Un produs Blogger.

joi, mai 08, 2014

Favoritele lunii aprilie 2014

11 comentarii :
Buna dragile mele!

Si iata ca in sfarsit postez si eu favoritele lunii aprilie (bine ca nu e 15 mai :)) ),dar mai bine mai tarziu decat niciodata,nu?
Nu am mai facut acest tip de postare din septembrie,anul trecut.Am facut o postare cu favoritele anului,pe care o puteti citi aici .
Dupa atata timp,noi produse si-au facut aparitia printre favorite,dar sunt cateva si mai vechi,pe care nu le voi mai aminti.
Mi-am propus sa alternez produsele,asa ca in fiecare luna vom avea unele produse noi (daca reusesc sa ma tin de treaba :D ).





Ingrijire :



-Gelul pentru curatare de la Elmiplant,pentru ten sensibil,pe care l-am primit de la Mada .
-Cremele de zi si de noapte de la Oriflame,din gama Optimals pentru ten normal/mixt



-Gelul de dus Floral de la Oriflame
-Crema de corp Giordani White Gold
-Deo roll-on Activelle Invisible
-Masca de par Milk&Honey de la Oriflame



Parfumul pe care l-am folosit cel mai des in aprilie a fost Lady Averbury

Make-up



-Mascara si tusul de la Depozitul de Farduri
-Rujul Giordani Gold in nuanta Champagne Nude (cred ca am gasit nude-ul perfect :D )
-FDT Perfect Fusion-nuanta Natural Beige
-Cutiuta pentru sprancene de la Oriflame

Random

-Serialele Bones si Arrow :x




-Elena-De neinlocuit


-Canale youtube :

Manuela Mihalcea -are o gramada de video-uri DIY :x.
Dora's Beauty Review -imi plac tare mult video-urile ei
Bianca Cosmeticlover-din nou,video-uri pe care le urmaresc cu drag :)


Si cam acestea au fost preferatele mele in luna care a trecut :).
Voi ce preferate ati avut?

Ati fi interesate sa fac rutina zilnica de ingrijire a tenului? :)

Pana data viitoare,va pupacesc !

11 comentarii :

  1. din gama Optimals am avut produsele pentru ten gras,vara trecuta ,si am fost mai mult decat multumita,mi,ar placea sa vad nude-ul pe buze,ca eu am cateva dar parca sunt moarta cand le aplic.
    Mi-ar placea sa vad rutina zilnica :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi plac tare mult cremele din gama Optimals :) .O sa incerc sa fac o poza cat mai aproape de adevar a rujului pe buze :D .
      Te pup :*

      Ștergere
  2. Sunt curioasa de gama asta Oriflame.Am avut candva o crema de fata cu ulei de strugure si m-a surprins placut.

    RăspundețiȘtergere
  3. O sa le fac si un mic review cand o sa scriu rutina de ingrijire a tenului :) .
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Vany, m-a uimit faptul ca nu gasesc niciun produs pe care sa-l stiu dintre favoritele tale! Cat traim, invatam!
    Cum e acel parfum?
    Imi mai trezeste interesul gelul de dus Floral! :)

    Eu nu mai scriu despre preferate luna asta! Am pierdut trenul... :)) Next time!

    Intotdeauna ne poate inspira o rutina de ingrijire a tenului! ;)

    Pupicei!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am cam intarziat,sper ca luna asta sa scriu la timp :D.Parfumului i se potriveste perfect numele de Lady :).Are acel miros elegant,potrivit pentru o lady.
      Te pup Ilda :*

      Ștergere
  5. Eu am renuntat sa mai scriu despre favoritele lunii tocmai pentru ca nu am reusit sa postez la timp.:)) O sa fac tipul acesta de articol pe anotimpuri.:D
    Of,numai tentatii pe aici,deja vreau jumatate dintre produsele pe care ni le-ai aratat!:))
    Te puuuup.:*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-a placut ideea ta de a prezenta favoritele pe anotimpuri si m-am gandit sa te copiez :D,dar mi-am propus sa folosesc cat mai multe produse si le pot folosi doar prin rotatie :D si m-am gandit ca asta ar fi cea mai buna modalitate in a ma tine de treaba :D.Daca ma tin sau nu de treaba,asta-i partea a doua :D.
      Abia astept sa vad cu ce ne mai incanti tu la favoritele...parca vad ca o sa-mi curga balele pe acolo :)).
      Te pup scumpo :*

      Ștergere
  6. Oh,asta e visul meu,sa traiesc intr-un magazin de cosmetice :D,dar inca nu o fac :D.
    Multumesc pentru nominalizare scumpo.
    Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Lady Averbury, daca nu gresesc, am o mostra cu acest parfum. In videoclip Elena seamana izbitor cu Bianca D.(nu sunt fan). :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am avut inainte mostra de la Lady Avebury si mi-a placut tare mult cum miroase,asa ca l-am achizitionat,nu m-am putut abtine :D.
      Exact la Bianca m-a dus si pe mine gandul cand am vazut videoclipul :D.
      Te pup Miha :*

      Ștergere