Un produs Blogger.

marți, iunie 09, 2015

Haul Oriflame C8/2015

16 comentarii :
Buna fete dragi!


Vara si-a intrat in drepturi,caldurile sunt infernale (asa cum bine stiti,la mine tot ce-i peste 20 de grade e infernal :)) ),eu trag de mine sa stau macar putin la bronzat (protejata de SPF,da? :D ),daaar e prea cald,mi prea somn si n-am dispozitia necesara :D ...sper ca in vara asta sa ma bronzez macar putin,adica bronz din ala adevarat,cu stat la plaja,cremuita si alte nebunii,nu bronz "de strada",ca tractoristii :)) .
Mhm,iar o iau pe aratura si ma intind la vorba,vorba despre alte cele,nu despre ce vreau sa va scriu azi,asa ca nu ma mai lungesc si va arat ultimele cumparaturi de la Oriflame,din catalogul numarul 8.Catalogul il puteti vedea si voi daca dati click in partea dreapta pe Oriflame (stiu ca v-am innebunit,dar poate am si cititoare noi care nu stiu cum merge treaba pe aici :D ).
Deci,captura :




Mhm,ati vazut bine,mi-am luat un parfum (bine,apa de toaleta) :D .Nu puteam sa-l ratez,miroase prea bine si are un pret prea bun pentru a nu-l achizitiona,doar 34,99 lei.Si da fetelor,miroase super,a vara,a vacanta,e cu pepene verde,guava si nectar de hibiscus,deci puteti sa va imaginati aroma <3 .


Si pentru ca mi-am luat ADT,normal ca trebuia sa-mi iau si gelul de dus si crema de corp din acelasi set,ca nu se putea fara :D .Pret gel de dus 200 ml : 9,99 lei / pret lotiune pentru maini si corp 150 ml : 7,99 lei :


Mi-am mai luat inca un sapun exfoliant energizant de la Swedish Spa,care miroase super chiar si atunci cand e uscat,spre deosebire de cel verde :D.Daca nu ati citit reviw-ul,o puteti face daca dati click aici .Pret : 5,99 lei :


Mi-am luat si doua masti cu multivitamine si ulei din nuci Macadamia,care au costat foarte putin : 1,99 lei :


Mi-am luat si un creion dermatograf retractabil din gama The One,in nuanta Black Onyx.Sunt tare curioasa de el,va spun sincer.Pret : 8,99 lei :


Ca tot a venit vara si pentru ca atunci cand l-am vazut mi-am adus aminte de primele mele produse de machiaj a trebuit sa-mi iau si rimelul The One Wonderlash Prismatic in nuanta Blue (logic :)) ) .L-am incercat,normal si logic, si imi place,cu toate ca nu se vede de la distanta ca as purta rimel albastru,dar nu mai am asteptari nerealiste de la rimelurile colorate,pentru ca am genele negre de la mama natura asa ca sigur nu voi avea gene super albastre sau turcoaz care sa se observe de la distanta :D .Posibil,dar nu sunt sigura,astept sa-mi spuneti voi,ca pe genele mai deschise la culoare,aceste rimeluri sa-si faca intr-adevar treaba,gen sa se observe ca posesoarea poarta rimel colorat :) .Pret : 13,99 lei :


Mi-am luat si doua oje :D .Una face parte din noua colectie de vara,cu tehnologia Expert Gel,nuanta Lush Ivy (celelalte culori nu mi-au atras atentia :D ),iar cealalta este din colectia permanenta,nuanta Fuchsia Allure,care mi se pare ca in sticluta seamana izbitor de bine cu Night Orchid :D .Sunt curioasa cum arata pe unghii.Pret : 9,99 lei/buc


Mai are rost sa va spun ca iar mi-am luat doua seturi de aparate de ras pentru femei? :D Pret : 9,99 lei/set 2 buc :


Pentru ca am avut in ultimele 3 cataloage comanda de peste 350 de lei,am primit pentru doar 15 lei sauna faciala :


O sa o folosesc in curand macar pentru a o incerca,dar presimt ca va fi o ustensila foarte folositoare in sezonul rece,cand voi avea acele zile de "spa at home" :) .


Voi v-ati comandat ceva din catalogul acesta?
Va tenteaza ceva?

Pana data viitoare,va pupacesc!

16 comentarii :

  1. ce frumoasa e oja verde! abia astept sa o vad pe unghiute <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu abia astept sa o port <3 .Nu cred ca mai am nuanta asta in colectie :) .

      Ștergere
  2. oja verde e criminala! eu mi-am luat una corai de la rimmel, doar ce-am facut un notd pe blog. nu stiu ce e cu mine, dar e vara pe unghiute :x <3 am si eu un rimel violet, si chiar daca eu sunt satena de la mama mea, tot nu se vede pe gene! si un creion the one aveam... dar nici nu l-am incercat, pentru ca ada si supershock de la avon stau de paza :D sa le folosesti cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie mi-a placut de cum am vazut-o in catalog,asa ca a trebuit sa o cumpar :D .Vara incepe nebunia de culori,mai ales pe unghiute :D .
      Si eu am doua creioane SuperShock,dar din pacate abia reusesc sa le folosesc ca si eyeliner pe pleoapa superioara,nici nu poate fi vorba sa le pun pe pleoapa inferioara sau pe linia apei,pentru ca am ochii foarte sensibili si imi lacrimeaza groaznic atunci cand le port,dar ce nu face baba pentru frumusete :)) .Din cate creioane am incercat pentru linia apei,nici unul nu-l depaseste pe cel de la Ada,dar eu tot caut :D .
      Multumesc.
      Te pup :*

      Ștergere
  3. Goodies, iar goodies! ♥
    Multe produse tentante ai tu aici. Sa le folosesti cu spor. M-ai facut sa rad la inceputul postarii. Bronz ca tractoristii. :))) Esti zurlie. :D
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc scumpo :* .Pai da,ca tractoristii,ca de vreo doi ani tot incerc sa stau la plaja,dar nu mai am rabdare si atunci singurul meu bronz este ala "de strada",cu urme de la tricou,exact ca si tractoristii :))))).
      Te pupacesc :*

      Ștergere
  4. tocmai folosesc si scris si eu despre un produs de la ei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imediat dau fuguta si la tine,sa vad daca iti place produsul :) :*

      Ștergere
  5. N-am mai cumparat de ceva vreme de la Oriflame...imi facea cu ochiul colectia The One!
    Pupici si sa le folosesti cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Colectia The One are tot ce vrei,de la rimeluri la oje :).Iar raportul calitate-pret este foarte bun,asa ca ar trebui sa incerci si tu macar un produs,sa vezi daca te convinge :) .
      Pupici :*

      Ștergere
  6. Sa le folosesti sanatoasa <3
    Sunt tare curioasa de creion si mastile de fata <3 Si oja verde este superba <3
    Ador sapunurile exfoliante de la Oriflame <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Andra :* .Si eu sunt curioasa de creion,pentru ca vreau ceva pentru linia apei la fel de pigmentat si rezistent ca si creioanele Ada si pana acum nu am gasit :) .
      Culoarea ojei este draguta,dar mi-a placut mai mult editia lor estivala de anul trecut,avea culori mai vii,mai vibrante :) .
      Ma bucur ca si tie iti plac sapunurile lor exfoliante,eu mereu imi iau sa am de rezerva :D .
      Te pup :*

      Ștergere
  7. Foarte dragute produsele. Nu am mai dat o comanda la Oriflame cred ca de 5 ani

    www.rokolla.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc :) .Eu am ajuns dependenta de produsele lor :D .

      Ștergere
  8. sa le folosesti pe toate cu drag! Oja verde arata super simpatic!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc tare mult Claudia!Da,oja verde chiar e tare frumoasa :) .
      Pupici :*

      Ștergere