Un produs Blogger.

joi, octombrie 01, 2015

Haul Oriflame C13/2015

10 comentarii :
Buna fetelor!


Azi a venit timpul sa va arat din nou ce produse mi-am achizitionat din catalogul nr.13 de la Oriflame,care e pliiiiiin de oferte tentatnte <3.
Catalogul  il puteti vizualiza daca dati click pe "butonul" Catalog Oriflame si este valabil pana in data de 5 octombrie,asa ca daca va tenteaza ceva,nu ezitati sa comandati :).





Incep cu noutatile si cea mai super-duper apa de toaleta,Happydisiac .


Miroase absolut minunat!!!Are in compozitie iasomie egipteana,fragi si pere Williams.A devenit parfumul meu preferat,de cand il am il tot folosesc si nu ma satur de mirosul lui :) .Imi place si prezentarea lui "Fericire intr-o sticla" :) .Pret : 39,99 lei

Au aparut si noi farduri stick in gama The One :



Eu mi-am ales doua nuante : Sahara Bronze (cea de sus) si Arctic Silver (cea de jos) .Ca prima impresie va pot spune ca sunt extrem de pigmentate si cremoase.Am facut un mic experiment,sa vad daca se aduna sau nu in pliul pleoapei (fara primer) si am fost multumita.O sa le mai folosesc un timp,sa-mi dau seama ce si cum si revin cu detalii :) .Aceste farduri au fost la oferta : daca cumparai un fard cu 16,99 lei,il puteai alege pe al doilea cu 8 lei.Mi s-a parut o afacere buna si am profitat de ea :) .

Si pentru ca va spuneam ca imi place de mor creionul dermatograf The One si il am doar pe negru,de data asta mi-am mai luat...inca 4 :D :



Doua creioane sunt din gama High Impact iar doua din gama High Impact Metallic.Nuantele pe care le am eu sunt (de sus in jos) : Sparkling Green (Metallic),Silver Chrome (Metallic),Midnight Blue,Deep Plum .Pozele sunt facute cu blitz si de asta movul parca e negru,dar in realitate e un mov inchis superb.Imi plac foarte mult aceste creioane,sunt cremoase,pigmentate si le pot folosi cu succes si pe linia apei (v-am spus ca rezistenta e aproape ca a unui creion ADA,care mie imi rezista cam cu 2 ore mai mult decat acestea :D ) fara a-mi lacrima ochii sau mai stiu eu ce alte minuni :D .Va spun sincer ca le-am luat sa le folosescmai mult pe post de eyeliner colorat si isi fac treaba extrem de bine.Si aceste creioane au fost la oferta : daca cumparai un creion dermatograf cu 12,99 lei,il puteai alege pe al doilea cu 5 lei.Tot o afacere buna am facut,zic eu :) .

Tot in acest catalog a aparut si noua pudra pulbere din gama The One,disponibila in 3 nuante : Translucent,Light,Medium :




Eu am ales nuanta Light.Nu prea folosesc eu pudra,dar nu aveam nici o pudra pulbere si am vrut neaparat sa am una.Gramajul este de 7g,iar pretul este de 22,99 lei.

Mi-am luat si balsamul de buze The One BB Balm :


Nu este o noutate,a aparut acum ceva timp,dar pana acum nu mi l-am luat si rau am facut.E hidratant si ofera o stralucire discreta buzelor,un fel de my lips but better.E perfect,iar daca o sa continui sa-l folosesc ca pana acum,o sa-l dau gata repede :D .Pret : 12,45 lei

Cei de la Oriflame au lansat o subgama noua de oje Very Me,si anume Dot It :


Sunt 4 nuante,dar eu mi-am luat doar doua,sa vad cum se comporta...si cred ca o sa mi le iau si pe celelalte doua :D .Nuantele pe care le am eu sunt : Crusty Blue si Black&White.Le-am folosit pentru manichiura de ziua mea si chiar imi plac :


Au si cei de la Flormar oje in acest gen si Doamne,cat am suspinat dupa una,dar nu am gasit-o pe nici unde,dar acum sunt happy,happy :D .Si aceste oje au fost la oferta : cumparai o oja cu 12,99 lei si cea de doua costa 6 lei.Nu trebuiau sa fie din aceeasi gama,puteti sa va luati si oje "normale" Pure Colour sau puteti sa combinati una din gama aceasta cu una Pure Colour :) .

Am terminat oarecum cu noutatile si va arat doua produse pentru styling :


O noutate,oarecum, pentru mine ar fi fixativul HairX Volume Boost.De ce zic oarecum?Pentru ca am am mai folosit un fixativ din aceasi gama,dar era Strong Hold,o sa-l vedeti printre produsele terminate :D.Acesta are nivelul de fixare 4,are 200 ml si a costat 16,99 lei.
Si pentru ca va spuneam ca nu mai am mult din Spray-ul de protectie termica HairX,mi-am mai luat unul,sa fie acolo :D .Review-ul lui il puteti citi aici (click) .Pret :12,99 lei

Huh,gata,am terminat :D .
Va tenteaza vreun produs?
Ati profitat de ofertele Oriflame?


Pana data viitoare,va pupaceac!

10 comentarii :

  1. Ce de produse! Ojele dot-it seamana si cu unele de la essence,protectie termica nici eu nu mai am de mult,si se vede pe parul meu. Spor la consumat :-*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Ade :* .Ojele de la Essence din gama asemanatoare cu asta nu le-am vazut :D .Ar trebui sa incerci protectia asta termica,sa vezi daca te intelegi bine cu ea :) .
      Pupici :*

      Ștergere
  2. Toate ma tenteaza! ♥ Imi plac creioanele muult (Sparkling green si Midnight blue) si ojutele sunt asa dragalase. Sa te bucuri de toate achizitiile, scumpa.
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult draga mea :* .Sparkling green a fost prima optiune,mi-l doream de mult si regretam ca nu mi l-am luat.Apoi am zis sa-mi iau neaparat un creion mov,ca il am doar pe cel de la Avon,dar nu-l pot folosi pe linia apei,ca imi irita foarte tare ochii.Albastru nu putea lipsi si nu imi mai luasem de mult un creion argintiu :D .Ojutele imi plac si mie mult,vreau sa-mi iau si celelalte doua nuante :D .
      Te puuup draga mea :*

      Ștergere
  3. Hihi, si eu mi-am comandat oja in nuanta Crusty Blue si inca una Brown Sugar si imi plac tare mult. Pupici!

    http://lifestylesem.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vazut Ela :).O sa mi le iau si pe celelalte :D .
      Pupici :*

      Ștergere
  4. Am si eu un creion negru The One si-s tare incantata de el! Cred ca-n curand o sa vreau mai multe :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am inceput tot cu unul negru Gabi :D .Sunt tare faine si merg de minune folosite ca si eyeliner :).
      Pupici :*

      Ștergere