Un produs Blogger.

joi, martie 19, 2015

Haul Oriflame C4/2015

Niciun comentariu :
Buna fetelor!


Postarea trebuia sa apara ieri,dar cum eu sunt o ingramadita neatenta,bineinteles ca am programat postarea,dar nu am apasat si butonul pentru publicare,asa ca...postez azi :D .
Nu mi-am comandat foarte multe produse din acest catalog,ci doar strictul necesar,zic eu :D,pentru ca vreau sa incep sa nu mai cumpar chiar tot ce-i dragut si "sclipicios" :D :



Pentru ca ma vopsesc acasa,mi-am luat un bol+o pensula pentru vopsit (pret : 13,99 lei) si o pelerina,pentru a-mi proteja hainele in timpul vopsirii (pret : 11,99 lei),achizitionate din flayer :


In acest catalog s-a lansat noul sampon HairX NeoForce,care intareste firul de par si ii stimuleaza cresterea ( cred ca e vechiul meu sampon mult iubit HairX,care a intrat si in favoritele anului 2013,parca :) ),asa ca atunci cand l-am vazut am stiut ca trebuie sa-l am,mai ales ca este si cu pompita si sper ca cei de la Oriflame sa aleaga acest mod de dozare pentru toate sampoanele din gama Hair X :) .Si daca tot vreau sa ma tin de treaba,mi-am luat si lotiunea tonica din aceeasi gama.Astept sa vad cum se comporta si va pregatesc un review,dupa ce o sa folosesc aceasta gama 3 luni,cat este indicat :) .Pret sampon : 13,99 lei,pret lotiune tonica 25,99 lei.


Mi-am recumparat gelul exfoliant de la Pure Skin,a carui review il puteti citi aici .Pret : 11,99 lei


Mi-am cumparat si nou-aparutul sapun exfoliant Swedish Spa,cu mur pitic,salvie si vitamina C.Review-ul "fratelui sau",sapunul exfoliant Swedish Spa verde il puteti citi aici .Pret : 5,99 lei



Mi-am cumparat si doua seturi de lame de ras pentru barbati ( si ce daca-s gri,nu roz?Isi fac bine treaba :D ),la pretul de 6,95 lei setul de doua bucati.


Cam acestea au fost cumparaturile mele din acest catalog,pe care il gasiti in partea dreapta,daca doriti sa-l rasfoiti :) .
Voi ce v-ati achizitionat in ultimul timp?
Va tenteaza ceva dintre produsele pe care mi le-am cumparat eu?

Pana data viitoare,va pupacesc!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu