Un produs Blogger.

sâmbătă, decembrie 27, 2014

Favoritele lunii decembrie 2014

4 comentarii :
Buna fetelor!

Cum ati petrecut de Craciun?Sper ca ati avut un Mos darnic :) .
Eu am petrecut in familie si impreuna cu prietenii,daaar,daca ar fi dupa mine,as dormi incontinuu :)) .Asta o sa si fac dupa ce termin postarea :D.
Dar sa revenim la "oile" noastre si sa va spun si eu fraza pe care cred ca o auziti de prea multe ori pe zi :D : nu pot sa cred ca 2014 a ajuns la final!A trecut prea repede,nici n-am avut timp sa ma dezmeticesc :D .
Pentru ca am fost consecventa cu acest tip de postare ( macar atat! ),azi va voi arata favoritele lunii decembrie si nu a anului 2014 :) .
La sfarsitul postarii va voi lasa link catre toate postarile de acest tip de pe parcursul anului :) .
Dar sa vedem ce favorite am avut in aceasta ultima luna :





Parfumul lunii a fost Possess,nou intrat in colectia mea,dar foarte potrivit pentru aceasta luna festiva :) .V-ar interesa un review la el?


Pentru seara de Craciun,am ales un machiaj "sigur",pe care l-am facut de mai multe ori si pe care vi l-am aratat aici ,asa ca am ales fardul duo de Victoria's Secrets,nuanta Flirty&Fierce :


Iar pentru buze am optat pentru nelipsitul ruj rosu,al meu este de la Colour Drop,nuanta Liquid Red ( review-ul il gasiti aici ) :


Ca si accesorii,am purtat inelele mele preferate si mult dorite,cele cu charm-uri,de la Mikky :


In seara de Craciun,am purtat cerceii mei cu lanturi rosii,primiti de la Anny :


Si bineinteles multitudinea de bratari care zornaie :)) :



La capitolul random am ceva mai mult de spus ca si in alte dati :) .Luna aceasta am avut doua seriale favorite : Chicago PD si Bibliotecarii.
Chiar daca nu sunt adepta filmelor/serialelor fanteziste/SF Bibliotecarii imi place foarte mult,pentru ca e vorba de relicve (magice,dar trecem peste :D ) si legende :) :



Chicago PD e un serial polistist si cum mie imi place tot ce-i politist si cu crime,clar acest serial a devenit unul dintre favorite :) .



Pe langa colindele specifice Craciunului am ascultat pe repeat,in fiecare zi,melodia Addei-Nu plange,Ana!
O melodie destul de controversata,unii zic ca si-a batut joc de o melodie super cunoscuta,altii ca versurile sunt nu-stiu-cum,mie imi place super mult!Cred ca pot spune ca pentru mine aceasta piesa e melodia anului 2014 :) .



Cam acestea au fost preferatele mele in aceasta luna :) .
Voi ce favorite ati avut?
Ce parere aveti despre favoritele mele?
Asa cum am promis,va las link catre postarile cu favorite de anul acesta,poate va intereseaza :) (dati click pe numele lunii pentru a vedea postarea) :
Aprilie
Mai
Iunie
Iulie
August
Septembrie
Octombrie
Noiembrie

Pana data viitoare,va pupacesc!

4 comentarii :

  1. Hihii, ce frumosi cerceii cu lanturi rosii! Si sunt sigura ca iti vin super!
    Apropos de zanganit, am si eu niste cercei care clinchenesc la fiecare miscare - e-asa simpatica senzatia! :))

    Vany, as zice ca in decembrie favoritele mele au fost rujurile Matte Velvet de la Golden Rose...

    Excelenta ideea de a lasa linkuri catre toate favoritele lunilor anterioare. Cum eu cu acest tip de postare n-am mai tinut pasul, voi scrie despre favoritele anului. Sper sa reusesc asta inainte de luna februarie/martie! :)))

    Kiss, kiss!
    Ilda
    Lavender thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie imi place tot ce zangane :D .Am si eu niste cercei cu banuti care zangane de mama focului :D .
      Anul viitor o sa-mi iau si eu rujurile de la Golden Rose,prea mi le doresc de cand le-am vazut la tine :D (asta daca nu dau de un stand GR in ultimele zile ale anului 2014 :D ) .
      Multumesc,ma bucur ca-ti place ideea mea cu postarile trecute.Macar cu acest tip de postare am reusit sa fiu consecventa :D.
      Te pupacesc draga mea! :*

      Ștergere
  2. Ce-mi plac inelele și cerceii! Cel puțin inelele sunt superbe, mă faci să-mi doresc și eu unele. :D
    După ce am făcut ieri postarea cu favoritele anului... nici nu mai știu ce și cum pe luna decembrie. :)) Trebuie să-mi pun ordine în gânduri, dar o să fac postarea la începutul anului viitor, am timp. :D Sunt însă sigură că pe listă va fi paleta Oh so special de la Sleek, un ruj Yves Rocher și un ruj Maybelline.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inelele sunt bestiale,toata lumea mi le-a admirat :D .
      Abia astept sa vad rujurile care au fost preferatele tale :D .Mi-am propus ca anul viitor sa incerc si eu o paleta Sleek,inca nu m-am decis care,dar trebuie neaparat sa-mi iau una :D .
      Te pupacesc :*

      Ștergere