Un produs Blogger.

joi, octombrie 10, 2013

Cadou+premiu+magazine

9 comentarii :
Buna fetelor!!!

Azi va arat ce bunatati am mai primit :).
Sa incepem cu premiul primit de la Alisa si http://smartcare.ro/ .
Intotdeauna am zis ca nu sunt norocoasa la concursuri la care castigatorii sunt alesi prin tragere la sorti,dar se pare ca norocul mi s-a schimbat si random incepe sa ma iubeasca :D.Acesta este al treilea concurs pe care l-am castigat in acest an :D.
Cand am primit vestea,am inceput sa topai prin casa,la propriu (bine ca nu stau la bloc :)) ).Alisa este o draguta (unde mai pui ca e si din aceeasi zona de unde e si mami si abia acum am aflat :D ),m-a contacta pe Facebook si astfel marti am intrat in posesia premiul!A fost foarte prompta,premiul l-am primit ambalat foarte bine si...cred ca eu si crema pentru fermitate ne vom intelege foarte bine!





Eu sunt intr-un fel de project pan privind cremele/lotiunile de corp,pentru ca am vreo 10...de fapt acum am vreo 13 :)) ,cu ajutorul lui Oana si Alisa :D .
Crema miroase genial,abia astept sa o folosesc si sa vad daca da rezultate :).
Scumpa mea Madalina a vrut sa imi faca o surpriza de ziua mea,asa ca luni am primit un colet.
Eu credeam ca a ajuns mai repede crema castigata,dar vad numele expeditorului : Madalina Spac!
OMG!!!OMG!!!Si da-i si desfa ( rupe ar fi mai bine zis :)) ) ambalajul si...vad un saculet de bijuterii gri...



OMG!!! (din nou) si il desfac...ce credeti ca am gasit inauntru? :x
Daaaaa,minunatiile astea :x :x :x.




Dar inca nu se terminase asa ca incep sa cotrobai in pachet si dau peste...gelul crema de curatare de la Elmiplant!Cum sa miroase asa de bine :x?




Ei,credeati ca s-a terminat?Nici pe departe...asa ca am gasit minunatia asta pe care abia astept sa o folosesc...in week-end sigur!


Nu am putut rezista tentatiei de a-mi baga degetele "in" culori :)).Va spun ca sunt foarte pigmentate :x.
Si pentru ca imparatasim aceeasi pasiune pentru unghiute (si cred ca suntem telepatice pentru ca saptamana trecuta ma gandeam ca vreau o oja verde),Madalina mea mi-a trimis si aceste doua nuante superbe :x



Multumesc draga mea mica si scumpa! :*


In urma chestionarele completate pentru JOY,Avantaje si Unica,am primit si revista Psyhologies...in 3 exemplare :)).Eu credeam ca imi vor trimite doar unul :D.Mai urmeaza sa primesc Viva :).



Una dintre reviste am facut-o "cadou" unei vecine :D.

Si in loc de incheiere,vreau sa va multumesc tuturor celor care va faceti timp sa-mi vizitati blogul,sa-mi cititi postarile si sa-mi lasati cate un comentariu.Inseamna foarte mult pentru mine!
Datorita blogului am cunoscut persoane minunate,nu dau nume pentru ca nu vreau sa uit pe cineva,dar voi stiti ca sunteti in sufletul meu :*.

Va pupacesc si ...ne citim data viitoare :).

XOXO

9 comentarii :

  1. O postare debordand de pozitivism si bucurie:) Bucura-te de toate lucrusoarele frumoase:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Da,trebuie sa le primesti.Viva nu stiu exact cand apare,ca e aproape jumatatea lunii si nimic :|.
    Multumesc inca o data draga mea :* :* :*

    RăspundețiȘtergere
  3. setul de bijuterii e superb !!!
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. sa le porti cu drag! am la mana aceeasi biluta in aceeasi culoare :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa te bucuri de toate "minunile" acestea.
    Sunt tare dragalase bijuteriile. :x
    Pupicei.::**

    RăspundețiȘtergere