Un produs Blogger.

sâmbătă, octombrie 10, 2015

Nail Art Marathon-21.Inspired by fav game

18 comentarii :
Buna fetelor!


Azi e timpul pentru o noua manichiura din cadrul colaborarii noastre :) .Este randul Andreei M. sa ne propuna temele,iar pentru azi ea a ales o manichiura inspirata de jocul nostru preferat.




Eu nu prea ma joc,adevarul e :) .In afara de Tomitza (My Talking Tom),cu care incerc sa ma joc zilnic,dar nu-mi iese de fiecare data :D,nu mai am jocuri in telefon,sau cel putin nu mai aveam,pana acum vreo doua saptamani,cand am redescoperit Mahjong-ul iar de saptamana asta joc si eu PixWords,ca tre sa fiu in trend :)).Mbuuun,gandindu-ma la tema de azi,nu stiam ce joc sa aleg dintre Mahjong si My Talking Tom (PixWords nu intra in discutie,ca ma enerveaza,dar provoaca dependenta :D ) si mi-am dat seama ca pe telefonul meu ne-destept Nokia Asha (pe care continui sa il folosesc pana o sa ma obisnuiesc cu apasatul pe 1000 de litere gresite inainte de a trimite un mesaj de pe Samsung :)) ,ca unghiile clar nu mi le tai pentru a folosi un telefon :D ) se afla jocul meu preferat,atat online cat si offline,si aici poate o sa va sochez putin,pentru ca nu e cel mai feminin joc :D .Este vorba despre Texas Holdem Poker,dar imi place la fel de mult si pokerul simplu,Blackjack sau orice alta forma de joc de carti :D .Asa ca m-am pus pe treaba si asta a iesit :



Chiar daca nu seamana,desenul de pe degetul aratator e intrarea in cazino :D.




Jocul arata cam asa :



Am folosit :


-oja The One-Black Noir
-oja MIss Sporty Metal Flip-nr.050 (care e absolut minunata!!! )
-oja Farmec-nr.32
-oja alba SHC
-top coat Farmec
-placuta Konad-m48
-culori acrilice


Sa vedem ce jocuri preferate au fetele :

  1. Andreea M. - http://dittanail.blogspot.com/
  2. Oana - www.unghiutele.blogspot.ro
  3. Andra Katwww.andrakat.com
  4. Alina - www.venuschic.com
  5. Mădălina - http://misshappyandhernails.blogspot.ro/
  6. Madalina - http://frumusetelapretmic.blogspot.ro/
  7. Iulia Maria - http://iuliafairynails.blogspot.be
  8. Vanyna - http://gothangelworld.blogspot.ro
  9. Mihaela - http://elasdreams.blogspot.ro/
  10. Sophie - http://sophiesnailartdreamland.blogspot.ro


Voi ce jocuri preferate aveti?Ar trebui sa gasesc ceva mai...feminin :)).
Unghiutele cu ce vi le-ati "imbracat" weekendul acesta? :)


Pana data viitoare,va pupacesc!

18 comentarii :

  1. Super unghii,placuta foarte tare si place si jocul :D Puup

    RăspundețiȘtergere
  2. Opa! Vany joaca poker. :D ♥
    Foarte tare manichiura, scumpy. Placuta folosita are tare bine.
    As vrea sa fac un model watermarble weekend-ul asta, dar cu vremea de afara sigur o sa ma chinui la poze. :))
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc scumpo :* .Am vazut watermarble-ul,e genial <3 .
      Te pup :*

      Ștergere
  3. Super model,era si la mine o varianta,dar am ales altceva <3,pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu alegeam mahjongul daca nu-mi aduceam aminte de poker :D .
      Pup :*

      Ștergere
  4. cat de mult imi place! eu m-am gandit la poker dupa ce mi-am facut pinguini :)) of, si cat imi place pokerul

    RăspundețiȘtergere
  5. Awww, arata genial!! Eu as fi renuntat la modelul de pe aratator , mi se pare ca nu se pupa foarte bine cu restul. In rest..wow!!! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Teo!Da,nu sunt talentata deloc la pictura,mai bine lasam aratatorul doar cu oja cu glitter,ca era oarecum glam,in tema cu lumea jocurilor de noroc,dar....data viitoare :D .
      Pupici :*

      Ștergere
  6. Răspunsuri
    1. Multumesc Madalina!Si eu cand am vazut placuta am stiut ca trebuie sa fie a mea <3 :*

      Ștergere
  7. Imi place manichiura ,desi nu prea ma atrage poker-ul insa pe sotul meu il incanta acest joc :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Sunt de acord cu Teo, dar altfel este o manichiura superba!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Andrea!Asa cum ii spuneam si Teodorei,nu ma pricep la pictat,dar poate data viitoare... :D .
      Pupici :*

      Ștergere
  9. Nu m-as fi gandit la poker niciodata. Tare! :D

    RăspundețiȘtergere
  10. Raspunsuri Pixwords 6 litere http://www.pixwords.biz/raspunsuri-pixwords-formate-din-6-litere

    RăspundețiȘtergere