Un produs Blogger.

luni, septembrie 02, 2013

NOTD-Very Blue

9 comentarii :
Hey fetele!



Ce faceti voi?
Incepem prima saptamana din toamna cu o manichiura cat si cu o pedichiura pe care port in momentul de fata,pentru ca vara s-a sfarsit si eu nu am postat nici o pedichiura :(.
Unghiutele mele,date cu noua mea oja albastra,pe care in curand le voi scurta :(






Imi pare rau ca nu se vede exact culoarea,dar e un albastru foarte inchis,care aduce a cerneala :).Eu una sunt indragostita de aceasta culoare,stiu ca ar fi aratat bine daca faceam un mic model,dar imi plac prea mult asa simple :D.O sa folosesc aceasta oja si intr-una cu model,promit :).


Si acum mani si pedi :D :






Produsele folosite :



de la dreapta la stanga:
-Baza Oriflame
-Oja Golden Rose-nr 132
-Oja Golden Rose-nr 121
-Top coat Oriflame



Voi ce purtati pe unghii zilele astea?


Pana data viitoare,va pupacesc!
xoxo

9 comentarii :

  1. Superba nuanta :) De ce le scurtezi ca sunt frumoase )

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Anca :*.Trebuie sa le scurtez,deoarece de abia mai tin pixul in mana :D.

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Multumesc Marya :*.
      Imi pare rau ca nu mi-a dat prin cap sa vi le arat si pe celelalte :(,dar ma revansez :).

      Ștergere
  3. Ce unghii frumoase ai! Arata asa bine si mani si pedi. Sa nu le tai! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc scumpa,dar trebuie sa le scurtez ca deja ma incurca :((,in doua-trei zile nu mai pot scrie din cauza lor :D.Nici eu nu as vrea sa le tai :(.

      Ștergere
  4. Ce frumoasa e pedichiura, de manichiura ce sa mai zic, nu imi imaginez cum e sa ai unghiile atat de lungi, nu voi trai experienta asta niciodata cu unghiile mele fragile :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Simona :*.Nici eu nu as putea sa imi tin unghiile asa lungi daca nu as avea protectie din gel pe ele.Si ale mele sunt fragile si se exfoliaza una-doua,dar daca am un strat de gel peste,le pot tine cat vreau eu de lungi :).Plus ca oja tine mai mult daca este data peste gel ;).Te pup

      Ștergere