Un produs Blogger.

vineri, iunie 04, 2010

aiurea

Un comentariu :
boo!!!!!!!!!!!guess who?ce intrebare stupida:))!macar recunosc:))!bun,deci...am dat si examenul la engleza...vedem ce va fi:D...mai am atat de multe examene:((...sunt atat de zapacita ca am uitat ca am si in 11 examen...azi mi s-a reamintit:))....tare...atat de multe examene si nema timp liber...da bine ca ploua,macar nu pierd atatea:D...deci...v-am tzucat,ca nu mai am ce sa scriu...sunt intr-o dispozitie de zile mari:))...merg sa-mi fac bagajul...plec pe Venus,nah,ca deja Marte e mult prea populat:))

Un comentariu :

  1. mda....bineinteles......desigur....of course....nici nu ma asteptam la altceva...pff...ce prietena am...acuma mi-am dat seama......fata nebwna pleci fara mine pe venus????pe planeta iubirii fara me???nu mai vb u uh :P

    RăspundețiȘtergere