Un produs Blogger.

vineri, decembrie 12, 2014

Haul Oriflame C16/2014

4 comentarii :
Buna fetelor!

Iata ca a venit timpul (in sfarsit) pentru haulul Oriflame din catalogul 16.
Si de aceasta data am avut mai multe cadouri ( pe care nu vi le pot arata :D ) ,iar pentru mine mi-am luat "strictul necesar" ...bine,recunosc,nu era nimic necesar din ce mi-am cumparat :)).





Nu am putut rezista tentatiei de a-mi lua noul parfum Possess,care miroase superb si e foarte potrivit pentru aceasta luna :) .Designul sticlutei este foarte interesant,sticluta neavand capac,ci un sistem de on/off de care sunt tare curioasa :D .Pret : 79.99 lei



Pentru ca tot vin sarbatorile si poate o sa ma gandesc,intr-un final,sa-mi aranjez si eu parul intr-o coafura care necesita fixativ,am optat pentru noul fixativ din gama Hair X Strong Hold (exista si pentru bucle si pentru inca ceva :D ) .Pret : 16.99 lei



Bineinteles ca mi-am luat si setul pentru sarbatori,format din crema de maini si sapun cu aroma de mar si scortisoara,un adevarat deliciu :) .Pret : Sapun- 3.49 lei,crema de maini-6.99 lei



Acestea au fost cumparaturile mele,iar din noul catalog,pe care il gasiti in partea dreapta si il puteti rasfoi si voi ,mi-am facut deja o lista...pot doar sa va spun ca parfumul Possess nu este ultimul parfum cumparat in acest an :D.

Pe voi ce va tenteaza?

Pana data viitoare,va pupacesc!

4 comentarii :

  1. design-ul sticlutei de parfum e minunat!

    http://behindthelinesfs.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Iar nu ai fost cuminte! :D
    Sticluta parfumului este mortala. Imi place foarte mult. Am rasfoit si eu catalogul, dar nu am comandat nimic luna aceasta. Situatia din portofel nu e tocmai roz. :)))
    Te pup scumpa. ♥ :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea,sa vezi ce ne-cuminte am fost in catalogul 17 :)).Inca ma mustra constiinta ca mi-am comandat atatea :D.
      Sticluta parfumului m-a dat si pe mine gata,e tare draguta :D.
      Luna decembrie mereu lasa o gaura semnificativa in buget :)).
      Te pupacesc :*

      Ștergere