin random si au costat 60 de lei...si imi plac de mor <3 .

Cam atat deocamdata cu lucrusoarele cumparate de mine :) .Mai am o comanda care o sa vina probabil luna viitoare,dar despre aceea va voi povesti la momentul potrivit,va spun doar ca e vorba despre niste lucrusoare pentru unghii :D .


Voi ce v-ati mai luat?


Pana data viitoare,va pupacesc!

10 comentarii :

  1. Goodies la orizont! ♥
    Cosuletul cu inimioare imi place de mor. :D Este asa girly.
    Pantofii i-am admirat de zilele trecute si mi se par superbi. Sa-i porti sanatoasa, scumpa. Toate achizitiile de altfel. Azi am fost prin piata (dupa mancare) si bineinteles ca mi-a iesit in cale un stand Essence si am mai adaugat cateva ojute la colectie. :))
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc draga mea :* !E tare misto cosuletul,cred ca o sa-mi mai iau :D .
      Am admirat ojutele deja pe FB <3 .Te inteleg perfect!Ce vina sa ai daca standurile astea rasar in calea ta?Ca doar nu poti sa le ignori :)) .
      Te pupacesc :*

      Ștergere
  2. heheeeee Vany,sa le folosesti cu drag,magazinul asta e belea,eu am plecat cu cos de vreo 200 ron :))),ma bucur ca mai fac si altii ca mine :))),pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult :*. Nu ai cum sa te abtii cand vezi cate sunt acolo Oana :)).Eu mereu gasesc scuze ca sa ma duc in Jumbo,de cele mai multe ori zic ca merg sa iau "ceva pentru casa" si e necesar sa-mi rasplatesc cumva "efortul" :)) .
      Pupici :*

      Ștergere
  3. eu n-am intrat in C&A decat de 2-3 ori si nu am gasit nimic sa-mi placa... pantofii sunt simpatici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu sunt la prima "cumparatura" din C&A,dar o sa mai revin pe acolo :D .Mie imi place pentru ca gasesc haine pe marimea mea :) .
      Si mie imi plac mult pantofii <3 .
      Pupici :*

      Ștergere
  4. Frumoase produse. Etajera arata foarte bine si este extrem de practica! Sa le folosesti cu bucurie!
    Si eu de obicei in luna in care am ziua de nastere imi fac mai multe cadouri ca de obicei! O zi buna iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Andrea :) .Da,etajera e chiar foarte fain,acum imi pare rau ca nu mi-am luat mai multe,dar s-ar putea ca in octombrie sa mai dau o fuga pana in Jumbo :D .
      O data-n an e ziua noastra,de ce sa nu profitam? :D
      Pupici si week-end minunat :*

      Ștergere
  5. Să le folosești pe toate cu plăcere! Se vede că Jumbo e un magazin super, sper să ajung și eu cândva prin el. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Diana!Neaparat tre' sa ajungi,e misto tare :),dar tu ai mult mai multe magazine asa faine in Anglia :D .
      Pupici :*

      Ștergere