Un produs Blogger.

vineri, martie 13, 2015

Review-ADP So Fever Oriflame

5 comentarii :
Buna fetelor!


Azi,dupa mult timp,m-am hotarat sa scriu un review "parfumat" si mult asteptat :) .
Dupa cum ati aflat din titlu,azi scriu despre ADP So Fever for Her de la Oriflame ,care a fost parfumul preferat in luna februarie .





De cand am vazut sticluta in catalogul online mi-a atras atentia si imi doream ca acest parfum sa imi placa,pentru ca mi se parea prea "cool si trendy" sticluta si voiam sa fie in colectia mea,dar nu voiam sa-mi iau un parfum doar din cauza ca-mi placea sticluta :D .
Cand am primit catalogul fizic care avea pagina parfumata,dar si o mostra am fost teribil de nerabdatoare sa-l incerc si am fost peste masura de incantata de parfum si am ramas surspinsa,cand,peste vreo 12 ore,mirosul inca se simtea foarte placut pe incheietura mea,asa ca am hotarat sa imi comand apa de parfum :) .
Cand am primit-o am fost super incantata si am admirat,din nou,sticluta feminina si oarecum abstracta (mi se pare mie),care are 50 de ml de produs (chiar daca poate nu pare :D ).
Dar ce se afla in interiorul sticlutei ma interesa pe mine cel mai mult ;) .
Daca am omis sa va spun pana acum,eu nu sunt adepta mirosurilor dulci,cu toate ca pH-ul pielii mele este de asa "natura" incat doar mirosurile dulci dureaza mai mult timp,nu si cele fresh,care sunt preferatele mele.
Dar sa trecem la review-ul propriu-zis,ca am povestit prea mult (dovada ca imi lipseste atat de mult scrisul pe blog :( ) .
 Descrierea oficiala facuta de Oriflame :
Un parfum provocator, ce incită simţurile şi tachinează pielea cu îmbinarea seducătoare de coacăze negre crocante, lemn dulce de santal şi floare sălbatică de ghimbir, învăluind-o pe cea care îl poartă într-o văpaie pătimaşă. O aromă jucăuşă şi sexy, ce împinge graniţele pasiunii şi dorinţei. 
Parerea mea :
So Fever for Her este un parfum dulce,dar nu dulcele acela gretos,ci un dulce mai subtil,mai elegant,potrivit atat pentru zi cat si pentru seara,avand un miros sofisticat.Il recomand in zilele/serile mai racoroase,de inceput de primavara,pentru ca nu este un parfum pentru zilele/serile calduroase.
Parfumul are in compozitie lemn de santal,floare de ghimbir si coacaze negre,dar si ardei iute si citrice.
In momentul aplicarii,se simte un miros spicy,dar si un miros usor amarui,de citrice,dar ies timid la iveala si lemnul de santal si floarea de ghimbir,ele fiind predominante odata ce notele de varf s-au evaporat.Mirosul de coacaze negre nu pot sa zic ca il simt,dar simt un miros dulceag,pare-mi-se ca de fructe,deci e acolo :) .
Pe pielea mea mirosul dureaza in jur de 6-7 ore (asta insemnand ca perioada asta este cea in care eu simt mirosul) ,dar mi s-a intamplat ca si dupa acest interval sa ma intrebe anumite persoane ce parfum am folosit.
Pe incheieturi,il pot simti,asa cum v-am spus mai sus,si dupa 12 ore :) .
Pentru o apa de parfum de 50 de ml,care costa la reducere ( de cele mai multe ori) 50 de lei,eu zic ca merita sa-l incercati daca va plac parfumurile dulci sau usor dulci.
Eu sper ca cei de la Oriflame vor intregi gama si vor scoate macar o crema de corp la acest parfum :D .


Voi ati incercat acest parfum?
Va place?
Voi ce parfumuri ati folosit in anotimpul rece?

Pana data viitoare,va pupacesc!


5 comentarii :

  1. nu suna rau deloc! l-am vazut, l-am placut. dar nu l-am comandat...inca :D cine stie, poate imi fac un cadou

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merita Gabriela,mai ales daca iti plac parfumurile usor dulcege si daca il prinzi si la reducere,e foarte avantajos :).
      Pupicei :*

      Ștergere
  2. Ce draguta e sticluta... iar dupa descriere, cred ca ar fi pe placul meu si mirosul ;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merita Lory :) .In catalogul 6 va fi iar la 50 de lei :) .
      Pupici :*

      Ștergere