Un produs Blogger.

miercuri, mai 14, 2014

TAG-Liebster Award II

7 comentarii :
Hello fete dragi!

Azi avem...tag :D.





Ana si Mada au fost niste dragute si m-au nominalizat la acest tag,pe care l-am mai facut o data ( il puteti citi aici ),dar intrebarile Anei mi-au placut,asa ca am zis sa-l mai fac o data :) .
Deci,sa incepem.

Regulile sunt simple :
1.Spune 11 lucruri despre tine
2.Raspunde la setul de 11 intrebari
3.Nominalizeaza 11 bloggerite care sa raspunda la setul  de intrebari propus de tine.

11 lucruri despre mine (v-am spus atatea despre mine,incat nu mai stiu ce sa va mai spun :)) )

  1.Imi place foarte mult branza (dulce,sarata,nu conteza,branza sa fie :)) )
  2.Imi plac filmele horror,nu am probleme daca vad sange sau parti umane,atata timp cat nu sunt ochi :)).Am o fobie,cred,cu ochii.
  3.Imi plac animalele,dar numai ale mele :)) .Nu ma veti vedea jucandu-ma cu pisici/caini a altor persoane :))
  4.Imi place numele meu (de fapt prenumele :D )
  5.Culorile mele preferate sunt albastru (cu toate "derivatele" lui) si,mai nou, rosu
  6.M-am revopsit bruneta dupa aproape 3 ani si am de gand sa raman la aceasta culoare :D
  7.Am terminat o facultate cu dubla specializare,dar nu lucrez in domeniu
  8.Am devenit lenesa :)) (asta se poate vedea si in faptul a nu mai postez atat de des pe blog,dar mi-am pus in gand sa postez macar o data la doua zile,deci m-ar ajuta niste idei din partea voastra :D )
  9.Imi plac tare mult serialele cu mistere si crime
  10.Il "iubesc" pe David Boreanaz :D (Angel din Buffy,spaima vampirilor sau Booth din Bones :D )
  11.Boyce Avenue sunt preferatii mei atunci cand vine vorba de cover-uri :)

Si acum sa raspund la cele 11 intrebari adresate de Ana :) :

1.Spune un lucru pe care nu ai apucat sa il faci/ai pana acum,dar ti l-ai dorit din totdeauna?
   Sa vizitez Europa :)
2. Cea mai mare realizare pana acum,dar cel mai mare esec?
   Cea mai mare realizare cred ca a fost faptul ca am terminat facultatea :D.Cel mai mare esec...hm...eu le consider lectii,nu esecuri,deci chiar nu stiu ce sa va spun :)
3. Esti mandra de trecutul tau?
 Da,sunt :).
4.Daca ai vrea sa schimbi ceva in trecutul tau,ce ar fi?
Mi-as mentine silueta din liceu :)
5.Afli ca mai ai 3 zile de trait,cum decizi sa iti traiesti ultimile tale zile pe pamant?
Impreuna cu familia si prietenii mei dragi
6.Pestisorul de aur iti da sansa sa fii iubita unei celebritati,care ar fi aceea? :))




Fara doar si poate,iubita lui David Boreanaz :))))))))
7.Mergi intr-un oras strain,pentru prima data. Acolo ar trebui sa te intalnesti cu cineva,insa totul pare sa fie teapa,iar tu nu ai bani pentru biletul de transport inapoi spre casa,ce faci?
1 la mana,nu plec niciodata,dar absolut niciodata cu bani fixi de acasa :D .Intotdeauna am mai multi decat banuiesc ca imi trebuie,pentru ca nu stii niciodata ce se poate intampla si,eu am o vorba, "Daca nu te poti baza pe tine,nu te poti baza nici pe altcineva".Dar,sa zicem ca ar fi asa...m-as duce la un bar/restaurant si as intreba daca nu au nevoie de cineva la spalat vase :)).
8.Daca ar fi fost sa joci intr-un film,care ar fi acela,si rolul carui personaj ti-ai fi dorit sa il interpretezi si de ce?
Hm...chiar nu stiu...sa zicem ca tipa din "Scrisori pentru Julieta" :D.
9. Ce crezi despre Romania si mentalitatea oamenilor din aceasta tara?
 Oh,mai bine nu intram in acest subiect :))
10. Daca ai fi Dumnezeu,ce schimbari ai face?
Hm...chiar nu stiu :).
11. Ce abilitate supranaturala ti-ai dori sa ai si de ce? :))
Sa ma pot teleporta unde vreau eu.Pentru ca nu mi-ar mai trebui bani de bilete/vize/pasaport si as putea calatori unde vreau eu,cand vreau eu :D.

Si acestea au fost raspunsurile mele :).Pentru ca mi-au placut intrebarile Anei,o sa le las tot pe ele si pentru ca stiu ca majoritatea dintre voi ati facut acest tag,nu o sa nominalizez pe nimeni,dar m-as bucura sa raspundeti la intrebari pe blogul vostru si sa-mi lasati link catre postare sau sa-mi raspundeti la intrebari in casuta de comentarii :).

Pana data viitoare,va pupacesc!

7 comentarii :

  1. Ma bucur ca ti-au placut intrebarile :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce intrebari dragute!
    Daca reusesc sa fur ceva timp liber, preiau si eu tag-ul, daca tot ne-ai invitat si revin;)!
    http://zambetdeinger.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  3. O,David :x .Cine mai tine cont ca e de-o varsta cu mami? :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Ar trebui sa infiintam clubul leneselor,noi am ocupa locurile fruntase,cu siguranta! :)) Meritam trase de urechi,atat zic! :D
    Te pup,iubita!:*:*:*

    RăspundețiȘtergere